ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ: "Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΣ."( ΦΩΤΟ+VIDEO)


Και ποιός δεν έχει συγκινηθεί με το " Σύνορα η αγάπη δεν γνωρίζει"; ποιός δεν έχει κλάψει με το "όταν κοιτάς από ψηλά"; ποιός δεν έχει αισθανθεί λίγο σαν τον "Στρατή";  



  Ο Κώστας Χατζής γεννήθηκε στη Λειβαδιά της Βοιωτίας στις 13 Αυγούστου του 1936. Κατάγεται από οικογένεια τσιγγάνων λαϊκών μουσικών, καθώς ο παππούς του Κώστας Καραγιάννης (από το γένος της μητέρας του) ήταν ένας από τους διασημότερους δημοτικούς κλαρινίστες της εποχής του στην Ελλάδα και ο πατέρας του Ευάγγελος Χατζής ήταν δεξιοτέχνης στο σαντούρι. Ο Κώστας Χατζής, ο Ηλιουπολίτης Κώστας Χατζής, άνοιξε την καρδιά του στο Ηλιούπολη για όλους. Τον συναντήσαμε στον Ρυθμό Stage, στην τελευταία του παράσταση το Σάββατο 4 Ιανουαρίου, όπου μαζί με την Μαρία Αλεξίου και την Αντωνία Χατζίδη, μας ταξίδεψαν σε μονοπάτια μοναδικά, νοσταλγικά και μας έδειξαν ότι η ζωή είναι όμορφη. Απλός, καταδεχτικός, ανθρώπινος, αληθινός. Είμαι 51 προς τα 50 και υπηρετώ το τραγούδι 55 χρόνια, ήταν τα πρώτα του λόγια για το πόσο χρονών είναι. Όλα αυτά τα χρόνια υπηρετώ τον στίχο. Για να τραγουδήσω χρειάζομαι τους πάντες. Τον οπερατέρ, τον ηχολήπτη, τον τραγουδιστή που κάνει την δεύτερη φωνή, τον πιανίστα. Είμαστε κρίκοι ενωμένοι, για την αλυσίδα. Όπως όταν οδηγούμε, ένας κρατά το τιμόνι και οι άλλοι εμπιστεύονται αυτόν που οδηγεί, έτσι αισθάνομαι και εγώ, όταν βρίσκομαι στην σκηνή. Η οικογένεια για μένα είναι κάτι όμορφο. Έχω 6 παιδιά, 4 από τον πρώτο μου γάμο και 2 από τον δεύτερο. Η αγάπη μας ενώνει και μας οδηγεί. Δεν είμαι τίποτα άλλό εκτός από ένας απλός άνθρωπος. Δεν θεωρώ τίποτα άλλο τον εαυτό μου. Στην Ηλιούπολη ζώ εδώ και 13 χρόνια, στην οδό Εργατών Τύπου. Είμαι δηλαδή ένας Ηλιουπολίτης πιά. Δεν μπορείς να προχωρήσεις χωρίς πίστη. Σπουδαίος είναι αυτός που έχει ηθικές αξίες, αυτός που πιστεύει στον Θεό, στην οικογένεια, στον σεβασμό προς τους συνανθρώπους του. Ναι, πιστεύω στις ρίζες μου και στον Θεό πάρα πολύ. Κλείνοντας στέλνω το μήνυμα της αγάπης, της αδελφοσύνης, της ενότητας και της ομόνοιας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Πίστη στον Θεό για να μας βοηθήσει. Ο Θεός υπάρχει, μας βλέπει, είναι τα πάντα και πάνω απ΄όλους. Εύχομαι σε όλους μας, υγεία και αγάπη με τις οικογένειες τους.  

Σχόλιο από τον Αττικό σφυγμό: «το δημοσίευμα αυτό είναι από το site: Ηλιούπολη για όλους»  



Για τις αγορές σας ΚΛΙΚ ΕΔΩ

 κξφγδξ ξφγν δακλγν

ΧΘΕΣΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ






































ΑΤΤΙΚΟΣ ΣΦΥΓΜΟΣ 








Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια