ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΓΛΥΦΑΔΑ: «ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΟΛΥΒΙΡΑΣ -ΤΖΙΒΑΝΙΩΤΗΣ: ΝΕΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΜΑΧΙΜΟΣ ΣΤΗΝ Τ.Α»

Την προηγούμενη Παρασκευή είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τον Διαιτολόγο κ. Στέλιο Κολυβίρα-Τζιβανιώτη στο γραφείο του στην οδό Ζησιμοπούλου στο κέντρο Γλυφάδας.
Για σημαντικά θέματα που αφορούν την πόλη της Γλυφάδας. Ο κ. Κολυβίρας-Τζιβανιώτης σε αντίθεση με την πεπατημένη της γενιάς του αποφάσισε να εμπλακεί ενεργά με τα κοινά της πόλης του, στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το σχήμα «Η Γλυφάδα μας» του Γιώργου Παπανικολάου.


Ας δούμε τα πολύ ενδιαφέροντα που ειπώθηκαν.

 
Κύριε Κολυβίρα-Τζιβανιώτη, επιτρέψτε μου αρχικά να σας ευχαριστήσω για τη φιλοξενία σας στον εργασιακό σας χώρο και για την ευκαιρία να συζητήσουμε ζητήματα σχετικά με την πόλη που κατοικείτε, την Γλυφάδα.

Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου κυρία Φιλιππίδου, και εγώ από την πλευρά μου σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε. Ελπίζω να καταφέρω να αποκρυσταλλώσω μια κατά το δυνατό σαφή εικόνα για την αντίληψή μου φύρα από τα προβλήματα που αναφέρατε, αλλά πολύ περισσότερο πώς φαντάζομαι τη δική μου συνδρομή στην επίλυσή τους. Αυτό ξέρετε είναι και ένα από τα διαχρονικότερα προβλήματα, αν μου επιτρέπεται ο χαρακτηρισμός των τοπικών εκλογών, καθώς σπανίως η όποια συζήτηση γίνεται πάνω στο αντικείμενό τους, παρά δυστυχώς μετατρέπονται σε «δημοψηφίσματα» ή χρησμούς η οποίοι εν συνεχεία από διάφορους ειδικούς και όχι «ερμηνεύονται».

Πριν προχωρήσουμε σε πιο συγκεκριμένη επί των τοπικών αρχαιρεσιών ζητήματα, θα ήθελα να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς. Ποιος είναι ο Στέλιος Κολυβίρας-Τζιβανιώτης; Δεν είναι άλλωστε συνηθισμένο φαινόμενο νέοι άνθρωποι σαν εσάς να επιθυμούν την ανάμειξή τους στα κοινά.

Είμαι ένας ακόμη νέος, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Γλυφάδα, έχω διαμείνει και θα συνεχίσω να διαμένω φυσικά στη Γλυφάδα. Ξεκίνησα τον αθλητισμό από πολύ μικρή ηλικία μέχρι την ενηλικίωσή μου στο τμήμα Μπάσκετ του Αθλητικού Ναυτικού Ομίλου Γλυφάδας (ΑΝΟΓ). Είμαι πτυχιούχος Διαιτολόγος Διατροφολόγος με μετεκπαίδευση στην Ιατρική Σχολή Παν/μίου Αθηνών με μεταπτυχιακή έρευνα: «Επίδραση Ενδοκρινικών Διαταρακτών σε Εγκυμονούσες μέσω της Διατροφής και του Περιβάλλοντος». Όντας ιδιοκτήτης κέντρού Αισθητικής Spa και διατηρώντας διαιτολογικό γραφείο στο κέντρο της Γλυφάδας, εργάζομαι ως επαγγελματίας σε ένα δύσκολο από πολλές απόψεις περιβάλλον που προσπαθεί να σταθεί με επιτυχία στα πόδια του.
Αναφορικά με το δεύτερο σκέλος της ερώτησής σας, πρέπει να σας πω ότι απλά κουράστηκα. Όλα εκείνα τα προβλήματα που σε τοπικό επίπεδο, αφού για τοπικές εκλογές συζητάμε, τα έχω βιώσει και συνεχίζω να τα βιώνω στο πετσί μου. Απλά αποφάσισα ότι δεν έχει νόημα η γκρίνια ή η απλή αναφορά. Όλοι τα ξέρουμε. Το θέμα είναι να προσπαθήσεις να κάνεις κάτι. Προτίμησα να αναλάβω δράση, από το να μείνω θεατής, και σε αυτό το πλαίσιο ελπίζω να μου δώσουν αυτή τη δυνατότητα οι συμπολίτες μου.  

Στους νέους της Γλυφάδας, οι οποίοι ως επί το πλείστον, όπως και σε όλη την Ελλάδα, έχουν αποστασιοποιηθεί από τα κοινά και απλά αδιαφορούν τι θα λέγατε;

Ότι τους καταλαβαίνω. Εν πολλοίς έχουν δίκιο να είναι απογοητευμένοι, άλλωστε στο ίδιο καζάνι βράζουμε, αν μου επιτρέπεται η έκφραση. Θα τους έλεγα το εξής: Ακόμη και εάν δεν ασχολείσαι εσύ με την πολιτική, η πολιτική ασχολείται μαζί σου. Θα ξυπνήσουμε αύριο και θα έχουμε τα ίδια προβλήματα στη Γλυφάδα. Το ζήτημα είναι απλό: Θέλεις να έχεις λόγο σε αυτά που έτσι κι αλλιώς σε επηρεάζουν ή όχι; Όταν την επαύριο των εκλογών θα ξαναβράζουμε στο ίδιο καζάνι, θέλεις να έχεις στείλει κάποιον στις τοπικές αρχές της Γλυφάδας που να ασχοληθεί με τα προβλήματά της ή όχι; Και για να μην παρεξηγηθώ δε μιλάω αναγκαστικά για εμένα. Είμαι βέβαιος ότι και άλλοι είτε συνυποψήφιοι, είτε ανθυποψήφιοι μου έχουν πράγματι όρεξη να προσφέρουν. Θα τους έλεγα ψήφισε, ακόμη και «τους άλλους».

Από εσάς, εάν τα καταφέρετε να εκλεγείτε, τι μπορούνε να περιμένουνε;

Κάποιον που να ασχοληθεί πραγματικά με τα προβλήματα της Γλυφάδας. Οι εκλογές είναι τοπικές, γύρω από τα προβλήματα της πόλης μας, τα οποία είμαι αποφασισμένος ως κομμάτι του σχήματος του Γιώργου Παπανικολάου να αντιμετωπίσω από την πλευρά μου όπως μπορώ. Και ο λόγος είναι απλός. Γιατί λύνοντάς τα βελτιώνω, μαζί με αυτή των συμπολιτών μου, και τη δική μου ποιότητα ζωής. Είμαι γέννημα – θρέμμα αυτής της πόλης. Αυτή είναι και η αντίληψή μου γύρω από τα κοινά. Να δίνονται λύσεις, αντί περισπούδαστων και πολλές φορές ατελείωτων και ανούσιων αναλύσεων και αντεγκλήσεων. 


Εσείς, κύριε Κολυβίρα-Τζιβανιώτη πού εστιάζεστε;

Όσο πυκνότερα μπορώ, μη θέλοντας να καταχραστώ το βήμα που μου δίνετε, θα σας έλεγα ενδεικτικά:
Στα αντιπλημμυρικά έργα που χρειάζεται η άνω Γλυφάδα. Πολλές φορές ξεχνάμε ότι Γλυφάδα δεν είναι μόνο η παραλιακή ζώνη, και δεν είναι εικόνα σύγχρονης Πόλης κάθε φορά που βρέχει λίγο παραπάνω να πλημμυρίζουν συμπολίτες μας.
Αλλά ακόμη και για την παραλιακή ζώνη της Γλυφάδας μιλώντας, είναι εικόνα αυτή που παρουσιάζει η μαρίνα; Είναι δυνατόν να αποδεχτούμε ότι μπορείς να βρεις ακόμη και σύριγγες γιατί έχει αφεθεί στο έλεος του Θεού; Η μαρίνα όπως και όλη παραλιακή ζώνη της Γλυφάδας θα έπρεπε, όπως ίσχυε και παλαιότερα περισσότερο, να αποτελεί πόλο έλξης για όλους τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου, ώστε να μπορούν οι τοπικές επιχειρήσεις να δουλέψουν και πάλι. Να κινηθεί η τοπική αγορά. Γιατί ο επαγγελματίας της Γλυφάδας να ασφυκτιά στο βαθμό που ασφυκτιά, τη στιγμή που είναι σε τόσο πλεονεκτική τοποθεσία; Και να σημειώσω ότι το πλεονεκτική το λέω σε ότι αφορά τις δυνατότητες της περιοχής, οι οποίες δυστυχώς δεν γίνονται από δυνατότητες πλεονέκτημα, παρά μένουν ανεκπλήρωτες ευχές.
Έγιναν τα έργα του τραμ, που έδωσαν μια παραπάνω αρτηρία πρόσβασης στην πόλη μας, και τα πεζοδρόμια του είναι σε κατάσταση που να απαιτούν ακροβατικές ικανότητες και όχι να εξυπηρετούν τους διερχόμενους. Και πιθανώς αυτό να φαντάζει ίσως επουσιώδης λεπτομέρεια σε ορισμένους, αλλά εκτός από την απλή και αναγκαία καθημερινή ποιότητα ζωής, αποτελεί ανασχετικό παράγοντα στην οικονομική άνθιση της περιοχής, αν όχι για οποιονδήποτε άλλο λόγο -αν και οι άρτιες υποδομές είναι βασικές για να προσελκύσεις κόσμο επισκέπτες σε μια περιοχή- τουλάχιστον γιατί αποτελούν έναν ακόμη λόγο, για την όξυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Πόλης και του επακόλουθου προβλήματος παρκινγκ.
Αλλά και για την καθημερινότητά μας ως Γλυφαδιώτες, και παρά το γεγονός ότι ακόμη δε με έχει αξιώσει ο Θεός να γίνω πατέρας, δεν αποτελεί σημαντικό πρόβλημα το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αρκετοί βρεφονηπιακοί σταθμοί; Σε μια περίοδο ειδικά που η μητέρα της οικογενείας είναι περισσότερο από ποτέ στον εργασιακό στίβο, ολοένα και περισσότερες ώρες; Δε θα μπορούσε ο Δήμος παράλληλα με την ενδυνάμωση ποσοτικά των βρεφονηπιακών σταθμών, να ενισχύσει και ποιοτικά τις υπηρεσίες του για τα παιδιά μέσα από αυτούς, αλλά και για μεγαλύτερες ηλικίες; Ως παράδειγμα θα ήθελα να αναφέρω, μιας και άπτεται άμεσα της επαγγελματικής μου ιδιότητας, να υπάρχουν συμβουλευτικά αλλά και διατροφικά προγράμματα για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας. Παχυσαρκία που δεν έχει τις περισσότερες φορές να κάνει με την υπερκατανάλωση τροφής, αλλά ουσιαστικά με την κακής ποιότητας μη ισορροπημένη διατροφή, κάτι που σήμερα στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης είναι όλο και πιο έντονο, τη στιγμή που μπορεί να επιλυθεί χωρίς να χρειάζεται ούτε ένα ευρώ παραπάνω. Γνώση και προγραμματισμό χρειάζεται.
Και μιας και περί ευρώ ο λόγος, θα ήθελα να επισημάνω και να το συνυπολογίσουν οι αναγνώστες σας, πως όλα τα παραπάνω αναφερθέντα προβλήματα υπάρχουν, ακόμη και τη στιγμή που τα δημοτικά τέλη στη Γλυφάδα είναι εξαιρετικά υψηλά. Σε πολλές περιπτώσεις δυσβάσταχτα, και πάντως σίγουρα όχι ενδεικτικά μιας πόλη με υψηλά τέλη αλλά και υψηλό επίπεδο ζωής ή παροχών προς τους κατοίκους της. Προφανώς κάτι δεν γίνεται σωστά ούτε με τον επιμερισμό πόρων, αλλά ούτε και με τον επιμερισμό τελών από τους δημότες, και υπό αυτό το πρίσμα βρίσω πολύ σημαντική την απόφαση του Γιώργου Παπανικολάου να μην εισπράττει τέλη από πολύτεκνες οικογένειες και συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες.


Επί των θεμάτων που θίξατε, θα λέγατε ότι είστε αισιόδοξος; Μπορούν να επιλυθούν πιστεύετε;

Ούτε αισιόδοξος ούτε απαισιόδοξος είμαι. Προφανώς πιστεύω ότι μπορούν να επιλυθούν, το δίχως άλλο, ωστόσο δεν είναι στο χαρακτήρα μου να κάνω εκτιμήσεις. Η λογική μου λέει ότι εντοπίζεις το πρόβλημα και ακολουθείς με επιμονή και μεθοδικά το πλάνο σου να το επιλύσεις. Δεν είμαι εδώ για να υποσχεθώ τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από το ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου και ότι με απόλυτη βεβαιότητα η πλειοψηφία των ζητημάτων που έθιξα είτε θα έχει επιλυθεί είτε θα έχει αισθητά βελτιωθεί, γιατί τόσο εγώ, όσο και όλο το σχήμα υπό τον Γιώργο Παπανικολάου είμαστε αποφασισμένοι να ασχοληθούμε με αυτά, μακριά από οτιδήποτε άλλο πολιτικό παιχνίδι ή συντεχνιακή συναλλαγή εντός ή εκτός Γλυφάδας. Σε τελική ανάλυση, επιτρέψτε μου να επαναλάβω ότι καλώ όλους τους συμπολίτες μας να συμμετάσχουν στις εκλογικές διαδικασίες και να επιλέξουν εκείνους που προτιμούν και θεωρούν βάσιμα ενδεδειγμένους να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της Γλυφάδας, ακόμη και εάν δε θεωρούν εμάς τους καταλληλότερους. Ας ψηφίσουν, και ας ψηφίσουν ακόμη και τους άλλους. Ελπίζω να με προτιμήσουν και να εκλεγώ με δήμαρχο το Γιώργο Παπανικολάου, αλλά περισσότερο ακόμη ελπίζω να επιλυθούν αυτά τα προβλήματα και ας είναι από όποιον να ‘ναι. Εγώ με αυτό το σκεπτικό θα κινηθώ στο όργανα του δήμου, αν οι συμπολίτες μου με προτιμήσουν.

Κύριε Κολυβίρα-Τζιβανιώτη σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και να σας ευχηθώ και πάλι καλή επιτυχία στις επερχόμενες εκλογές.
Σας ευχαριστώ πολύ κυρία Φιλιππίδου για το ενδιαφέρον που δείξατε, και ελπίζω να μην κούρασα. Να είστε καλά.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια