ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΤΖΩΡΤΖΙΑΝΑ ΓΚΟΣΤΙΝ: "ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟ-ΖΗΤΩ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑ-ΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ"


Τζωρτζιάνα Κοντομανώλη είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την παράταξη “Η ΓΛΥΦΑΔΑ ΜΑΣ” με τον Γιώργο Παπανικολάου υποψήφιο δήμαρχο Γλυφάδας.


Η Τζωρτζιάνα είναι από τα νεότερα σε ηλικία στελέχη του ψηφοδελτίου. Την συναντήσαμε από κοντά ώστε να δούμε ποιοί παράγοντες την έκαναν να ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση.
     Τζωρτζιάνα για ποιούς λόγους αποφάσισες να ασχοληθείς με τα κοινά?
Κατά την γνώμη μου τα προηγούμενα χρόνια έγιναν λίγα στην πόλη μου, παρότι ακούσαμε πολλά λόγια. Χάθηκε η εμπιστοσύνη. Αυτός είναι ο αρχικός λόγος της εμπλοκής μου.
Ποιός ο λόγος που αποφάσισες να κατέβεις με την παράταξη “Η Γλυφάδα μας”?
Το πιο σημαντικό για εμένα είναι οτι ο Γιώργος είναι ένας νέος άνθρωπος που ταυτίζονται οι απόψεις μας και οι πεποιθήσεις μας, έτσι νιώθω ελεύθερη να τις εκφράσω μέσα από αυτήν την παράταξη. Όταν τον γνώρισα διέκρινα ένα καθαρό βλέμμα, με ήθος και αρχές. Με ξεκάθαρες δεσμεύσεις για απόλυτη διαφάνεια στη διοίκηση του Δήμου.
    Είναι σπάνιο να ενδιαφέρονται σε τόσο νεαρή ηλικία για τα κοινά. Τι έχεις να πεις για αυτό?
Αποφάσισα να εμπλακώ με την τοπική αυτοδιοίκηση, γιατί πιστεύω ότι οι αξίες και η πείρα των παλιώνσε συνδυασμό με τις φρέσκες ιδέες των νέων ανθρώπων θα συνεισφέρουν στη ανανέωση της πόλης μας. Ο τόπος μας διαχρονικά πήγαινε μπροστά όταν κατόρθωνε να ‘παντρεύει’ την πείρα και την αξιοσύνη των παλιών με τον ενθουσιασμό και τις ικανότητες των νέων.
    Ποιόν στόχο θα έβαζες σαν προσωπικότητα ?
Στόχος μου είναι μέσα από την τοπική αυτοδιοίκηση να εντοπίζω τα προβλήματα και να αποζητώ τις λύσεις για την βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μου και να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες της πόλης μου. Υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες για τον Δήμο Γλυφάδας. Εργαλεία και τα ευρωπαϊκά κονδύλια. Αυτό που δεν υπάρχει μέχρι τώρα είναι το σχέδιο για την αξιοποίησή τους και οι άνθρωποι στη διοίκηση της πόλης που θα εμπνευστούν και θα εφαρμόσουν αυτό το σχέδιο

•    Σαν νέο άτομο έχεις πολλά να προσφέρεις.
Αν και νέα, έχω τα εφόδια- γνώσεις να προσφέρω σε πολλούς τομείς. Πάνω απ' όλα όμως, έχω όρεξη για δουλειά, φρέσκες ιδέες, καλή διάθεση και η καλή πρόθεση. Κατά την γνώμη μου η εμπειρία αποκτaται με την τριβή και την σωστή καθοδήγηση.
Έχοντας ενεργή θέση και δράση ως εθελόντρια στο σωματείο "Δύναμη ζωής" βίωσα την ανθρώπινη ανάγκη και αυτό αποτέλεσε το κίνητρο μου για την ευαισθητοποίησή μου ως πρός την κοινωνική αλληλεγγύηΣτόχος η ενίσχυση των ασθενέστερων συμπολιτών μας.
     Ποιό είναι το όραμα σου για την Γλυφάδα?
Οραματιζόμαστε μια Γλυφάδα που ενώνει δυνάμεις για το καλό της πόλης μας. Μια Γλυφάδα που δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλους με τον δήμο αρωγό στην κοινωνική αλληλεγγύη και ευαισθητοποιημένο στον άνθρωπο. Γιατί "Αν ο καθένας από εμάς ξεκινήσει από τον εαυτό του, το σπίτι του και τον δήμο του, όλα μπορούν ν' αλλάξουν." και θα ωθήσουν την κοινωνία προς τη θετική εξέλιξη.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια