ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΖΛΑΤΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ: ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ


Παίζουμε ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΥΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ

Με καταγωγή από την Πετρούσα Δράμας, γεννήθηκε στις 23.11.1990. Μεγάλωσε και κατοικεί στην Τερψιθέα Γλυφάδας.


Είναι γιος του Γιώργου Ζλάτη και της Παρασκευής Ιντζόγλου κι έχει δύο μεγαλύτερα αδέρφια, τον Δημήτρη και την Άννα.
Από πολύ μικρή ηλικία κιόλας αγάπησε τον αθλητισμό και  πιό συγκεκριμένα το μπάσκετ. Έτσι σημειώνεται ένα ξεκίνημα στις ακαδημίες του Αθλητικού Ομίλου Τερψιθέας, όπου ο πατέρας του, Γιώργος Ζλάτης, διετέλεσε Γενικός Αρχηγός του Τμήματος Μπάσκετ για 15 χρόνια.
Το καλοκαίρι του 2008 αποφοίτησε από το 3ο Ενιαίο Λύκειο Γλυφάδας. Φυσικό αποτέλεσμα της μέχρι τότε πορείας του, ήταν η εισαγωγή του στο τμήμα Φυσικής Αγωγής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι  μέλος της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ - ΝΔΦΚ αλλά και της ΟΝΝΕΔ Γλυφάδας.
Σήμερα ο Στέφανος είναι προπονητής εκεί από όπου ξεκίνησε, στις ακαδημίες του Αθλητικού Ομίλου Τερψιθέας, μεταδίδοντας στους μικρούς αθλητές του την αγάπη για το μπάσκετ και έχοντας πίσω του μία σειρά επιτυχιών και διακρίσεων ως παίκτης.
Είμαι υπερήφανος που είμαι Γλυφαδιώτης και θα αγωνιστώ για τον τόπο μου ΟΠΩΣ και να ‘χει.
Μαζί θα φτιάξουμε τη Γλυφάδα που μας αξίζει κι επειδή έχω μάθει να κερδίζω αγώνες, να είστε σίγουροι ότι αν ιδρώσουμε τη φανέλα, θα είμαστε νικητές.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια