ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΠΑΤΕΡΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (ΣΑΣΑ): ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1968 και αποφοίτησα από το Λύκειο Αργυρούπολης. Κατάγομαι από την Κρήτη. Ο πατέρας μου Κωνσταντίνος γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης, και η μητέρα μου  στο Βουλγαρέλι της Άρτας.


Ζούμε με την οικογένεια μου στην Γλυφάδα από το 1984.
Είμαι μητέρα του Μάριου και της Κωνσταντίνας.
Παντρεμένη με τον Ταξίαρχο έν αποστρατεία Δημήτριο Χατσίκα.
Εργάζομαι τα τελευταία χρόνια στην ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε (ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ) ώς υπεύθυνη κοινωνικής μέριμνας και παροχών  των εργαζομένων . Είμαι εκπρόσωπος της Α.Μ.Ε.Λ  στο  Εργατικό Κέντρο Αθηνών,  μέλος του Σωματείου εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ). Πρώην μέλος της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων της Γλυφάδας, πρώην Υποψήφια  Δημοτική Σύμβουλος στις  Δημοτικές Εκλογές το 2010.
Υπήρξα αθλήτρια στίβου στα 100 μέτρα  του Εθνικού Γυμναστικού Συλλόγου Αθηνών,  με πανελλήνιες νίκες το 1983 και  δεύτερη θέση στους βαλκανικούς στίβου το 1984.
 Παράλληλα με το αθλητισμό ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία το 1983 με διεθνή καριέρα στην βιομηχανία της μόδας και κερδίζοντας δυο πανελληνίους τίτλους ομορφιάς.
Το κοινωνικό και εθελοντικό μου  έργο, με έντονη την φιλανθρωπική δράση και την κοινωνική μέριμνα.
Μέλος σε πανελλήνιο Σύλλογο με Καρκίνο Μαστού όπου μέσα από τον εργασιακό μου χώρο ασχολούμαι με την πρόληψη και την ενημέρωση του καρκίνου του μαστού, ο αγώνας μας μεγάλος από εργαζόμενες και συνδικαλίστριες γυναίκες της Αθήνας,  έτσι  ώστε να επιτευχθεί το γονιδιακό τέστ  για όλες τις γυναίκες της Ελλάδας με  δωρεάν παροχή από τον Ε.Ο.Π.Π.Υ.
Το όραμα μου για την πόλη μου είναι να παραμείνω στην συνείδηση του Γλυφαδιώτη ως η υποψήφια δημοτική σύμβουλος που θα αναπτύξει έντονη την κοινωνική εθελοντική και φιλανθρωπική δράση.





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια