ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΆΡΗΣ: ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1975 και κατοικώ στη Γλυφάδα. Είμαι Αρχιτέκτων Μηχανικός Ε.Μ.Π., με μεταπτυχιακό τίτλο ειδίκευσης “Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Πόλεων και Κτιρίων”. 


Από το 1999 εως σήμερα είμαι ελεύθερος επαγγελματίας με αρχιτεκτονικό γραφείο στην Ανω Γλυφάδα και δραστηριοποιούμαι στους παρακάτω τομείς: εκπόνηση αρχιτεκτονικών μελετών, έκδοση οικοδομικών αδειών, κατασκευή και επίβλεψη ιδιωτικών οικοδομικών έργων, κυρίως αστικών κτιρίων κατοικιών. Είμαι μέλος της Μόνιμης Επιστημονικής Επιτροπής Χωροταξίας και Πολεοδομικού Σχεδιασμού του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Διπλωματούχων Ανωτάτων Σχολών Πανελλήνιας Ένωσης Αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ – ΠΕΑ), της σχολικής επιτροπής 10ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας. Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια του Ινστιτούτου Κατάρτισης και Εκπαίδευσης Μελών Τ.Ε.Ε. “Διαχείριση Ακίνητης Περιουσίας”, “Ασφάλεια και Υγεία στα τεχνικά έργα”. Μιλώ  Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια