ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΛΟΥΚ ΣΤΙΛ: «ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ ΜΙΑ... ΚΥΨΕΛΗ ΜΕ ΜΕΛΙΣΣΕΣ»

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΝΩΛΙΟΥΔΑΚΗΣ & ΚΩΣΤΑΣ ΓΟΥΛΗΣ
Από το Μπάρνσλεϊ και την Τσάμπιονσιπ στην Αθήνα και τον Παναθηναϊκό της Ευρώπης. Μια απόσταση 2.590 χιλιομέτρων, μαζί με μεγάλες αλλαγές για τον Λουκ Στιλ, ο οποίος δείχνει πλέον πως έχει προσαρμοστεί απόλυτα, όντας αποφασισμένος να κυνηγήσει μέχρι τέλους το όνειρό του.


Ο Αγγλος γκολκίπερ παραχώρησε χθες συνέντευξη στη βρετανική «Daily Mail», όπου μίλησε για τη νέα ζωή του, το σπίτι στη Γλυφάδα δίπλα στη θάλασσα, τη γνωριμία με τον Νταμπίζα (και το παρασκήνιο της καλοκαιρινής μεταγραφής του στο «τριφύλλι»), το επικείμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο, αλλά και τους φίλους του Παναθηναϊκού που αποθέωσε για την «ηλεκτρική» ατμόσφαιρα που δημιουργούν.
«Είναι η μεγαλύτερη αλλαγή που υπήρξε στη ζωή μου. Υπάρχει μία διαφορετική κουλτούρα σε αυτόν τον τόπο. Εγώ ζω δίπλα στη θάλασσα, οπότε είναι αρκετά διαφορετικά απ' ό,τι στους δρόμους του Γιόρκσαϊρ. Οι άνθρωποι με ρωτούν πώς έχω προσαρμοστεί, αλλά δεν είναι και σαν να έχω πάει στον Αρη» τόνισε αρχικά ο Βρετανός γκολκίπερ και συνέχισε με λεπτομέρειες της μεταγραφής του και την επαφή με τον Νταμπίζα.
«Μου είπε πως ήθελε να με συναντήσει πρόσωπο με πρόσωπο στο Λονδίνο. Είναι μία ελληνική συνήθεια αυτή. Θέλουν να σε βλέπουν στα μάτια για να σιγουρευτούν πως είσαι ο κατάλληλος για τη δουλειά. Προφανώς πέρασα το συγκεκριμένο τεστ. Δεν το σκέφτηκα πολύ για να υπογράψω στον Παναθηναϊκό, πήρα την απόφαση πολύ γρήγορα. Νόμιζα ότι δεν θα συνέβαινε, αλλά η συμφωνία έγινε στις 10 το βράδυ κι εγώ πετούσα από το Μάντσεστερ στις 8:30 το επόμενο πρωί. Εμοιαζε απόλυτα σωστό, ειδικά με την προοπτική συμμετοχής στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Καταλήξαμε στο Γιουρόπα, αλλά το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο ήταν τεράστια υπόθεση για μένα...».
Ο Στιλ αναφέρθηκε βεβαίως και στο ντέρμπι που ακολουθεί στις 26 Οκτωβρίου με τον Ολυμπιακό στο Φάληρο, το πρώτο clasico της καριέρας του, και ήταν άκρως... περιγραφικός για το τι περιμένει. «Μου έχουν πει πως είναι ένας αγώνας σε έναν άλλον... πλανήτη. Εχω δει κάποια τρελά βίντεο κι έχω ακούσει ότι η αστυνομία έχει παρουσία μέχρι τα αποδυτήρια. Εχω παίξει σε μεγάλα παιχνίδια, αλλά αυτό είναι ίσως λίγο διαφορετικό».
«Μοιάζουν σαν μια... κυψέλη με μέλισσες»
Ακόμη πιο... γλαφυρή ήταν η ανάλυση του Στιλ για τους φίλους του «τριφυλλιού», δηλώνοντας εκστασιασμένος από την ατμόσφαιρα που δημιουργούν. Πρώτα απ' όλα αναφέρθηκε στην πρώτη τους «γνωριμία» στο καλοκαιρινό εκτός έδρας φιλικό με τον Παναιγιάλειο. «Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Περίμενα πως θα είναι 200, 300 άτομα, αλλά ήταν χιλιάδες. Ηταν σαν να είχαν μόλις βγει από τη... φυλακή για να δουν το πρώτο τους ποδοσφαιρικό ματς. Ειλικρινά το λάτρεψα!
Υπήρχαν πυροτεχνήματα και κροτίδες με καπνό. Κι όλα αυτά για παιχνίδι προετοιμασίας! Εγώ έπαιξα στο δεύτερο ημίχρονο και... χοροπηδούσα, γιατί οι κροτίδες έπεφταν από πίσω μου! Επειτα πήγα στο γήπεδό μας και είδα για πρώτη φορά τους οπαδούς μας. Στη Θύρα 13 είναι οι φανατικοί και είναι φανταστικοί. Βρίσκονται πίσω από την εστία και είναι σαν μία... κυψέλη με μέλισσες. Ο θόρυβος, οι κροτίδες, τα πυροτεχνήματα. Πρόκειται για μία... ηλεκτρική ατμόσφαιρα».
Οσο για τις προσδοκίες του; Παραμένουν υψηλές και φτάνουν ακόμη και μέχρι την εθνική (!) Αγγλίας. «Θα είμαι στα 31 όταν φύγω από εδώ και ναι, είναι ρεαλιστικό να ελπίζω σε κλήση μου στην Εθνική ή σε μια μεταγραφή στην Πρέμιερ Λιγκ. Μπορώ να παίξω για 10 χρόνια ακόμα. Δεν νομίζω ότι έχει χαθεί η ευκαιρία μου».




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια