ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ή ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΣΠΑΣΜΕΝΑ

Η εξαγγελία δημιουργίας Δημοτικής Συγκοινωνίαςακούγεται ευχάριστα από πολλούς, ιδίως όσους δεν μπλέκουν με λεπτομέρειες.
Του Άκη Μπαδογιάννη

Πράγματι ποιος δεν θα ήθελε μια γραμμή βολική και δωρεάν.
Είναι όμως έτσι τα πράγματα;
Ή μήπως πρόκειται για μια ακόμη μεταφορά δαπάνης στις πλάτες των δημοτών;

Η ευθύνη των Μαζικών Μεταφορών στο λεκανοπέδιο ανήκει στον ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας) και προκειμένου για τις λεωφορειακές γραμμές στην ΕΘΕΛ.
Λόγω των μνημονιακών πολιτικών έχει ελαττωθεί το προσωπικό των οργανισμών αυτών και διάφορες λεωφορειακές γραμμές συρρικνώθηκαν, υπολειτουργούν ή λείπουν τελείως.
Κάποιοι Δήμοι – και ο δικός μας – αναλαμβάνουν να καλύψουν το κενό που δημιουργείται αναλαμβάνοντας στην ουσία μια αρμοδιότητα χωρίς τους αντίστοιχους πόρους.
Μάλιστα πληρώνουν και νοίκι για λεωφορεία στους οργανισμούς που έχουν την ευθύνη της μετακίνησης των πολιτών.
Δηλαδή ο δημότης που θα έπρεπε να εξυπηρετείται από τα λεωφορεία της ΕΘΕΛ θα πληρώνει και νοίκι για τα οχήματα πέραν από τις δαπάνες για οδηγούς και πετρέλαιο και αναλώσιμα. Και από πάνω θα του λένε πως έχει τζάμπα συγκοινωνία.
Αυτά τα χρήματα που θα έπρεπε να καταβάλλονται από την Κυβέρνηση για να υπάρχουν οι γραμμές του ΟΑΣΑ τώρα θα αφαιρούνται από άλλα Δημοτικά έργα.
Η λύση οπωσδήποτε δεν είναι οι Δημοτικές Συγκοινωνίες όπως πάνε να γίνουν στο Δήμο μας.
Η Κυβέρνηση αύριο (ή μήπως σήμερα?) θα περιμένει τα δημοτικά Ιατρεία, ανάλογα, να καλύψουν τα κενά του ΠΕΔΥ και πάει λέγοντας.
Είναι βέβαιο ότι το εγχείρημα της Δημοτικής  Συγκοινωνίας δεν θα καλύψει τις ανάγκες του κοινού και, όσο κι αν δώσει κάποια ανάσα σε μια γειτονιά, θα δημιουργήσει νέα κενά και δυσκολίες.  

Για περισσότερα άρθρα κάντε κλικ εδώ



ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια