ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΘΟΔΩΡΗΣ ΦΕΡΡΗΣ:«ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ!»


Τα παιδικά χρόνια στο Μανχάταν, το διαζύγιο των γονιών του και η καριέρα που ξεκίνησε στο πλευρό του Αντώνη Ρέμου.


Ήταν μέσα Φεβρουαρίου όταν τον πρωτοείδα σε ένα live που έκανε στο Cash στο Κεφαλάρι και αμέσως μου απέσπασε την προσοχή, τόσο με τις φωνητικές του ικανότητες, όσο και με το κέφι που μεταλαμπάδευε στον κόσμο που είχε κυριολεκτικά γεμίσει το μαγαζί και τον χειροκροτούσε ασταμάτητα. Οι επιτυχίες των εμφανίσεων του συνεχίστηκαν και στο Opus στην Γλυφάδα, ενώ από τις 21 Μαίου και κάθε Πέμπτη, ο Θοδωρής θα εμφανίζεται στο Akanthus  στον Άλιμο. «Θα είμαι εκεί όλο το καλοκαίρι και είμαι πολύ χαρούμενος για την συγκεκριμένη συνεργασία», λέει με καμάρι. Ωστόσο, φαίνεται πως είναι ένας άνθρωπος που δεν προκαλεί την δημοσιότητα και επιθυμεί να διατηρεί χαμηλό προφίλ.

Από το Manhattan στη Γλυφάδα
Γεννήθηκε στο Manhattan της Νέας Υόρκης, καθώς και οι δυο του γονείς ήταν μετανάστες και ζούσαν εκεί. Η μητέρα του εργαζόταν ως τραγουδίστρια και ο πατέρας του είχε εταιρεία parking. Το ζευγάρι, όμως, θα πάρει διαζύγιο και σε ηλικία 5 ετών, ο Θοδωρής θα επιστρέψει στην Ελλάδα με την μητέρα του. «Το πρώτο μας σπίτι ήταν στην Γλυφάδα. Η αλήθεια είναι πως από αυτά τα πέντε χρόνια της Αμερικής, έχω ελάχιστες μνήμες. Βέβαια, μετά πήγαινα συχνά για να βλέπω το πατέρα μου, μέχρι που κάποια στιγμή έφυγε από την ζωή». Η αγάπη για το τραγούδι ήταν κάτι που δεν κληρονόμησε μόνο από την μητέρα του, καθώς προέρχεται από μια καλλιτεχνική οικογένεια. «Όλη μου η ζωή ήταν το τραγούδι. Η μητέρα μου έπαιζε κιθάρα, τραγουδούσε, ο πατριός μου είναι πιανίστας, ενώ ο παππούς, αλλά και ο θείος μου είναι μουσικοί», συμπληρώνει. Παρότι, αρκετοί από τους φίλους του, του είχαν προτείνει να λάβει μέρος στα talent shows της εποχής (Fame Story, Dream Show), εκείνος είχε διαφορετική άποψη. «Αν και τα είχα παρακολουθήσει, δεν ήμουν ποτέ υπέρ αυτών των shows. Ουσιαστικά, ένιωθα πως πηγαίνεις εκεί και μετά από ένα μήνα γίνεσαι διάσημος. Ήταν κάτι που δεν μπορούσα να δεχθώ. Θωρώ πως για να γίνεις κάτι πρέπει να είσαι κάτι. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, αισθανόμουν πως έπαιρναν ανθρώπους που δεν ήταν κάτι και ήθελαν με το ζόρι να τους κάνουν διάσημους», αρκείται να πει, ενώ παραδέχεται πως δεν κυνήγησε με ιδιαίτερο ζήλο την καριέρα του. «Η αλήθεια είναι πως δεν το πάλεψα όσο θα έπρεπε, αν και βιοπορίζομαι αποκλειστικά και μόνο από το τραγούδι. Αν δεν τραγουδάω, δεν έχω να φάω. Αυτήν, όμως, την περίοδο αισθάνομαι πως είναι η στιγμή μου».

Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Ο Κώστας Μητρόπουλος σατιρίζει την επικαιρότητα στα Νέα



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια