ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΑΣΗΜΕΝΙΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ «ΔΕΛΦΙΝΙ» ΤΗΣ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ


Την κούρσα της ζωής του έκανε ο Δημήτρης Δημητρίου στα 400μ. ελεύθερο κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο (με χρόνο 3’52’’57) και χάνοντας για μόλις 14 εκατοστά του δευτερολέπτου το χρυσό από τον Γερμανό Πάουλ Χέντσελ (3’52’’43)



Ο πρωταθλητής μας από την Αργυρούπολη, είχε έρθει στο Μπακού με τον 8ο καλύτερο χρόνο και ο στόχος του ήταν να μπει στον τελικό. Κάτι που κατάφερε από τον πρωϊνό ημιτελικό με τον 5ο καλύτερο χρόνο και έφτασε να διεκδικεί και το χρυσό.

«Η χαρά μου είναι μεγάλη και ήταν κάτι ανέλπιστο για μένα. Ουσιαστικά ο στόχος ήταν η συμμετοχή στον τελικό. Στο πρώτο πενηντάρι γύρισα πρώτος, ήμουν συνέχεια στην πρώτη δυάδα και όταν στα 300 μέτρα είδα ότι οι υπόλοιποι είχαν μείνει αρκετά πίσω και ήμουν μόνο εγώ με τον Γερμανό μπροστά, κατάλαβα ότι είχα εξασφαλίσει το μετάλλιο. Εκεί τα έδωσα όλα πια για το χρυσό, που μπορεί τελικά να μην ήρθε, αλλά αυτό δεν μειώνει τη χαρά μου.

Είναι χωρίς δεύτερη σκέψη, η κορυφαία στιγμή της καριέρας μου και θα ήθελα να αφιερώσω αυτό το μετάλλιο στους γονείς μου που με στηρίζουν αλλά και στον προπονητή μου στην Αργυρούπολη, τον Δημήτρη Αθυμαρίτη, αλλά και στους Αλέξανδρο Νικολόπουλο και Βαγγέλη Κοζομπόλη που επίσης με έχουν βοηθήσει σημαντικά» τόνισε ο Δημήτρης Δημητρίου που είχε διπλή χαρά καθώς νωρίτερα, είχε μάθει και τα αποτελέσματα των Πανελληνίων Εξετάσεων, όπου τα πήγε πολύ καλά.

Την Τετάρτη  η Ελληνική αποστολή θα έχει συμμετοχή σε άλλους τρεις τελικούς

Στα 100 μέτρα ύπτιο ανδρών (15.30 ώρα Ελλάδας) όπου ο Νίκος Σοφιανίδης προκρίθηκε με τον 7ο καλύτερο χρόνο (55’’58), στα 200 μέτρα πρόσθιο ανδρών (16.27 ώρα Ελλάδας) όπου ο Κωνσταντίνος Μερετσόλιας είχε τον 7ο καλύτερο χρόνο των ημιτελικών (2’.15’’.24) και στα 200 μέτρα ύπτιο γυναικών (16.41 ώρα Ελλάδας) με την Ιωάννα Σαχά, να έχει τον 7ο καλύτερο χρόνο στα ημιτελικά (2’.16’’.63)

Η Ελένη Κοντογεώργου αποκλείστηκε στα προκριματικά των 50 μέτρων πρόσθιο, καθώς ο χρόνος της (34’’23) την έφερε στην 30η θέση.


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Ο Κώστας Μητρόπουλος σατιρίζει την επικαιρότητα στα Νέα


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια