ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΑΠΟΧΩΡΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

Ο Νίκος Δεληγιάννης αποφάσισε να ολοκληρώσει τη σπουδαία καριέρα του. Πρωταγωνιστής μέχρι τον τελευταίο αγώνα του με την ομάδα πόλο του Ολυμπιακού ο 38χρονος κοιτάζει ήδη την επόμενη μέρα. Μέσω ανακοίνωσης ευχαριστεί όσους

"Ο Νικόλας θα παίζει πάντα στον Ολυμπιακό μέχρι να μεγαλώσει και να τον διαδεχθεί ο Σπυράκος", είχε πει για τον Νίκο Δεληγιάννης ένας από τους γνωστότερους φιλάθλους των ομάδων πόλο του Ολυμπιακού μετά τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας το 2014 στο Παλαιό Φάληρο. Ο "Σπυράκος" είναι ο μεγαλύτερος από τα δύο παιδιά που έχει χαρίσει στον 38χρονο (σ.σ. κλείνει τα 39 τον Σεπτέμβριο) η πρώην πολίστρια και αργυρή Ολυμπιονίκης, Αγγελική Καραπατάκη.


Ο Δεληγιάννης δεν μπορούσε να περιμένει και αποχώρησε την Τρίτη (23/6) από την ενεργό δράση, κλείνοντας μια μεγάλη καριέρα που ξεκίνησε στη Γλυφάδα, γιγαντώθηκε στον Ολυμπιακό και φυσικά ήταν παρών σε όλες τις μεγάλες στιγμές της εθνικής ομάδας πόλο των ανδρών, στην οποία αγωνίστηκε για τελευταία φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.
Ο κάτοχος δώδεκα πρωταθλημάτων (σ.σ. πρώτος μαζί με τον Θοδωρή Χατζηθεοδώρου) και ισάριθμων Κυπέλλων (σ.σ. πολυνίκης του θεσμού) ενημέρωσε για την απόφαση του τη γενική διευθύντρια του ερασιτέχνη Ολυμπιακού, Χριστίνα Τσιλιγκίρη.
Τα τελευταία χρόνια κάθε καλοκαίρι απέφευγε να απαντήσει στο ίδιο ερώτημα, αν δηλαδή επρόκειτο να συνεχίσει. Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στους τελικούς με τον Παναθηναϊκό ο 4ος Ολυμπιονίκης στην Αθήνα είχε δηλώσει προφητικά στο ραδιοφωνικό σταθμό Sport24 Radio 103,3 και στον Γιάννη Λαμπίρη:
"Από τα 32-33 και μετά ένας αθλητής βλέπει το τέλος να έρχεται. Έτσι το έχω μέσα μου και συνέχισα να παίζω σε υψηλό επίπεδο και το έκανα και καλούτσικα. Συνέχισα στο υψηλό επίπεδο και ευχαριστιόμουν το πόλο όπως την πρώτη μέρα που ερωτεύτηκα το πόλο. Είχα γράψει στο Facebook κάποια στιγμή όταν ανανέωσα με τον Ολυμπιακό, οι γονείς να πάρουν τα παιδιά από το πόλο, γιατί πιο εύκολα κόβονται τα ναρκωτικά παρά το πόλο. Προσωπικά δεν θα μπορούσα να αγωνιστώ σε χαμηλότερο επίπεδο. Δεν νομίζω ότι το έχω ανάγκη πια. Νομίζω ότι όταν έρθει εκείνη η ώρα θα το κόψω μαχαίρι. Μπορεί αυτό να είναι σε λίγες μέρες. Δεν ξέρω. Θα δούμε".
Αγωνίστηκε σε τέσσερις Ολυμπιακούς Αγώνες από το 2000 μέχρι το 2012, αναδείχθηκε πρωταθλητής Ευρώπης το 2002 με τον Ολυμπιακό ως δεύτερος τερματοφύλακας πίσω από τον Μάκη Βολτυράκη, ήταν "χάλκινος" παγκόσμιος πρωταθλητής στο Μόντρεαλ το 2005.
Σε παλαιότερη συνέντευξη του στο Sport24.gr είχε μιλήσει για τον άνθρωπο που σημάδεψε την καριέρα του και τον τρόπο προπόνησης όχι μόνο στο ελληνικό πόλο, τον Σέρβο Νίκολα Στάμενιτς:
"Είχα την τύχη στα πιο τρυφερά μου χρόνια, σε ηλικία 17-19 χρόνων να έχω στη Γλυφάδα τον κορυφαίο προπονητή του κόσμου, τον Νίκολα Στάμενιτς.  Θεωρώ ότι ήταν πολύ μετριόφρων που είχε πει ότι είναι 100 χρόνια μπροστά, ήταν πολύ παραπάνω! Πήρα τις καλύτερες βάσεις και τρομερή παιδεία.
Ήμουν επίσης τυχερός στο ότι τα περισσότερα χρόνια έπαιζα στην κορυφαία ομάδα της Ελλάδας και από τις καλύτερες στην Ευρώπη, τον Ολυμπιακό. Επίσης πάντα δούλευα στα όριά μου, αφού το γνωρίζουν ακόμα και οι…εχθροί μου πως μου αρέσει η σκληρή δουλειά.
Σε ένα άθλημα  όπου η δουλειά του τερματοφύλακα είναι εξίσου δύσκολη καθώς υπάρχει και το νερό. Άρα δεν ισχύει το ίδιο εύκολα το να μείνει ένας τερματοφύλακας για πολλά χρόνια εν ενεργεία όπως στο ποδόσφαιρο".
Είναι δεδομένο πως θα παραμείνει κοντά στο άθλημα, έχοντας εκφράσει την επιθυμία να εργαστεί ως προπονητής, ενώ από φέτος έχει ανοίξει την ακαδημία κολύμβησης  "Αστερίες" στην Αργυρούπολη.
Η ανακοίνωση του Νίκου Δεληγιάννη αναφέρει:
"Σήμερα είναι μια από τις πιο ξεχωριστές μέρες της ζωής μου. Πηρά την μεγάλη απόφαση να σταματήσω την αθλητική μου καριέρα στο σύλλογο που αγάπησα (όχι από μικρό παιδί!) Το ταξίδι μου τελειώνει εδώ και ειλικρινά δεν μπορούσα, όταν ξεκινούσα στον ΑΝΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ πριν 25 χρόνια ότι θα ΄ναι τόσο μακρύ και γεμάτο!
Δεν θα μπορούσε όμως να πραγματοποιηθεί αν δεν υπήρχαν δυο άνθρωποι: ο Πατέρας μου και ο Nicola Stamenic. Τους οφείλω τα πάντα στη κυριολεξία. Στο ταξίδι γνώρισα πολλούς αξιόλογους ανθρώπους, αλλά και ανθρώπους λιγότερο αξιόλογους που όμως και οι δυο με έκαναν καλύτερο άνθρωπο.
Οφείλω την μεγίστη ευγνωμοσύνη στους προπονητές μου, στις μικρές εθνικές (Τζαφόλιας, Πατλάκας, Κουγεβετόπουλος),στην εθνική ανδρών όπως τον κ. Γιάννη Γιαννουρή που με κάλεσε πρώτη φορά στους άνδρες, τους Κούλη Ιωσηφίδη, Sandro Campagna, Dragan Adric, τους προπονητές μου στη Γλυφάδα Silic, Κούμη, Γιαννόπουλο όπως και στον Ολυμπιακό τους Kasas, Djuho, Πάτερο και Βλάχο.
Επίσης, ιδιαίτερη μνεία οφείλω στον κ. Λεωνίδα Θεοδωρακάκη που με έφερε στον Ολυμπιακό, στον κ. Μιχάλη Κουντούρη που έπαιξε καθοριστικό ρολό το 2005 για να συνεχίσω στο σύλλογο.
Οφείλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργαστήκαμε όπως διαιτητές, παράγοντες, αντιπάλους, δημοσιογράφους…
Οφείλω επίσης στον σπουδαιότερο τερματοφύλακα που έβγαλε ποτέ η ελληνική υδατοσφαίριση, τον Μάκη Βολτυράκη, γιατί αποτέλεσε για μένα έμπνευση όταν ήμουν μικρότερος, ίνδαλμα ως ένα σημείο αργότερα αλλά και ο άνθρωπος που με υποδέθηκε πρώτος στο νερό στον Ολυμπιακό προσφέροντας μου απλόχερα καθοδήγηση και συμβουλές.
Μα πάνω απ΄ όλους θέλω να πω ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου σε όλο το ταξίδι γιατί μ΄ αυτούς πλάι πλάι κατάφερα ότι καλύτερο μπορούσα!
Σίγουρα οφείλω μια συγγνώμη σε κάποιους που πλήγωσα, απογοήτευσα, προσέβαλα άθελα μου ή αδίκησα… είμαι από τους ελάχιστους στο χώρο(!!!) που κάνουν λάθη, όμως ας μου αναγνωρίσετε την ικανότητα να τα αναγνωρίζω, να τα παραδέχομαι και να τα διορθώνω αν μπορώ…
Είχα την ύψιστη τιμή να υπηρετήσω το μεγαλύτερο σύλλογο της χώρας κερδίζοντας περισσότερα απ΄ όσα έδωσα, αγωνιζόμενος πάντα με πάθος και αγωνιστικότητα ανάλογη με εκείνη που πρεσβεύει ο Σύλλογος…
Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα για έμενα το μεγαλύτερο κομμάτι της αθλητικής μου καριέρας, το λιμάνι που μου δίδαξε πολλά, ο θρύλος που με έκανε κομμάτι της ιστορίας του, η ομάδα που πήγαμε μαζί στις πιο ψηλές κορυφές. Νομίζω πως δεν θα μπορούσα να ζητήσω περισσότερα απ αυτά που έζησα τόσα χρόνια στον Πειραιά, με τόσους ξεχωριστούς ανθρώπους που με αγκάλιασαν εκεί από την πρώτη μέρα.
Με τιμή
Νίκος Δεληγιάννης"
Ο Ολυμπιακός ευχαρίστησε τον Δεληγιάννη για τα 14 χρόνια προσφοράς του στον σύλλογο, προσθέτοντας πως η πόρτα θα είναι πάντοτε ανοιχτή για τον ηγέτη της ομάδας.
"Ένας μεγάλος κύκλος έκλεισε, Νικόλα σ' ευχαριστούμε!
Η οικογένεια του Ολυμπιακού αποχαιρετά τον Νικόλα Δεληγιάννη, μετά από 14 χρόνια τεράστιας προσφοράς στον σύλλογο.
Η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Νικόλα Δεληγιάννη έφθασε στο τέλος της και ο σύλλογος αποχαιρετά έναν σπουδαίο τερματοφύλακα, ο οποίος τίμησε επί 14 χρόνια την ομάδα με την παρουσία του, το ήθος του και την εργατικότητά του. Ο επί σειρά ετών αρχηγός της ομάδας Νικόλας Δεληγιάννης κατέκτησε 26 τίτλους στην καριέρα του με την ομάδα πόλο Ανδρών (1 Champions League, 1 Ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ, 12 πρωταθλήματα και 12 Κύπελλα) και είναι πρώτος σε συμμετοχές στην ιστορία του τμήματος. Η προσφορά του στον σύλλογο υπήρξε απροσμέτρητη και η πόρτα του θα είναι πάντα ανοικτή για τον ίδιο".
Ο Ολυμπιακός αναζητεί δεύτερο τερματοφύλακα. Στην ομάδα υπάρχει ο εξαιρετικός Κώστας Γαλανίδης, ο οποίος μοιράστηκε φέτος τη θέση με τον Δεληγιάννη.
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Ο Κώστας Μητρόπουλος σατιρίζει την επικαιρότητα στα Νέα


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια