ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΤΣΑΚΩΝΑΣ, ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ, ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΣΑΤΟΥΜΑΣ ΠΡΩΤΟΙ!

Λυκούργος Τσάκωνας, Βούλα Παπαχρήστου, Νικόλ Κυριακοπούλου και Λούης Τσάτουμας πρωταγωνίστησαν στην προσπάθεια ανόδου στην Σουπερ Λίγκα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ομάδων που διεξάγεται στο Παγκρήτιο Στάδιο Ηρακλείου, με την χώρα μας να είναι δεύτερη στη βαθμολογία μετά την πρώτη μέρα. 


Ο Λυκούργος Τσάκωνας κατέκτησε την νίκη στα 100 μ. χαρίζοντας έτσι στην Ελλάδα 12 βαθμούς, στον αγώνα που κάνει το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα για την άνοδο στην Σουπερ Λίγκα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ομάδων που διεξάγεται στο Ηράκλειο Κρήτης.


Ο Έλληνας σπρίντερ, που «ειδικεύεται» στο 200άρι τερμάτισε σε 10,32 και φυσικά περιμένει το αγαπημένο του αγώνισμα, στο οποίο να θυμίσουμε ότι στις 05/06 και το Diamond League της Ρώμης έκανε ατομικό ρεκόρ, με 20,09 και κατέκτησε την πρώτη θέση. Η επίδοση του δε είναι η δεύτερη καλύτερη όλων των εποχών στην Ελλάδα, μετά το 19,85 του Κώστα Κεντέρη. 
Την πρώτη θέση κατέκτησε και η Βούλα Παπαρχήστου στο τριπλούν γυναικών, με άλμα στα 13,79 μ. Η Ελληνίδα άλτρια δήλωσε μετά τη νίκη που μεταφράστηκε σε ακόμη 12 βαθμούς για τη χώρα μας: «Είμαι ενθουσιασμένη με τη μεγάλη αγκαλιά του κόσμου και τον τρόπο που μας υποδέχτηκε στο Παγκρήτιο. Σε τέτοιες συνθήκες χαίρεσαι να αγωνίζεσαι. Στόχος ήταν οι βαθμοί για την ομάδα που βέβαια συνοδεύτηκαν από τη νίκη μου και ότι βελτιώνομαι από αγώνα σε αγώνα. Αφιερώνω τη νίκη μου στην 8μηνη κόρη μου».
Η Νικόλ Κυριακοπούλου πήρε την πρώτη θέση με άνεση στο άλμα επί κοντώ με 4,65 μ. Στην πραγματικότητα ξεκίνησε όταν οι αντίπαλες της σταματούσαν στο 4,45 μ. Επόμενο επιτυχημένο άλμα ήταν στα 4,65 μ., όπου αγωνιζόταν πλέον μόνη της. Στην συνέχεια δοκίμασε να καταρρίψει το πανελλήνιο ρεκόρ τοποθετώντας τον πήχη στα 4,82 μ. χωρίς επιτυχία...αυτή τη φορά! 
«Είμαι ενθουσιασμένη με τις συνθήκες που αγωνίστηκα και ιδιαίτερα από τη συμμετοχή του κόσμου. Είναι ίσως η 1η φορά που αγωνίστηκα με τόσο κόσμο στην Ελλάδα και αυτό εύχομαι να γίνεται όλο και πιο συχνά. Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση.
Βέβαια τα 4.82μ δεν μου βγήκαν όμως οι βαθμοί με τη νίκη μου είναι σημαντικοί για το στόχο της ομάδας. Θα αγωνιστώ σε όλα τα Diamond Leagues και στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα και βέβαια ο μεγάλος μου στόχος, όπου εύχομαι να μου βγει και μια μεγάλη επίδοση, είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Πεκίνο», αποφάνθηκε η Κυριακοπούλου.
Με άλμα στα 7,77 μ. ο Λούης Τσάτουμας κατέκτησε την πρώτη θέση και τους 12 βαθμούς στον αγώνα του άλματος εις μήκος. Στην δεύτερη θέση ακολούθησε ο Τσέχος Γιούσκα με 7,73 μ. και τρίτος ο Πορτογάλος Κόστα με 7,62 μ. «Από το Χένγκελο με ταλαιπωρεί ένας τραυματισμός και δεν τον έχω ξεπεράσει ώστε να μπορέσω να βγάλω περισσότερη προπόνηση και να κάνω μεγάλα άλματα. Παρόλα αυτά, σήμερα κατάφερα να πάρω την 1η θέση και να δώσω πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που είναι σήμερα εδώ στο στάδιο και ενθαρρύνει τις προσπάθειές μας. Ελπίζω να ξεπεράσω τον τραυματισμό μου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα για να μπορέσω να κατέβω σε επόμενους αγώνες», δήλωσε ο Τσάτουμας. 
Η Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου αναδείχθηκε τρίτη στη δισκοβολία γυναικών, με βολή στα 54,28 μ. Η επίδοση της αυτή έδωσε στη χώρα μας 10 βαθμούς. «Δεν ήμουν στην καλύτερη κατάσταση, έδωσα όμως βαθμούς στην ομάδα μου με την 3η θέση που πήρα. Η φιλοξενία στο νησί είναι πολύ καλή.  Ευχαριστούμε τους φιλάθλους που είναι τόσο ένθερμοι και μας υποστήριξαν στην προσπάθειά μας. Στη συνέχεια θα αγωνιστώ στη Σλοβενία και στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα».
Στην σφυροβολία ανδρών ο Μιχάλης Αναστασάκης κατέλαβε τη 2η θέση με βολή στα 72,55 μ., η οποία αποτελεί και ατομικό ρεκόρ. «Είμαι ευχαριστημένος από την επίδοσή μου και τη θέση μου. Ήταν ένα καλό πλασάρισμα στη 2η θέση για να δώσει βαθμούς στην εθνική ομάδα. Το κοινό ήταν πολύ ενθουσιώδες και με βοήθησε στην προσπάθειά μου.
Άλλωστε εδώ είναι το αγαπημένο μου μέρος, στην πατρίδα μου την Κρήτη όπου χαίρομαι να αγωνίζομαι. Συνεχίζουμε την προετοιμασία με τον προπονητή μου και στόχος μας τώρα είναι το Πανευρωπαϊκό στο Ταλίν», δήλωσε ο Αναστασάκης.
O Γιάροσλαβ Μπάμπα κατάφερε στο τελευταίο του άλμα να πετάξει από την πρώτη θέση τον Κώστα Μπανιώτη, ο οποίος με το 2,28 ήταν πρώτος μέχρι εκείνη τη στιγμή. Ο Τσέχος έβαλε τον πήχη του ύψους στα 2,30 μ. και πήρε το 12ποντο για τη χώρα του αφήνοντας τους 11 βαθμούς για την Ελλάδα. «Με ταλαιπώρησαν κράμπες λόγω των αλλαγών του καιρού για να βγάλω μια ακόμα καλύτερη προσπάθεια. Σημασία όμως σε αυτούς τους αγώνες έχουν οι βαθμοί. Η συμμετοχή του κόσμου και ιδιαίτερα των παιδιών μου έδωσαν φτερά και τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γι’ αυτό. Η αγάπη του κόσμου ήταν συγκινητική και θα ήθελα να αγωνιστώ ξανά στην Κρήτη», αποφάνθηκε ο Μπανιώτης.
Μία ακόμη δεύτερη θέση εξασφάλισε η ομάδα της σκυταλοδρομίας γυναικών 4x100μ. με τις Γάτου, Κοκλώνη, Φέρρα και Μπελιμπασάκη. Τα κορίτσια τερμάτισαν δεύτερα μετά την Ολλανδία (42,88) με 43,80 και ακολούθησε η Ελβετία με 44,07.
Η Σοφία Υφαντίδου έστειλε έστειλε το ακόντιο στα 55,58μ. και κατέλαβε την τρίτη θέση, προσθέτοντας 10 βαθμούς στο σακούλι της εθνικής ομάδας. Την πρώτη θέση κατέκτησε η παγκόσμια ρεκορντγούμαν Μπάρμπορα Σποτάκοβα με 62,56 μ. και τη δεύτερη η Ματάρα Παλαμέικα με 58,56. 
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 174 βαθμούς, ενώ προηγείται η Τσεχία με 192. Στην τρίτη βρίσκεται η Πορτογαλία με 153 βαθμούς.
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Ο Κώστας Μητρόπουλος σατιρίζει την επικαιρότητα στα Νέα


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια