ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΑΤΖΕΜΟΓΛΟΥ: Ο ΧΡΟΝΟΣ ΞΕΓΕΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΤΥΠΑ ΑΛΥΠΗΤΑ























*της Ανδρονίκης Ατζέμογλου


O χρόνος, ένας άντρας και αυτός.  
Παίρνει μαζί του κομμάτια του εαυτού μας. Αλλοιώνει εξωτερικά χαρακτηριστικά ή φυλακίζει τις στιγμές μας, που δεν έχουν την δυνατότητα να δραπετεύσουν από τον χωροχρόνο του.



Κάτι σαν μεγάλος έρωτας, φιλμ νουάρ. Μια φευγαλέα ματιά. Μάτια που κονταροχτυπιούνται σε απόσταση αναπνοής, κάποιες σκόρπιες λέξεις, μια καρδιά που ξεφαντώνει.Το «πάρτι»τελειώνει. Διάνα. Λάθος χρόνος.
Ναι καλά άκουσες. Σωστός χώρος,αλλά η χρονική στιγμή λάθος. Το timing δεν ήταν το σωστό που λέμε. Και στο 'λεγα, έπρεπε να κουρδίσεις το ρολόι σου μερικά χρόνια πίσω για να τον προλάβαινες. Κοιμόσουν όμως εφησυχασμένη και εφησυχασμένος στα μαλακά συννεφένια μαξιλάρια σου.
Τον κοιτάς μέσα από τον καθρέφτη, κάθε μέρα, κάθε λεπτό. Σου χαρίζει και μια καινούρια γραμμή έκφρασης που με το διάβα του βαθαίνει και γίνεται ένα αυλάκι, ρυτίδα κανονική. Με τον καιρό περνάς μέσα από τις διακλαδώσεις τους, δάσος σωστό και δεν φοβάσαι πια να χαθείς. Σαν την Κοκκινοσκουφίτσα, αντιμέτωπη με τον κακό λύκο.
Ο χρόνος, αυτό το ενεργειακό βαμπίρ, σου απομυζά μέρα με την μέρα, σταλαγματιά με σταλαγματιά όλη την δύναμη του είναι σου. Ρέει μέσα από τα χέρια σου σαν κινούμενη άμμος κι εσύ προσπαθείς να πιάσεις τους κόκκους του.
Έτσι συμβαίνει  με τον χρόνο. Εσύ αισθάνεσαι πως ο νους σου είναι παιδική χαρά και ο κύκλος σου, οικογενειακός ή φιλικός, θέλει να σου κρεμάσει την ταμπέλα της ωριμότητας. Καλά είσαι τώρα σοβαρός; Κάθε ηλικία παίζεται με τους δικούς της κανόνες.
Στα σαράντα δεν μπορείς να κάθεσαι σε κούνια. Να τρως παγωτό ανέμελα στάζοντάς το πάνω σου και να λερωθείς. Δεν μπορείς να έχεις μακριά μαλλιά, πρέπει αυτομάτως να μεταμορφωθούν σε κοντό καρεδάκι, με φράντζα να σκεπάζει το πρόσωπο να μην το βλέπουν. Τα ρούχα σου πρέπει να είναι συντηρητικά και να βαδίζουν χέρι χέρι με την ανάλογη ηλικία. Κατά προτίμηση αυστηρά ταγέρ και κουστούμια.
Αυτός λοιπόν ο κύριος όσο μεγαλώνουμε σπαταλάει την ζωή μας. Οι εμπειρίες μας γίνονται αναμνήσεις αναπόλησης. Μα για στάσου, μας δείχνει και την καλή του όψη.
Σωστός ελεγκτής, ανιχνεύει τις ταυτότητες των ανθρώπων. Αποκτάμε αυτογνωσία. Γινόμαστε κοινωνοί κάθε ηλικίας κι επικοινωνούμε.
Η ανάγκη επιβεβαίωσης και αναγνώρισης της εφηβείας, αντικαθίσταται από την αγάπη για τον εαυτό μας.
Θα τον αποθανατίζω με  φωτογραφίες μου. Λένε πως έτσι σου κλέβει την ψυχή. Λένε πως κάθε φωτογραφία σου μέσα στον χρόνο είναι ένας θανατος της στιγμής. Λένε, λένε. Πολλά λένε.
Σε λίγες μέρες θα γιορτάσω άλλον ένα χρόνο. Και δεν μου κρεμάσω αριθμητικές ταμπέλες. Πειράζει; Τον κερνάω τα καλύτερα  μου σοκολατάκια, τον βάζω να μου σβήσει το κερί, να με χειροκροτήσει.
Χρόνε σου φύλαξα μια ρωγμή μου να την κλείσεις. Έτσι κλείνει πάντα ο κύκλος αγάπη μου, στο τέλος μιας απότομης στροφής. Εσύ να με κυνηγάς κι εγώ να τρέχω να σε φτάσω.
Είναι γεγονός πως κάθε φoρά που σε αγγίζει, αφήνει τα σημάδια του. Μποέμικα μου γυρνά την πλάτη και απομακρύνεται.
Κύριε μου όσο και να με αποφεύγεις, αδιαμφισβήτητα, υπήρξαμε μαζί στον ίδιο χωροχρόνο κάποτε.
Εκεί θα σε βρω με άσπρα μαλλιά, σε χαράσω στο δέρμα μου, με το ίδιο παιδικό χαμόγελο.
Ο φόβος σου, η αναμέτρηση μας face του face. Μην και σου κλέψω την νεότητα. 
Εξαίσιος πιλότος ο χρόνος. Από σένα εξαρτάται πώς θα τον μοιράσεις.  
Ο χρόνος είναι μια τίγρης που με καταβροχθίζει. Μην ξεχνάς όμως, πως κι εγώ μια τίγρης είμαι (Hofmannsthal, λογοτέχνης).
Αστόχησα στον χρόνο και με στόχευσε.
Σήμερα πέρασε η πέμπτη μέρα από τα γενέθλιά μου.Eξακολουθεί να με κυνηγά.
Την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε, να μην ξεχάσεις να τσαλακώσεις το πρόσωπο σου χωρίς να φοβηθείς να γεράσεις τις αλήθειες σου, δίνοντας τους νέο πρόσωπο.
ΚΑΛΛΙΕΧΝΗΣ, ΠΟΙΗΤΡΙΑ


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Η γελοιογραφία της Ημέρας από τον KYR

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια