ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Γνωστός Έλληνας ηθοποιός σοκάρει: «Έχω σκοτώσει αρκετά παιδιά. Έμεναν έγκυες και δεν τα ήθελα» (φωτό)


«Ένα παιδί μου λείπει τώρα, στα νιάτα μου όχι. Έχω «σκοτώσει» αρκετά δυστυχώς...Έμεναν έγκυες τα κορίτσια μου και δεν ήθελα. Είμαι αρκετά υπεύθυνος στη ζωή μου και δεν έχω παράπονα ότι ίσως φέρθηκα άσχημα. Τα πρώτα χρόνια που έπρεπε να το φροντίζω να το μεγαλώνω, με μία γυναίκα, τα λεφτά ίσα ίσα έφταναν-δεν έφταναν, βρήκα τη Γερμανίδα, η οποία είχε ήδη δύο παιδιά, και όταν τα έφτιαξα μαζί της, της είπα ότι θέλω ένα παιδάκι, αλλά μου είπε ότι έχει δύο και δεν θέλει εκείνη. Αν ήθελα, θα το έκανε για μένα, υπό τον όρο να το φροντίζουμε μισές μέρες εγώ, μισές εκείνη.


Κι έτσι δεν έκανα. Τώρα είναι μεγάλα τα παιδιά της 50αρηδες. Τώρα μου λείπει ένα παιδί» τόνισε σε γνωστό περιοδικό ο Δημήτρης Καλλιβωκάς.
-Το σπίτι που μένετε μου είπατε ότι το έχετε φτιάξει μόνος σας;
«Με τα χέρια μου, το έχω χτίσει. Έχω κάνει 4 τζάκια, τοποθέτησα μάρμαρα. Επί 2 χρόνια δούλευα στο σπίτι και πήγαινα στο θέατρο να... ξεκουραστώ. Πέρναγα από τα καφενεία και έλεγα: «Είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι να κάθονται στα καφενεία;». Είναι δυνατόν; Βλέπω στα μπαράκια τους νέους να μιλάνε... Σε μπαράκια έχω πάει 15 φορές στη ζωή μου, εκ των οποίων οι 14 εκτός Αθηνών, Σε καφενείο έχω κάτσει λίγες στιγμές για να βρω εργάτες να μου δουλέψουν στο σπίτι. Δεν έχω κάτσει ποτέ μου σε καφενείο»
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Η Γελοιογραφία της Ημέρας από τον kyr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια