ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

«Τα κακά νέα είναι ότι πέθανα…» – Το γράμμα που «λύγισε» το διαδίκτυο και θα σας κάνει να κλαίτε με λυγμούς


Μία μέρα μέρα τον θάνατό της Χέδερ, ο άνδρας της, Τζεφ, αποφάσισε να μοιραστεί το γράμμα που άφησε πίσω της, στο Facebook με αποτέλεσμα το γράμμα να γίνει viral.

«Λοιπόν… έχω κάποια καλά και κάποια κακά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι, προφανώς, έχω πεθάνει. Τα καλά νέα ότι εσείς είστε ζωντανοί (εκτός και εάν έχουν wifi στην μεταθάνατον ζωή)». Έτσι αρχίζει το γράμμα της Χέδερ, η οποία πέθανε από καρκίνο στις 14 Δεκεμβρίου.
Στο γράμμα, το οποίο, σας προειδοποιούμε, εάν το διαβάσατε θα νιώσετε τα μάτια σας να γεμίζουν με δάκρυα, η Χέδερ δίνει σαφείς οδηγίες: «Μην πείτε στην κόρη μου ότι πήγα στο παράδεισο, πότε μην πείτε ότι «έχασα την μάχη με τον καρκίνο και να χορέψετε οπωσδήποτε στην κηδεία μου».
«Σας παρακαλώ, μην πείτε στην Μπριάνα ότι είμαι στον παράδεισο», γράφει. «Στο μυαλό της, αυτό θα σημαίνει ότι επέλεξα να είμαι κάπου αλλού και ότι την άφησα. Στην πραγματικότητα, έκανα τα πάντα για να είμαι μαζί της, και δεν θα προτιμούσα να είμαι πουθενά, ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού από το να είμαι μαζί της και με τον Τζεφ».
«Ο καρκίνος μπορεί να πήρε τα πάντα από εμένα, αλλά δεν πήρε ποτέ την αγάπη μου, ή την ελπίδα μου ή την χαρά μου,» γράφει. «Δεν ήταν μία μάχη, ήταν απλά η ζωή, η οποία είναι τυχαία με σκληρό τρόπο και άδικη. Και έτσι συμβαίνουν μερικές φορές τα πράγματα».

Ο άνδρας της δηλώνει συγκλονισμένος από την στήριξη που έχει λάβει. «Είναι εύκολο να το ξεχάσεις μερικές φορές, αλλά όλα αυτά τα posts και τα μηνύματα δείχνουν πόσο καλό υπάρχει στον κόσμο,» έγραψε.
«Εάν πάτε στην κηδεία μου, σας παρακαλώ να έχετε ένα μπαρ που θα με κάνει περήφανη,» γράφει η Χέδερ. «Και το καλό που σας θέλω να υπάρχει πάρτι με χορός σε κάποιο σημείο.»
Το πιο συγκλονιστικό όμως της ιστορίας δεν το διαβάσατε ακόμα. Πριν τον θάνατό της, η Χέδερ έγραψε μία σειρά από γράμματα για την 4χρονη κόρη της, ένα για κάθε σημαντική -μελλοντική- στιγμή στην ζωή της, από την ημέρα που θα χάσει το πρώτο της δόντι μέχρι την ημέρα που θα κάνει το πρώτο της παιδί.
Στο γράμμα της λέει για την κόρη της: «Κάθε στιγμή μαζί της ήταν μία ευτυχία που δεν μπορούσα καν να φανταστώ μέχρι που ήρθε σε αυτόν τον κόσμο.»
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Η Γελοιογραφία της Ημέρας από τον Kyr


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια