ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

«Διορθώνουν» την πόλη με ένα κλικ

ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ


Γρήγορη, εύκολη και αποτελεσματική λύση στα μικρά αλλά επιτακτικά προβλήματα της καθημερινότητας υπόσχεται η νέα, καινοτόμος ηλεκτρονική πλατφόρμα που έθεσε σε λειτουργία ο Δήμος Γλυφάδας με τίτλο «Γλυφάδα-Διορθώνω την Πόλη μου (Fix My City)».


«Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικά διάφανου δήμου, ώστε οι δημότες να καταθέτουν άμεσα τα αιτήματά τους αλλά και να παρακολουθούν την έκβασή τους», λέει ο προϊστάμενος του Μηχανογραφικού
«Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικά διάφανου δήμου, ώστε οι δημότες να καταθέτουν άμεσα τα αιτήματά τους αλλά και να παρακολουθούν την έκβασή τους», λέει ο προϊστάμενος του Μηχανογραφικού Κέντρου του Δήμου Γλυφάδας, Ν. Παπαδόπουλος
Πρόκειται για μια ηλεκτρονική εφαρμογή (application) την οποία οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν στον υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό τους, προκειμένου, με μια κίνηση, να ενημερώνουν τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου για τυχόν βλάβες στην περιοχή κατοικίας τους, όπως καμένους λαμπτήρες ηλεκτροφωτισμού, λακκούβες, σπασμένα πεζοδρόμια, εγκαταλελειμμένα οχήματα. Και όλα αυτά χωρίς την κουραστική γραφειοκρατία, την αναμονή στην τηλεφωνική γραμμή ή σε κάποια ουρά...
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν σε όλους τους δημότες (στην ηλεκτρονική διεύθυνση glyfada.fixmycity.today), ενώ παράλληλα λειτουργεί και το πενταψήφιο νούμερο 15464 για τους μεγαλύτερους σε ηλικία πολίτες οι οποίοι δεν γνωρίζουν τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Πρακτικά το πρόγραμμα εντοπίζει αυτόματα το ηλεκτρονικό «στίγμα» του πολίτη και ακολούθως, μέσω του κινητού τηλεφώνου ή από το σπίτι μέσω του υπολογιστή, καταγράφει επιγραμματικά τη βλάβη, ενώ ο χρήστης μπορεί να αποστείλει και σχετική φωτογραφία. Εξάλλου ο πολίτης μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη αποκατάστασης της βλάβης.
Σύμφωνα με τον προϊστάμενο του Τμήματος Μηχανογραφικού Κέντρου του δήμου, Νίκο Παπαδόπουλο, «στόχο μας αποτελεί η δημιουργία ενός ηλεκτρονικά διάφανου προς τους πολίτες δήμου, ώστε οι δημότες να μπορούν και να καταθέτουν άμεσα τα αιτήματά τους αλλά και να παρακολουθούν την έκβαση του εκάστοτε αιτήματος. Επίσης, στοχεύουμε στη διαφάνεια και κατά τη διαχείριση των δημοτικών υποθέσεων ανά περιοχή και ανά είδος αιτήματος, ώστε η επικοινωνία με τον δημότη να είναι άμεση και αποτελεσματική, να αποφεύγεται η γραφειοκρατία και να αυξάνεται η ικανοποίησή του».
Στέλιος Βεμβέτσος, ελεύθερος επαγγελματίας
Στέλιος Βεμβέτσος, ελεύθερος επαγγελματίας
Η εφαρμογή ξεκίνησε να λειτουργεί ύστερα από πιλοτική λειτουργία οκτώ μηνών. Στο διάστημα αυτό κατατέθηκαν συνολικά 2.731 αιτήματα για διορθώσεις βλαβών, από τα οποία 1.716 στην Τεχνική Υπηρεσία, 978 στη Διεύθυνση Καθαριότητας και 37 στη Διεύθυνση Δημοτικής Αστυνομίας. Πάνω από το 90% των αιτημάτων έχουν ήδη τακτοποιηθεί, καθώς σε εκκρεμότητα βρίσκονται μόλις 258 αιτήματα.
Δανάη Προκόβα, συνταξιούχος τραπεζικός
Δανάη Προκόβα, συνταξιούχος τραπεζικός
«Σε καιρούς κρίσης, πρώτιστο μέλημά μας είναι να έχουμε τη μέγιστη αμεσότητα και επικοινωνία με τους πολίτες, ώστε να αισθάνονται ότι, παρά τις δυσκολίες, υπάρχει ανταπόκριση, τουλάχιστον στο αυτονόητο, το οποίο ωστόσο έχει τεράστια αξία», δήλωσε στο «Εθνος» ο δήμαρχος Γλυφάδας Γιώργος Παπανικολάου και πρόσθεσε ότι αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες «κάθε πολίτης θα μπορεί με απλό τρόπο να επικοινωνεί τα προβλήματά του στον δήμο και βεβαίως να βρίσκει άμεση ανταπόκριση και στην επίλυσή τους».
Πάττυ Ντόσκα, ελεύθερη επαγγελματίας
Πάττυ Ντόσκα, ελεύθερη επαγγελματίας
Στέλιος Βεμβέτσος, ελεύθερος επαγγελματίας
Το χρησιμοποίησα για καμένη λάμπα
«Χρησιμοποίησα την εφαρμογή δοκιμαστικά για μία καμένη λάμπα έξω από ένα από τα σχολεία του Δήμου», δηλώνει 39χρονος Στέλιος, ο οποίος έχει κατά καιρούς εντοπίσει προβλήματα σε θέματα καθαριότητας, στα πεζοδρόμια ή στον φωτισμό. «Είναι εύκολη στη χρήση, ωστόσο προβληματίζομαι για την ευκολία στη χρήση της από μεγαλύτερες ηλικίες».
Γιάννης Λιάζος, οδοντίατρος
Γιάννης Λιάζος, οδοντίατρος
Δανάη Προκόβα, συνταξιούχος τραπεζικός
Αναβαθμίζεται η καθημερινότητα
«Ο Δήμος ανταποκρίθηκε άμεσα στα αιτήματα που υποβάλαμε και εγώ και ο κύκλος μου», αναφέρει η Δανάη, η οποία θεωρεί στοίχημα για τη δημοτική Αρχή την αναβάθμιση της ποιότητας στην καθημερινότητα των δημοτών. «Η αλλαγή δεν γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη, αλλά με την καθημερινή επικοινωνία με τους πολίτες».
Πάττυ Ντόσκα, ελεύθερη επαγγελματίας
Σημαντικό εργαλείο το Διαδίκτυο
«Αν και δεν χρειάστηκα ακόμα την εφαρμογή, ωστόσο τη βρίσκω πολύ εύχρηστη, και παρατηρώ ότι βαθμιαία ο Δήμος αναβαθμίζεται και μπαίνει σε τάξη. Είναι σημαντικό, όχι μόνο για τη Γλυφάδα, αλλά και για όλους τους Δήμους, να χρησιμοποιήσουν το Διαδίκτυο ως εργαλείο επικοινωνίας, ώστε να καταλάβουν τις ανάγκες του δημότη».
Γιάννης Λιάζος, οδοντίατρος
Το app είναι ήδη δημοφιλές
«Παρατηρώ ότι το app είναι ήδη δημοφιλές και έχει τη δυναμική να πάει καλά, αλλά αυτό εξαρτάται και από τους δημότες-χρήστες, αφού απαιτείται συνετή χρήση και υπομονή. Αναφέρουμε το πρόβλημα και περιμένουμε για ένα εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς να επιβαρύνουμε το σύστημα. Αν γίνει αυτό, προβλέπω ότι θα πάει πολύ καλά».

Κατερίνα Κυρίτση
Φωτογραφίες: Χάρης Γκίκας

Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Η Γελοιογραφία της Ημέρας από τον Kyr


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια