ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Δημήτρης Μπουντουτζίδης: Είμαστε οι καλύτεροι και έχουμε το καλύτερο και το πιο οργανωμένο κράτος στον κόσμο.

Είμαστε ο ΟΜΦΑΛΟΣ της Γής και,



Ο χρησμός της Πυθίας προς τον Ορειβάσιο:

«Είπατε τω βασιλήι, χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά,
ουκέτι Φοίβος έχει καλύβαν, ού μάντιδα δάφνην,
ού παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ»



Και όταν ακούω το «όταν αυτοί έτρωγαν βελανίδια εμείς χτίζαμε Παρθενώνες» αναφέρω το ...


Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ;

Του Δημήτρη Μπουντουτσίδη
14-2-2016

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους ήρθα.

Βαρέθηκα αυτή την ΠαλιοΟργάνωση της Γερμανίας και τις υποδομές της. Όποτε πάω εκεί πνίγομαι και θέλω να επιστρέψω στον ΟΜΦΑΛΟ της Γης..

Αι σιχτίρ από κει.

Επιτέλους ανέβηκα στο λεωφορείο της γραμμής ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑ και το ευχαριστήθηκα που σηκωνόμουν από την θέση μου και να κοιτάω στον δρόμο για να δω το σημάδι ΔΕΝΔΡΟ που έβαλα για να κατεβώ στην ΣΤΑΣΗ μου.

Αμ! ο άλλος που μου είπε ότι στην στάση του –υπάρχει και πάντα είναι παρκαρισμένο ένα τρακτέρ ZETOR- και ξελαιμιάστηκε να κοιτάει πότε θα φθάσει στη ΣΤΑΣΗ του; .

Ομολογώ όμως ότι είχα και εγώ κάποιο ΦΟΒΟ μήπως το ΔΕΝΔΡΟ που έβαλα σαν ΣΗΜΑΔΙ για την ΣΤΑΣΗ μου –ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΟΨΕΙ- και συλλογιόμουν άραγε το ΔΕΝΔΡΟ θα υπάρχει στην θέση του;.

Τόσο μυαλό και εγώ, τόσο μυαλό και ο ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ μου και όμως και οι δυο καταγωγή από τον ΟΜΦΑΛΟ της Γης.

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους βάζω το μυαλό μου να δουλέψει, όχι σαν αυτούς τους Αξιωματούχους της Γερμανίας που οργάνωσαν το κράτος τους όπως για παράδειγμα την συγκοινωνία τους και υποχρέωσαν τα μέσα ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ να γράφουν σε ΟΘΟΝΗ στου ΜΕΣΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ τους (Λεωφορεία, Τραίνα, Τραμ) κάθε φορά την στάση, έχοντας και αυτόν τον ΝΤΕΛΑΛΗ τους που το φωνάζει κιόλας – Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ .. ή ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΣΤΑΣΗ;.

Αί σιχτίρ.

Επιτέλους, ήρθα στην γλυκιά μου Χώρα, με ΜΗ ελεγχόμενες τιμές στα SUPER MARKET και το ευχαριστιέμαι με τις ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΕΣ στο ΓΑΛΑ, στα ΤΥΡΙΑ, στα ΨΩΜΙΑ, στα ΚΡΕΑΤΑ, στα ΛΑΧΑΝΙΚΑ, στα ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ και σε όλα που ΑΥΞΑΝΟΥΝ το ΚΟΣΤΟΣ ΖΩΗΣ μου, όχι σαν αυτούς τους αξιωματούχους της Γερμανίας που ελέγχουν τις τιμές τους;.

Αι σιχτιρ.

Επιτέλους, ήρθα στην γλυκιά μου Χώρα με τους ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΥΣ Μισθούς, Συντάξεις και Ανεργία, όχι σαν αυτή την Γερμανία που οργανώνει και ελέγχει τις επιχειρήσεις χωρίς απεργίες ή Lockout και προστατεύει τους πολίτες της;.

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους, ήρθα στη γλυκιά μου χώρα που το ΠΟΛΙΤΙΚΟ Μας ΣΥΣΤΗΜΑ έκανε και κάνει χαβαλέ με μας, όχι σαν αυτούς τους Γερμανούς Αξιωματούχους που έχουν τον φόβο μήπως και τολμήσουν και αυξήσουν τις τιμές στα ΕΙΔΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ή ΣΥΓΚΟΙΚΩΝΙΕΣ ή ΕΝΟΙΚΙΩΝ των σπιτιών τους;.

Αί σιχτίρ,

Επιτέλους, ήρθα στη γλυκιά μου Χώρα που δώσαμε τον πολιτισμό σε όλους αυτούς όταν εμείς χτίζαμε Παρθενώνες και αυτοί τρώγανε βελανίδια.

Ουστ από κει ρε με την οργάνωση και τους ελέγχους σας.

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους, ήρθα στη γλυκιά μου Χώρα που για να ΒΡΩ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ πάω στον ΠΟΛΙΤΙΚΟ μου, όχι σαν αυτούς τους ΠαλιοΓερμανούς που ασχολούνται με το πώς θα καλυτερεύσουν τις υποδομές της Χώρας τους και δεν ασχολούνται καθόλου με τον ψηφοφόρο τους;.

Ουστ από κει ρε αναίσθητοι που με αυτό τον τρόπο περιφρονείτε τους ψηφοφόρους σας.

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους, ήρθα στη γλυκιά μου Χώρα με τον πολιτισμό της και με τα ΛΙΓΟΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ όχι σαν αυτούς που σε κάθε περιοχή και ένα ΜΟΥΣΕΙΟ (τέχνης, επιστήμης, θεάτρου, πολέμου, Γεωργίας, Κτηνοτροφίας, Παλιατζούρας, κ.λ.π) με έμμισθους υπαλλήλους και με εισιτήριο πληρωμένο από επισκέπτες;.

Ουστ ρε φασίστες που εισπράττετε αντίτιμο εισιτηρίου για τους επισκέπτες και να τα ενσωματώνετε στον προϋπολογισμό του κράτους;.

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους, ήρθα στη γλυκιά μου Χώρα που για να σπουδάσω ή να μάθω μια ξένη γλώσσα χρειάζομαι να πουλήσω ολόκληρη περιουσία, όχι σαν ατούς τους Γερμανούς που μου δίνουν τις ευκαιρίες δωρεάν.

Ρε δωρεάν όλα αυτά ρε!;. Ουστ από κει ρε φασίστες και αντι-δημοκράτες.

Αι σιχτίρ.

Επιτέλους, ήρθα στη γλυκιά μου Χώρα που σε κάθε στάση –ΜΕΣΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ- δεν αναφέρει την ΠΕΡΙΟΧΗ και δεν έχει ΧΑΡΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

και βάζω το μυαλό μου να δουλέψει, ρωτώντας τους περαστικούς. για να μη πάθω το σύμπτωμα του αλτσχάιμερ;.

Ουστ ρε με την βαρετή σας οργάνωση.

Τέλος,

 Αι σιχτίρ.

Με δαύτους,  στον ΟΜΦΑΛΟ της Γής δεν έχουν οι άνθρωποι στις διαβάσεις πεζών ή των ΑΜΕΑ προτεραιότητα. Προτεραιότητα  έχουν τα ΣΙΔΕΡΑ μας (αυτοκίνητα) και αυτό είναι ΜΑΓΚΙΑ.

Όπως  ΜΑΓΚΙΑ είναι να καπνίζουμε σε χώρους που έχουν απαγορευθεί.

Ναι είμαστε ΜΑΓΚΕΣ.

Όχι σαν τους ξενέρωτους δυτικούς Ευρωπαίους που μέσα σε αυτούς οι φασίστες Γερμανοί  που μέχρι πριν λίγους αιώνες τρώγανε βελανίδια.

Αι σιχτιρ μ΄ αυτούς όλους.

ΖΗΤΩ!!!!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.


Είμαστε ο ΟΜΦΑΛΟΣ της Γής. Ναί ρε, ο ΟΜΦΑΛΟΣ της Γης, θέλεις κάτι;.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

Δημήτρης Μπουντουτσίδης.

14-2-2016

Άσχετο,

ΚΑΛΟ ΜΑΣ ταξίδι.


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Η Γελοιογραφία της Ημέρας από τον Kyr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια