ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Ρατσιστική συμπεριφορά ειδικού φρουρού σε βάρος εικονολήπτη

Πρώην δημοτικός σύμβουλος σε Αργυρούπολη – Ελληνικό επί δημαρχίας Χ. Κορτζίδη και δραστήριος στο χώρο των ΜΜΕ στο σωματείο της ΕΤΙΤΑ, ο εικονολήπτης Μανώλης Τρίκας, που πάσχει από σπάνια πάθηση, κατήγγειλε ανάρμοστη συμπεριφορά σε βάρος του από ειδικό φρουρό, ενώ το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης ενημερώθηκε και δρομολογεί τις σχετικές διαδικασίες. Παράλληλα ο παθών θα χρησιμοποιήσει κάθε νόμιμο μέσο για να αντιμετωπιστεί το συμβάν.

Όπως καταγγέλλει ο Μ. Τρίκας στο λογαριασμό του στο facebook, που έχει ήδη αναπαραχθεί τόσα διαδικτυακά, όσο και από τα ΜΜΕ: «Σήμερα στο σταθμό του Αγ. Δημητριου στις 13:30 με πλησίασε ένας αστυνομικός σε απόσταση αναπνοής και με διάλεκτο πεζοδρομίου με ρώτησε γιατί κάνω ΤΙΚ.
Του απάντησα οτι «έχω κινητικό πρόβλημα» και αυτός μου είπε ότι «μου ειναι αδιάφορο, τρομοκρατείς τους επιβάτες».
Η απάντηση μου ήταν «Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό». Εκείνος μου απάντησε ότι » θα έπρεπε να ντρέπεσαι που κυκλοφορείς στο δρόμο, να κάτσεις σπίτι σου».
Τον ρώτησα » μήπως θα έπρεπε να αυτοκτονήσω απο την ντροπή μου;»

Η απάντηση του ήταν «αυτο πρέπει να το τακτοποιησεις εσύ», στη συνεχεια του είπα «πρέπει να ξέρετε ότι με προσβάλλεται και ο τρόπος σας δεν αρμόζει στη στολή που φοράτε», απάντησε «εσύ προσβάλλεις τον κόσμο δίπλα σου με αυτά που κάνεις. Τι ειναι αυτο που λες ότι έχεις ρε ΕΓΩ δε το ξέρω»
Του είπα την πάθηση και μου είπε «δε μου λέει τίποτα, τι ειναι αυτό;»
Τον ρώτησα , «έχετε ιατρικές γνώσεις;»
Η απάντηση του ήταν να βγω απο το σταθμό.
Ζήτησα τα στοιχεία του και αυτός μου είπε ότι θέλει τα δικά μου και οτι δεν ειναι υποχρεωμένος να μου δώσει κανένα στοιχείο «αν θες βρεστα απο το τμήμα και διάταξε να τον ακολουθήσω.
Πήγαμε επάνω σε ένα δωμάτιο και μου είπε «πέρνα μέσα ρε», εγώ πήγα ακριβώς δίπλα και ζήτησα απο την επόπτρια του σταθμού να έρθει μαζί μας.
Αυτός με έντονη φωνή είπε «άστην αυτήν και έλα να τα πούμε οι δυο μας»
η απάντηση μου ήταν «δεν έχω να πω τίποτα χωρίς μάρτυρα».
Η επόπτρια του σταθμού ήρθε μαζί και αυτός άρχισε να λέει παραμύθια εξήγησα στην επόπτρια τι έγινε και αυτός άρχισε να μιλάει προσβλητικά, του ζήτησα να μου μιλάει στον πληθυντικό και μου απάντησε «είμαι αστυνομικός και μιλάω οπως θέλω άμα θέλεις να μου κάνεις αναφορά».
Μου ζήτησε τα στοιχεία μου και του έδωσα την ταυτότητα, του ζήτησα τα δικά του και μου είπε να πάω στο τμήμα.
Όταν όμως είδε πως έγραψα τον αριθμό του στο κινητό μου ..704830…. τότε μου είπε «έλα να σου τα δώσω δε χρειάζεται να κοιτάς τον αριθμό και πήγαινε στο διοικητή και πες του ότι θέλεις, του είπα το θα πάω στη ΓΑΔΑ.
Η συμπεριφορά του ήταν επιθετική βγήκε έξω πρώτος και με περιμενε στη σκάλα, εγώ έφυγα απο την άλλη πλευρά, πήγε να με ακολουθήσει και σταμάτησε μέχρι να έρθει το τραίνο είχε κάτσει απο επάνω και με κοίταζε επίμονα».
http://www.ert.gr/

Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ ε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ






 phgh ΠΗΓΗ πηγη






Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια