ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Με καυτό σορτσάκι στη Γλυφάδα [φωτο]

ΜΕ ΣΕΞΙ LOOK ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
Με σέξι look στα νότια προάστια εμφανίστηκε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Η παρουσιάστρια του Alpha επέλεξε ακόμα μία φορά ένα καυτό σορτσάκι για τις βόλτες της στη Γλυφάδα. λατρεύει τα σορτς και δεν τα αποχωρίζεται ούτε το χειμώνα ούτε το καλοκαίρι. 






Η οικοδέσποινα του Σπίτι μου σπιτάκι μου απολαμβάνει τους μεγάλους περιπάτους στα νότια είτε πρόκειται να πάει για ψώνια είτε για καφέ είτε απλά για τις καθημερινές τις υποχρεώσεις. 

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου φέτος είναι στην πιο καλή της χρονιά. Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό Celebrity, είπε: "Με πετυχαίνεις σε μια από τις καλύτερες περιόδους μου, στην πιο δημιουργική, την πιο χαλαρή – όχι με την έννοια ότι έχω περισσότερο χρόνο να κάνω δικά μου πράγματα, αλλά ότι δεν έχω πλέον τόσο πολύ άγχος. Αναλογιζόμενη όλες τις προηγούμενες χρονιές μου, νιώθω ότι η τωρινή μου εκδοχή είναι η καλύτερη σε όλα τα επίπεδα." 





Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ







ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ, ΠΑΤΣΑΤΖΙΔΙΚΟ ΖΗΚΟΣ : ΔΑΦΝΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ, ΑΓΝΑ ΥΛΙΚΑ, Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΣΑΣ, ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ 2 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 



ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΕΑΚ SRVICE ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια