ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Τι σκέφτονται οι άνδρες όταν βλέπουν μια γυναίκα να σηκώνει βάρη στο γυμναστήριο

Τα τελευταία χρόνια οι γυναίκες ασχολούμαστε πολύ περισσότερο με την εξωτερική μας εμφάνιση και πέρα από την περιποίηση με δεκάδες προϊόντα και καλλυντικά, έχουμε αναπτύξει μια ιδιαίτερα στενή σχέση με το γυμναστήριο, το οποίο θεωρούμε απαραίτητο στην καθημερινότητα μας.


Κι αν παλαιότερα προτιμούσαμε κάτι πιο χαλαρό και εύκολο, όπως η γιόγκα ή το πιλάτες, πλέον είμαστε εκείνες που ιδρώνουμε περισσότερο.
Η αίθουσα με τα ελεύθερα βάρη που άλλοτε γέμιζε τύπους με φανελάκια, με τις χαρακτηριστικές φαρδιές πλάτες και τα μεγάλα μπράτσα, οι οποίοι έβγαζαν κραυγές όταν έκαναν τις επαναλήψεις τους, κατακλύζεται σχεδόν από κομψές και θελκτικές παρουσίες γένους θηλυκού.
Και όλα αυτά χάρη στο γεγονός, πως η αντίληψη ότι η γυμναστική με τα βάρη θα μας κάνει σαν τον Χαλκ, έχει ξεπεραστεί, αφού τα πραγματικά της οφέλη στην απώλεια βάρους, στην ανάπτυξη της μυϊκής μάζας, στην υγεία των οστών, στην αντοχή, στην ικανότητα ελέγχου της σωστής στάσης σώματος και ισορροπίας είναι αποδεκτά.
Τι σκέφτονται όμως οι άντρες όταν μας βλέπουν να παίρνουμε τη θέση τους κάτω από την μπάρα;
«Ενα από τα πρώτα πράγματα που παρατηρώ όταν μια γυναίκα σηκώνει ελεύθερα βάρη στο γυμναστήριο δεν είναι η σιλουέτα της, αλλά το αν μπορεί να σηκώσει περισσότερα κιλά από μένα. Αυτό είτε μου δίνει αυτοπεποίθηση είτε θα με κάνει να αυξήσω τα κιλά που σηκώνω εγώ», Ράιαν Φ.
«Ισως επειδή είμαι πολύ αφοσιωμένος στη γυμναστική μου, δεν παρατηρώ τους άλλους ανθρώπους στο χώρο είτε είναι άντρες είτε γυναίκες. Ωστόσο, αν είμαστε μόνο εγώ και μια γυναίκα στην αίθουσα με τα ελεύθερα βάρη θα της έδινα περισσότερο χώρο και θα την απέφευγα, μόνο και μόνο για να μην πιστεύει πως είμαι γλοιώδης. Παρόλα αυτά, αυτό που δεν μου αρέσει σε καμία περίπτωση είναι να ασχολείται κανείς με το κινητό του ενώ κάθεται στο μηχάνημα γυμναστικής που περιμένω να ασκηθώ εγώ», Γουίλιαμ.

«Ειλικρινά παρατηρώ γενικότερα μόνο ανθρώπους που δεν παίρνουν τη γυμναστική στα σοβαρά και που σκέφτονται περισσότερο το να βγάλουν μια σέλφι παρά να σηκώσουν βάρη. Αυτό έχει να κάνει τόσο με τις γυναίκες, όσο και με τους άντρες. Στο γυμναστήριο δεν είμαστε για να ασχοληθούμε με φίλους, αλλά για να δουλέψουμε σκληρά. Οταν μια γυναίκα γυμνάζεται κοντά μου και τα δίνει όλα, τότε αυτό είναι κίνητρο για μένα, ώστε να γυμναστώ ακόμα πιο σκληρά», Μάικ Π.
«Οταν βλέπω μια γυναίκα να σηκώνει βάρη στα μαθήματα κρόσφιτ, τότε αυτή είναι σίγουρα πολύ δυνατή και fit. Αυτό είναι εντυπωσιακό και λειτουργεί σαν κίνητρο. Συνήθως σκέφτομαι λοιπόν, ότι σηκώνει πολλά περισσότερα κιλά από εμένα», Τζάιαν.

«Προτιμώ να μην μιλώ στις γυναίκες που έρχονται στις αίθουσες με τα ελεύθερα βάρη στο γυμναστήριο, αλλά γελάω πολύ, όταν πολλές από τις φίλες που έχω τραβούν βίντεο ή φωτογραφίες κατά τη διάρκεια της προπόνησης τους. Αυτό όμως το κάνουν και οι άντρες, όχι μόνο οι γυναίκες», Γκάρι.

Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ALONHSOS

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  



ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 




 DECOUPAGE πηγηpepper house lagos πηγη

 ΠΗΓΗ marascollectionsΚΟΡΙΛΛΗΣ πηγη







 car service πηγη


ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη PHGH


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια