ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Αυτό ήταν το μεγάλο παράπονο της Ζωής Λάσκαρη

Το μεγάλο της παράπονο είχε αποκαλύψει η Ζωή Λάσκαρη σε συνέντευξη της στο περιοδικό «Λοιπόν» τα Χριστούγεννα του 2016....
«Παράπονο έχω ένα, το ότι δεν έχω τους γονείς μου, αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία», είχε αναφέρει τότε στη συνέντευξή της, ενώ είχε μιλήσει για τον λόγο που η ίδια δεν ένιωθε ξεχωριστή.


«Γιατί είμαι ξεχωριστή; Δεν ένιωσα ποτέ ξεχωριστή, ποτέ. Άλλο το κοινό, ο κόσμος που με αγαπάει και με λέει «Ζωίτσα» κι άλλο το ξεχωριστή, αυτό είναι για μένα το παράσημο. Αυτό δεν είναι ξεχωριστό, το κοινό νιώθει μια οικειότητα μαζί μου, με ξεχωρίζει ως τον άνθρωπο του. Δεν δέχομαι το «ξεχωριστή», κάθε άνθρωπος έχει το άστρο του, φέρει κάτι. Ούτε επιτυχημένη... Επιτυχία είναι ότι με φωνάζουν «Ζωίτσα», με αγαπάει ο κόσμος, κι εγώ αγαπάω τον κόσμο. Τι είναι η επιτυχία;», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά η αγαπημένη ηθοποιός.



Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ALONHSOS

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  



ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ



ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 




 DECOUPAGE πηγη lagos πηγη

 ΠΗΓΗ marascollectionsΚΟΡΙΛΛΗΣ πηγη







 car service πηγη


ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη PHGH


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια