ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Νέες διατροφικές συνήθειες φέρνει η ιλιγγιώδης αύξηση του τουρισμού

Με 28 εκατομμύρια επισκέπτες, χρειάζεται σχεδιασμός καλλιεργειών για τουρισμό-εξωστρέφεια


Τον χάρτη των αγροτικών προϊόντων της χώρας μπορεί να αλλάξει ο τουρισμός τα επόμενα χρόνια, αν υπάρξει σωστός σχεδιασμός. Με 28 εκατομμύρια επισκέπτες και λόγω ανοιγμάτων σε νέες τουριστικές αγορές αλλά και της έλλειψης ασφάλειας στη Μέση Ανατολή, η Ελλάδα καθίσταται σημαντικός πυλώνας του παγκόσμιου τουριστικού στερεώματος.



Ήδη, τουριστικό άνοιγμα έχει γίνει στις αγορές της Άπω Ανατολής, ενώ τώρα γίνεται προσπάθεια για την τουριστική αγορά της Αυστραλίας, όμως όπως όλα δείχνουν, στο «παιχνίδι» θα πρέπει να μπει και το ΥπΑΑ-Τ και να ερευνήσει συστηματικά τις διατροφικές επιλογές.

Ομογενείς βουλευτές στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της βουλής, ενημερώθηκαν για την πορεία του ελληνικού τουρισμού και τη δυναμική που ανοίγεται, η οποία μπορεί να συμπαρασύρει επενδύσεις, αγροτική ανάπτυξη και εξαγωγές. Ήδη έχουν προχωρήσει οι συμφωνίες για αεροπορική σύνδεση με τις Η.Π.Α. και αραβικές χώρες. Από το φθινόπωρο έπεται επίσκεψη της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά στην Αυστραλία, ενώ πρόσκληση για επίσκεψη και του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα απηύθυνε από το βήμα της βουλής και ο ομογενής υπουργός Μικρών Επιχειρήσεων, Καινοτομίας και Εμπορίου Φιλίπ Δαλιδάκης από το Αυστραλιανό Εργατικό Κόμμα. Ειδικότερα, οι εξαγωγές στην Αυστραλία είναι σήμερα στα 140 εκατομμύρια αυστραλέζικα δολάρια (ένα ευρώ προς 1,47 αυστραλέζικα δολάρια), ενώ μια μικρή Ελλάδα βρίσκεται αν μη τι άλλο στη Μελβούρνη.

Η Ελλάδα διαρκώς σκαρφαλώνει πιο πάνω στον πίνακα του τουρισμού, ενώ υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον για τη γαστρονομία, σύμφωνα με μελέτη που είχε γίνει το 2015 από το ΙΝΣΕΤΕ με τη φροντίδα των Δρ. Άρη Ίκκου και Σεραφείμ Κουτσού, αλλά και άλλες κοινοβουλευτικές πηγές.

«Ήλιος και θάλασσα»

Πρόκειται για κλασικό «πακέτο» που προσέφερε η Ελλάδα και την έκανε γνωστή σε όλον τον κόσμο. Φαγητό-ποτό έρχεται τέταρτο στις προτιμήσεις αυτών των τουριστών, δηλαδή στο 56%. Σε κάθε περίπτωση, απασχολεί όχι λιγότερους από το 45% αυτών των ταξιδιωτών. Πρώτη στην προτίμησή τους έρχεται η χαλάρωση (82%) και ακολουθούν ηλιοθεραπεία (76%) και κολύμβηση (74%). Από αυτούς που προτιμούν τα καλοκαίρια της χώρας μας, μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη γαστρονομία μας δείχνουν Τούρκοι (78%), Βρετανοί (75%), Σκανδιναβοί (69%) και Γερμανοί (66%).

City break (τουρισμός πόλης)

Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ο τουρισμός αυτός αφορά ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται να γυρίσουν τα αξιοθέατα μιας πόλης. Συνήθως, το «πακέτο της Αθήνας» αφορά επισκέψεις στην Ακρόπολη, ενίοτε στις ακτές της Αττικής ως Βούλα-Βουλιαγμένη, σε νησιά του Πειραιά ή και την αρχαία Ολυμπία, ψώνια, νυχτερινή ζωή κ.ά. Οι επισκέπτες αυτοί αναζητούν καλό φαγητό, το οποίο είναι τρίτο στις προτιμήσεις τους σε ποσοστό 52%, μετά την επίσκεψη σε αξιοθέατα (70%) και τη χαλάρωση (66%). Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το ελληνικό φαγητό από τους ταξιδιώτες ολιγοήμερων διακοπών, δείχνουν οι Ρώσοι.

Τουρισμός πολυτελείας

Σήμερα, ο τουρισμός πολυτελείας ανέρχεται στο +10%. Τουρισμό πολυτελείας κάνουν άνθρωποι που έχουν οικονομική ευχέρεια, επιχειρηματίες, ξένες διασημότητες κ.ά., αλλά σε αυτό το πακέτο εντάσσεται και ο γαμήλιος τουρισμός. Το ενδιαφέρον για τη γαστρονομία ποικίλλει, διότι είναι συνήθως άνθρωποι που γνωρίζουν καλά τη διεθνή κουζίνα και ενδιαφέρονται για εξεζητημένες γεύσεις. Οι προτιμήσεις διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα προέλευσης, π.χ. οι Ρώσοι τουρίστες αναζητούν δικά τους φαγητά, όπως οξύρρυγχο ο οποίος εκτρέφεται και στην Ελλάδα. Τουρίστες πολυτελείας προέρχονται κυρίως από αραβικές χώρες, οι οποίες έχουν παράδοση σε μουσουλμανικές πιστοποιήσεις (π.χ. χαλάλ για το κρέας), ενώ οι Γιαπωνέζοι καταναλώνουν ψάρια.

Θρησκευτικός/προσκυνηματικός τουρισμός

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για θρησκευτικό/προσκυνηματικό τουρισμό στην Ελλάδα δείχνουν οι Σέρβοι (98%), οι Ρώσοι (87%), οι Τούρκοι (82%), οι Γερμανοί (81%), οι Ιταλοί (80%). Πρόκειται κυρίως για τουρίστες μέσης ηλικίας και άνω. Αυξημένο ενδιαφέρον για τη γαστρονομία δείχνουν Βρετανοί, Γερμανοί και Σκανδιναβοί. Τώρα γίνεται προσπάθεια για την πιστοποίηση για μοναστηριακά προϊόντα και τα προϊόντα μικρών παραγωγών, σε συνεργασία με τους ορθοδόξους όπου Γης.

Ιαματικός τουρισμός - τουρισμός τρίτης ηλικίας

Ο τουρισμός τρίτης ηλικίας είναι ιδιαίτερα διαδεδομένος σε οργανωμένες χώρες της Ε.Ε. όπως είναι η Σουηδία, αλλά και στις Η.Π.Α. Ουσιαστικά, όλα αυτά καλύπτονται από την ομπρέλα του ιατρικού τουρισμού, ο οποίος τα επόμενα χρόνια αναμένεται να γνωρίσει μεγάλη εξάπλωση. Η βιομηχανία τροφίμων θα προσανατολιστεί σε τρόφιμα για μεγαλύτερες σε ηλικία ομάδες του πληθυσμού, συνδεδεμένα με συγκεκριμένα νοσήματα: καρδιοπάθειες, σακχαρώδη διαβήτη κ.ά. Πρόκειται δηλαδή για τρόφιμα διαίτης, με λιγότερο αλάτι και ζάχαρη.

Εναλλακτικός τουρισμός

Οι «εναλλακτικοί» δεν εντάσσονται γενικά σε τουριστικά πακέτα και είναι από μόνοι τους εξερευνητές. Ο «ελεύθερος τουρίστας» απαντάται συχνά στο πρόσωπο του Αυστραλού τουρίστα, ο οποίος θέλει να εξερευνήσει μόνος τις επιλογές του. Ενδιαφέρεται για γαστρονομία, νέες γεύσεις, παράδοση ενός τόπου, ενώ οι Γερμανοί τουρίστες π.χ. είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τον τουρισμό σε τροχόσπιτα. Συχνά αναζητούν προϊόντα/ξενοδοχεία με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα (Σουηδοί) και συνθήκες ευζωίας για τα ζώα, ενώ ορισμένοι εξ αυτών δεν καταναλώνουν κρέας ή γαλακτοκομικά.

Άννα Στεργίου – «Ύπαιθρος»


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ALONHSOS

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  



ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ



ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 




 DECOUPAGE πηγη lagos πηγη

 ΠΗΓΗ marascollectionsΚΟΡΙΛΛΗΣ πηγη







 car service πηγη


ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη PHGH


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια