ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Μία άλλη προσέγγιση για την πρόσφατη ψήφιση του νομοσχεδίου αλλαγής φύλου και γενικότερα δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού.

Καλημέρα αδέλφια! Τόσο καιρό δεν έχω μιλήσει για την αλλαγή φύλου κτλ τόσα άλλωστε σωστά έχουν πει τόσοι και κάποια κοινοποίησα ! Θα το πάω το θέμα κάπως διαφορετικά με ανάλογες φυσικά προεκτάσεις !


Αφού πλέον κάποιος δεν δεσμεύεται από τις βιολογικές του καταβολές και χαρακτηριστικά και έχει δικαίωμα να αυτοχαρακτηρίζεται με ποια απλή δήλωση όπως θέλει (χωρίς να χρειάζεται χειρουργική επέμβαση κτλ για το φύλο ) και χωρίς να χρειάζεται να αλλάξει χώρα η μειονότητα απλά από μουσουλμανική θα γίνει αυτόματα τουρκική με αποτέλεσμα η Θράκη να γίνει Κόσσοβο η Κατανολία με τις δικές μας «ευλογίες» (γιατί στο νόμο στα ψιλά πέρασε και αυτό μέσα 2 σε 1 με την λογική του αυτοπροσδιορισμού) τότε και εγώ με το ίδιο δικαίωμα και και «λογική> δηλώνω από σήμερα ότι αυτοπροσδιορίζομαι Χειρουργός Ιατρός με ειδίκευση στην Καρδιολογία! Τι και αν σπούδασα ΘΕΟΛΟΓΙΑ τόσα χρόνια και την εφάρμοσα όσο μπορώ ως χριστιανός και ιερέας κατάλαβα σήμερα ότι αυτό είναι το “λειτούργημα» που με χαρακτηρίζει και δεν μπορεί κανένας «ομοφοβικός» και «ρατσιστής» ότι δεν είμαι άσχετα αν εγώ δεν έχω πιάσει κανένα Νυστέρι και δεν έχω διδαχθεί ιατρική κτλ στη ζωή μου (έχω δει όμως σίριαλ όπως το Grey's Anatomy, άρα λογικά είναι προϋπηρεσία ) σημασία δεν έχει τι είμαι αλλά τι αισθάνομαι !!! Για να δούμε αφού δεν σας φόβισε η Σούλα που θα γίνει Μπάμπης ! Αφού ο Χρήστος που έγινε Χριστίνα δεν σας προβλημάτισε και ο Αχμέτ που θα γίνει αποσχιστής από την ελληνική Θράκη για να δούμε μήπως σας τρομοκρατήσει τουλάχιστον ο χειρουργός π. Αντώνιος !!!!! Άντε πια μας φάγατε τόσες μέρες !!!!!



π. Αντώνιος Χρήστου

(από ανάρτηση στον προσωπικό μου λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης)


Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΑΡΙΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ EARLY LEARNING ΠΡΟΤΥΠΟΣ ΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ FUN2LARN ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗ ΣΙΣΣΥ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ: ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΣ  ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ  ΞΕΝΕΣ  ΓΛΩΣΣΕΣ ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΆΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ SO EASY (ΚΑΤΣΙΑΟΥΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α.),ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΣΙΜΑΡΑ ΜΑΡΙΝΑ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΑΙΟΥ -ΦΛΩΡΑΚΗ ΚΕΝΤΡΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  



ΕΑΚ SRVICE ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ



ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ 




 DECOUPAGE πηγη lagos πηγη

 ΠΗΓΗ marascollectionsΚΟΡΙΛΛΗΣ







 car service πηγη


ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη PHGH


Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια