ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Η πρόταση γάμου που έγινε σε παίκτρια του Dancing και δεν πήρε κανείς είδηση!


 Δέχθηκε πρόταση γάμου την πρώτη φορά που συμμετείχε στο live του Dancing With The Stars και δεν το πήρε κανείς είδηση!



Ο λόγος για τη Μάγκι Χαραλαμπίδου, η οποία αποκάλυψε ότι ο σύντροφός της, Αλέξανδρος Σιλβεστρίδης, τής έκανε πρόταση γάμου κατά την είσοδό της στο σόου αλλά και κατά την αποχώρησή της.

Μιλώντας στη Real η Μάγκι είπε:

Τι θα κάνετε; Θα παντρευτείτε επιτέλους; Σου έχει κάνει πάνω από 15 προτάσεις γάµου!

Στο πρώτο live έλεγα από µέσα µου «τώρα θα πέσει καµιά πρόταση ακόµη», γιατί µε βλέπει που είµαι λαµπερή έτσι όπως µε φτιάχνουν στο «Dancing», που χορεύω. Και πράγµατι, στο πρώτο live, µου έκανε πρόταση γάµου, όπως και µετά την αποχώρησή µου. Ακόµη δεν έχει πάρει επίσηµη απάντηση. Πάντα, βέβαια, «εισπράττει» αυτό το ικανοποιητικό βλέµµα χαράς: «Ναι, µωρό µου, φυσικά». Περίµενα ότι θα «αρπάξω» άλλη µια προτασούλα!

Το καλοκαίρι, δηλαδή, δεν θα φάµε κουφέτα;


Οχι, δεν θα φάτε ακόµα! Ηταν, όµως, πολύ χαριτωµένο. Νοµίζω ότι είναι το παιχνίδι µας. Μου κάνει πρόταση, εγώ γελάω. Αναρωτιέµαι όταν θα του απαντήσω το «ναι» πώς θα κάνει!



 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






 μανωλης πετροχειλος


ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  

ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL ΥΛΙΚΑ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ DECOUPAGE - ΕΙΔΗ HOBBY Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ MARAS COLLECTIONS ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΒΑΠΤΙΣΗΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius > service> smartphone> iphone> samsung> service >Επισκευή > Υπολογιστών > laptop

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ GLASS DRIVE ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ 

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑ > ΑΓΓΕΛΙΚΗ > ΖΕΡΝΟΥ > ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ> ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ >

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια