ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Σπυριδοπούλου Σπυριδούλα: Το «ΤΑΜΕΙΟ EXPRESS» ……. το ταμείο της ζωής μου

Ακολουθώντας τα βήματα της τέχνης σταματήσαμε στο αξιόλογο έργο μιας  πραγματικά  νέας συγγραφέως της Σπυριδούλας Σπυριδοπούλου  η   οποίο περιγράφει με γλαφυρό ύφος όλα τα συμβάντα της καθημερινότητας μας μέσα από το «ΤΑΜΕΙΟ  EXPREESS» ένα βιβλίο γεμάτο εμπειρίες αλλά και πηγαίο χιούμορ  που ξεκινάει από την είσοδο για να καταλήξει στο ταμείο.




 Ένας χώρος που η καθημερινότητα αλλά και τα βιώματα των ανθρώπων της διπλανής πόρτας γίνονται ένα σενάριο ζωής.
Πρωταγωνιστές εσείς ο καθημερινός άνθρωπος όπου άλλοτε με χιούμορ και άλλοτε με εκνευρισμό εξωτερικεύει τα συναισθήματα του, μέσα από την καθημερινότητα του στην ταμεία του super market .
Η παρουσίαση του βιβλίου που έγινε στο πολιτιστικό κέντρο  «villa stella»   του δήμου Ηρακλείου Αττικής στης 13 Μαΐου πλήθος κόσμο παρευρέθη για να συγχαρεί την Δημιουργό δίνοντας συγχαρητήρια στην Συγγραφέα Σπυριδούλα Σπυριδοπούλου για τον τρόπο αλλά και την ειλικρινή
καταγραφεί  των γεγονότων     

Ποιο κάτω δημοσιεύουμε τα όσα είπε η Συγγραφέας Σπυριδούλα Σπυριδοπούλου κατά την παρουσίαση του βιβλίου της

   
  «Καλησπέρα σας ευχαριστώ όλους εσάς που με τιμάτε με την παρουσία σας σε  σημαντική στιγμή της ζωής μου ήθελα να πω θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες τις ταμίες ηρωίδες του βιβλίου μου ευχαριστώ κατ’ αρχάς τον εκδότη μου    Αγησίλαο Καλαμαρά εκδόσεις  Ίαμβος που από την πρώτη στιγμή πίστεψε το βιβλίο  μου και ένα όνειρο μου  έγινε πραγματικότητα,   Άννα Ασπραδάκη αντιδήμαρχο Λυκόβρυσης και συγγραφέα , Μάριος Καρακατσάνης  συγγραφέα,  επίσης θέλω να ευχαριστήσω την συνάδελφο μου  Βασιλεία Νίκα Πιστεύω οι περισσότεροι με ξέρετε είμαι η Σπυριδοπούλου Σπυριδούλα μητέρα τριών παιδιών, τα τελευταία δέκα χρόνια εργάστηκα στο "ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ" εκεί πίσω από το ταμείο ήμουν εγώ και από την απέναντι πλευρά οι πελάτες στο ταμείο έμαθα πώς να ανοίγω πολύ εύκολα της Σακούλα πως οι πελάτες της μιλάνε και πως τις χρησιμοποιούν   πίσω από το ταμείο, οι εμπειρίες μου πολλές αρκεί να σας αναφέρω μερικά παραδείγματα……. Έμαθα από κάποιες πελάτισσες ότι τα τυριά τσαλακώνονται, έμαθα από μια γιαγιά πως σπάει το ταμείο επειδή ζηλεύει τον παππού για μια καλημέρα της ταμίας , έμαθα από μία πελάτισσα ότι τα μήλα φούντζι λέγονται  και φουτζίτσου,  με τα ίδια μου τα μάτια είδα πελάτισσα  εκνευρισμένη βεβαία  να δέρνει πελάτη  επειδή αργοπορούσε το ταμείο.

Στο ταμείο συνέβαιναν πάντα ευχάριστα αλλά και δυσάρεστα περιστατικά, όλα αυτά τα σημείωνα σε κάποιες παρατημένες αποδείξεις των πελατών και τα συνέλεξα στο βιβλίο Ταμείο EXPRESS.
Έκτος όμως από τα ευχάριστα γεγονότα υπήρχαν και τα δυσάρεστα, ……όπως ήρθε μια γιαγιά στο ταμείο μου η οποία είχε πάρει δύο πραγματάκια για το μεσημεριανό της φαγητό και όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει 2,75€ μου είπε εγώ δεν έχω χρήματα έχω μόνο αυτά και μου δίνει  τα κλειδιά της …. 

Την συνέχεια θα την αφήσω σε σας στις σελίδες  του βιβλίου.

ΒΊΝΤΕΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ  ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 




Πίστευα και πιστεύω ακόμα πως το βιβλίο μου είναι ευλογημένο, ο μοναδικός σκοπός που έγραψα αυτό το βιβλίο ήταν γιατί ήθελα να χαρεί ο κόσμος, γιατί τον έβλεπα πάντα στεναχωρημένο, καθώς επίσης για τα τρία μου παιδιά  για να είναι περήφανα για την μητέρα τους.

Σας Εύχομαι καλό ταξίδι  μέσα από τις σελίδες του βιβλίου μου, όχι με το τραίνο exress».

Εδώ σαν επίλογο θα αναφέρουμε πως το έργο της συγγραφέως  αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή γι' αυτό σε πολύ σύντομο διάστημα επανακυκλοφόρησε  και έγινε ανάρπαστο παράλληλα πως φιλοξενήθηκε και στην έκθεση βιβλίου της Ηλιούπολης με πολύ καλές κριτικές και ότι το αναγνωστικό κοινό μπορεί να το βρει σε όλα τα βιβλιοπωλεία ή να απευθυνθεί στις εκδόσεις Ίαμβος στο  τηλέφωνο 2103300443  ή στο site όπου θα βρει περισσότερες πληροφορίες http://iambos.gr/   












 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ








 μανωλης πετροχειλος


ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ # LANGUAGES # ΠΡΟΤΥΠΟ # ΚΕΝΤΡΟ # ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ # ΞΕΝΩΝ # ΓΛΩΣΣΩΝ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  

JOY > FLOWERS > ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ> ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΑ > ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ > ΓΑΜΩΝ> ΒΑΠΤΙΣΗΣ EAK > SERVICE: ΕΑΚ > ΈΚΔΟΣΗ > ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ > ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ > ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ > ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ > ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ > ΧΡΗΣΤΟΣ> ΤΑΣΟΣ > ΔΗΜΗΤΡΗΣ > KORILLIS > COMPUTING > LAPTOP >TAMPLETS > SMART > SMARTPHONE> SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL ΥΛΙΚΑ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ DECOUPAGE - ΕΙΔΗ HOBBY Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ MARAS COLLECTIONS ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΒΑΠΤΙΣΗΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius > service> smartphone> iphone> samsung> service >Επισκευή > Υπολογιστών > laptop

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ 

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ ΙΩΑΝΝΑ > ΑΓΓΕΛΙΚΗ > ΖΕΡΝΟΥ > ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ> ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ >

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια