ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Βάνα Μπάρμπα: «Υπήρξα γυναίκα αράχνη – Έχω καταστρέψει πολλούς» (vid)

ΒΑΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ: ΆΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ
Αποκαλυπτική η Βάνα Μπάρμπα στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» το μεσημέρι του Σαββάτου.


Η ηθοποιός έπαιξε ένα παιχνίδι ερωτήσεων και απάντησε σχεδόν σε όλες. Όταν ρωτήθηκε αν υπήρξε γυναίκα αράχνη με μεγάλη ειλικρίνεια είπε πως ναι. «Έχω υπάρξει γυναίκα αράχνη, έχω καταστρέψει πολλούς αρσενικούς αυτό είναι σίγουρο, βέβαια φυσικά και ήμουν».

Έκπληκτη η Ναταλία Γερμανού την ρώτησε: «Κατά λάθος ή εις γνώσιν σου;».
«Νομίζω ασυνείδητα, χωρίς να έχω συνείδηση γιατί όταν είσαι 25, 23, 30 δεν έχεις συνείδηση των πεπραγμένων. Δεν είναι όπως τώρα που κάνω ότι κάνω επειδή γνωρίζω, δεν γνωρίζεις στα 25 και στα 27. Ασυνείδητα ένας παρορμητισμός, ένα πάθος…κι εκεί έκανα τα δικά μου λάθη», συμπλήρωσε η γνωστή ηθοποιός.

Δείτε όσα είπε:



ΣΦΥΓΜΟΣ TV  ...Εταιρεία 

ΜΜΕ...δημοσιογραφικής 

κάλυψης








ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ # ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

EAK # SERVICE: ΕΑΚ # ΈΚΔΟΣΗ # ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ # ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ # ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ # ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ # ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ # ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ #  ΤΕΝΤΕΣ # ΠΕΡΚΟΛΕΣ # ΜΟΤΕΡ # ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ # ΧΡΗΣΤΟΣ # ΤΑΣΟΣ # ΔΗΜΗΤΡΗΣ # KORILLIS # COMPUTING # LAPTOP #TAMPLETS # SMART # SMARTPHONE # SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL ΥΛΙΚΑ # ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ DECOUPAGE - ΕΙΔΗ HOBBY Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια