ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Η Δούκισσα Νομικού έγινε κόμικ σούπερ ηρωίδα και έχουμε την προδημοσίευση

Eίχαμε καταλάβει ότι της αρέσουν τα σκίτσα, αφού επέλεξε να φορέσει ένα T Shirt στο ωραιότερο πάρτυ της ζωής της:


Η Δούκισσα Νομικού στο after wedding party της εμφανίστηκε με ένα μπλουζάκι που πάνω του είχε σκίτσα την ίδια και το σύζυγό της, Δημήτρη Θεοδωρίδη να ανταλλάσουν τις εξής ατάκες: ” I love you” εκείνη, ” Ι know” εκείνος, κλείνοντας ματάκι.

Aρκετούς μήνες αργότερα, η Δούκισσα γίνεται και επίσημα σούπερ ηρωίδα κόμικ από το σκιτσογράφο Νικόλα Στεφαδούρο.Φοράει τη στολή της και ξεκινάει τις περιπέτειές της εγκαινιάζοντας τη σειρά ” Celebrity Super Hero” , η οποίο θα κυκλοφορήσει από την Teesney.
O κομίστας που τη σχεδίασε μας μίλησε για τη Δούκισσα:

Λίγο πριν την ολοκλήρωση του Made of Stars είχα μια ιδέα για μια πιο fun εκδοχή του.  Ένα κόμικς στο ίδιο σκεπτικό, με celebrities ως guests, που αυτή τη φορά όμως να τους παίρνω μια μίνι συνέντευξη με θέμα «τι σούπερ ήρωας θα ήθελες να είσαι, τι υπερδυνάμεις θα είχες;» και με βάση τις απαντήσεις τους να έφτιαχνα εξώφυλλο και 4-5 σελίδες για τον καθένα τους. 

Το πρότεινα στον συνεργάτη μου στο Teesney (www.teesney.com) και του άρεσε πολύ, δεδομένου ότι ήδη σκεφτόμασταν να προσθέσουμε σελίδα με κόμικς. Και εκεί γίνεται το απίστευτο: μου στέλνει μήνυμα η Δούκισσα Νομικού στο Instagram! Είχε δει δουλειά μου (νομίζω τα κόμικς με την Μαρία Κορινθίου) και μου έγραφε κολακευτικά σχόλια σχετικά. Ενθουσιάστηκα! Της πρότεινα κατευθείαν να συμμετέχει κι εκείνη και ξετρελάθηκα όταν μου απάντησε με τη μία ναι. Μιλάμε για μία κοπέλα, που πέρα της εκθαμβωτικής εμφάνισης της (αντικειμενικά μιλώντας), είναι παράλληλα μια έξυπνη και επιτυχημένη επαγγελματίας, και προσφάτως μαμά. Της ταιριάζει λοιπόν γάντι ο ρόλος της υπερηρωίδας. 

Εντυπωσιάστηκα μάλιστα από τις πολύ όμορφες και προσγειωμένες απαντήσεις που μου έδωσε. Πολύ σύντομα λοιπόν, και συγκεκριμένα τη Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2019, θα κάνουμε εγκαίνια του Celebrity Super Hero με την Δούκισσα να ντεμπουτάρει ως «SuperD». Ακολουθεί ο αγαπημένος Παναγιώτης Μπουγιούρης και η γλυκιά μου φίλη Άντα Λιβιτσάνου, που έφτιαξε και την τούρτα των γενεθλίων της κόρης μου και ακόμα παραμιλάμε με το ταλέντο της και στην ζαχαροπλαστική!

 Ποιος είναι όμως ο καλλιτέχνης που σχεδίασε τη Super D; (Nαι έχει συνεργαστεί με τα MAC και έχει σπουδάσει πολιτικός μηχανικός!)

Eμείς τον εντοπίσαμε κατά την περιπλάνησή μας στην Athens COn 2019, όταν το μάτι μας έπεσε πάνω στα σκίτσα του Ποπάυ, του Ροζ Πάνθηρα και του Φρου Φρού, των ηρώων με τους οποίους μεγαλώσαμε στα 80s. O ίδιος μας είπε για τον εαυτό του:

“Γεννήθηκα το 1980 στην Αθήνα από γονείς που είχαν γεννηθεί αμφότεροι, κατά σύμπτωση, στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Ο συνονόματος παππούς μου ήταν ράφτης και ερασιτέχνης ζωγράφος. Πρώτη μου «επαγγελματική» επαφή με τα κόμικς ήταν το 2000, όταν συμφοιτητές μου με προέτρεψαν να στείλω κόμικς μου στο περιοδικό «ΤΑ ΣΑΪΝΙΑ» (Εκδόσεις SCRIPTA). Προς έκπληξη μου ο αρχισυντάκτης, Πέτρος Κωνσταντινίδης, με πήρε τηλέφωνο και μου πρότεινε να φτιάχνω για το περιοδικό ένα 8σέλιδο κόμικς τον μήνα. Από το 2000 μέχρι το 2003, που σταμάτησα με βαριά καρδιά γιατί έβλεπα ότι αν συνέχιζα δεν θα έπαιρνα ποτέ το πτυχίο του πολιτικού μηχανικού, σχεδίασα πλειάδα επεισοδίων για τις ιστορίες μου, «Μικ Φρικ & Δρ. Χάος» και «Ντετέκτιβ Άστραλ». Από το 2003 κι έπειτα συνέχισα να φτιάχνω κόμικς και εικονογραφήσεις αλλά τελείως ερασιτεχνικά.

Ήταν το 2012 που ο θάνατος της μητέρας μου (μόλις 55 ετών) μας άλλαξε όλους οικογενειακώς. Προσωπικά άλλαξα προτεραιότητες στη ζωή μου, κατάλαβα ποιοι ήταν πραγματικοί φίλοι μου και ποιοι όχι, και συνειδητοποίησα ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για να αναβάλω τα όνειρά μου. 
Παραιτήθηκα από την κατασκευαστική εταιρεία όπου εργαζόμουν και για καλή μου τύχη βρήκα αμέσως δουλειά ως εικονογράφος στην εταιρεία Desyllas Games. Από τότε μέχρι σήμερα έχω συνεργαστεί με γνωστές εταιρείες (MAC Cosmetics, FAB Sportswear, BNG Productions κλπ), μεγάλα ιδρύματα (Μουσείο Γουναρόπουλου, Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή κλπ), διακεκριμένους καλλιτέχνες (Γιάννης Ζουγανέλης, Σταμάτης Κραουνάκης κλπ) και έχω καταφέρει με πολλή δουλειά, και πολλή τύχη, να έχω στο ενεργητικό μου ήδη, μέσα σε 4 χρόνια, 11 εκδόσεις και το προνόμιο του να δουλεύω πλέον από το σπίτι μου, απολαμβάνοντας περισσότερο χρόνο με την 2 ετών κόρη μου.


Μεγάλο μερίδιο σε όλο αυτό φυσικά είχε και ο κομίστας Νίκος Κούτσης, με τον οποίο γνωρίστηκα το 2014 και με πρότεινε στη σχολή Βακαλό ως υπότροφο για το εργαστήρι του για κόμικς. Εξαιτίας του έκανα ένα όνειρό μου πραγματικότητα: σταμάτησα να είμαι αυτοδίδακτος και είδα τεράστια εξέλιξη στην δουλειά μου. Προσπαθώ μάλιστα από τότε να μεταδίδω αυτές μου τις γνώσεις, όσο μπορώ, σε παιδιά ηλικίας 10-18 ετών (αλλά και σε ενήλικες φέτος) στο Εργαστήρι Τέχνης «Ζωγραφίζω», στο Νέο Ηράκλειο, και είναι κάτι που απολαμβάνω γιατί δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από την φαντασία των παιδιών και την ικανοποίηση του να τα βλέπεις να εξελίσσονται εξαιτίας σου. Μαζί τους εξελίσσεσαι τελικά κι εσύ.

Μόλις την Παρασκευή 28 . 12. 2018, τελείωσε το project “Made of Stars” το οποίο βασίστηκε στο εξής concept: ‘Oλοι, διάσημοι και άσημοι, είμαστε φτιαγμένοι από το ίδιο υλικό, την αστερόσκονη΄



ΣΦΥΓΜΟΣ TV  ...Εταιρεία 

ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης








ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ # ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

EAK # SERVICE: ΕΑΚ # ΈΚΔΟΣΗ # ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ # ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ # ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ # ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ # ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ # ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ #  ΤΕΝΤΕΣ # ΠΕΡΚΟΛΕΣ # ΜΟΤΕΡ # ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ # ΧΡΗΣΤΟΣ # ΤΑΣΟΣ # ΔΗΜΗΤΡΗΣ # KORILLIS # COMPUTING # LAPTOP #TAMPLETS # SMART # SMARTPHONE # SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius # service # smartphone # iphone # service # Επισκευή # Υπολογιστών # laptop
CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια