ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Λάκης Γαβαλάς: «Στην Φυλακή Ακόμη Και Τα Σκληρά Παιδιά Με Φώναζαν Κύριε Γαβαλά»

Ο Λάκης Γαβαλάς συνάντησε τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη. Διηγήθηκε ιστορίες από την εμπειρία του στη φυλακή, εξήγησε γιατί έχει χάσει τους παλιούς του φίλους αλλά και ποια ήταν η αντίδραση του Πειραιώτη πατέρα του όταν συνειδητοποίησε την άλλη του διάσταση.




«Νομίζω ότι οι φίλοι μου από τα παλιά, επειδή είχαν και εκείνοι προβλήματα, δεν έχουμε λόγο πια να βρισκόμαστε. Σίγουρα φίλους που είχα 20 χρόνια με στεναχωρεί. Ήθελα να στείλω μια κάρτα, κάτι, αλλά φοβάμαι μην παρενοχλήσω. Έχω αποκοπεί δυστυχώς ή ευτυχώς. Στη φυλακή ήρθε η Τζένη Μπαλατσινού να με επισκεφτεί και κάποιοι καλλιτέχνες. Δεν ήθελα να κάνω θόρυβο μέσα στη φυλακή γιατί ήδη έκανα εγώ σαν οντότητα.

Από την άλλη μεριά μου είπε ο ταμίας της φυλακής ότι αν του το έλεγαν δεν θα το πίστευε πως κανείς δεν μου έστειλε χρήματα. Μόνο μια εκπληκτική μαγείρισσα που είχα που έμενε εκεί κοντά και μου έφερε 100 ευρώ, μια εικόνα και λαχανοντολμάδες που μου άρεσαν, αλλά δεν την άφησαν να τα περάσει.

Όμως, ούτε κι εγώ, όταν πήγε κάποιος άλλος, έκανα κάτι για αυτόν. Ίσως επειδή είναι η υπερηφάνεια. Οπότε τους δικαιολογώ. Εδώ οι Dean και Dan δεν μου έστειλαν ένα τζην, που τους είχα κάνει χρυσούς», εξομολογήθηκε μεταξύ άλλων ο Λάκης Γαβαλάς.


Δείτε το βίντεο


ΣΦΥΓΜΟΣ TV  ...Εταιρεία 

ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης








ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ # ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

EAK # SERVICE: ΕΑΚ # ΈΚΔΟΣΗ # ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ # ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ # ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ # ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ # ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ # ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ #  ΤΕΝΤΕΣ # ΠΕΡΚΟΛΕΣ # ΜΟΤΕΡ # ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ # ΧΡΗΣΤΟΣ # ΤΑΣΟΣ # ΔΗΜΗΤΡΗΣ # KORILLIS # COMPUTING # LAPTOP #TAMPLETS # SMART # SMARTPHONE # SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius # service # smartphone # iphone # service # Επισκευή # Υπολογιστών # laptop
CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια