ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Σάσα Πατεράκη: ”Με την Παναγία δίπλα μου, κατάφερα να σκοτώσω τον Καρκίνο. Βγήκα πιο δυνατή και πιο Αληθινή”

Είναι μια γυναίκα που θα έλεγε κανείς πως αντέχει όλα αυτά που κάνει. Είναι μια γυναίκα με τσαγανό. Την γνώρισα πριν χρόνια μια εποχή που μόλις είχε νικήσει τον καρκίνο. Όταν την γνώρισα κατάλαβα ποια είναι η Σάσα … η Πατεράκη είναι μια άλλη.


Είναι η γυναίκα που θέλεις να έχεις φίλη σου θέλεις να της μιλάς και να σου βρίσκει πάντα λύσεις. Θέλεις να της πεις κάτι και εκείνη θα τρέξει. Είναι ευαίσθητη και μαζί με την ομάδα της τα κορίτσια της όπως τα αποκαλεί με τον Σύλλογο Μαζί για την Ζωή προσφέρει έργο Ζωής.

Σήμερα θα γνωρίσετε την Σάσα … την δικιά μου φίλη το Σασόνι όπως την λέω εγώ γιατί απλά μέσα απο αυτή την συνέντευξη θα καταλάβατε όλοι ποια είναι η Σάσα. Αυτή που θέλατε όλοι σας να έχετε φίλη. Σάσα μου σε ευχαριστώ για την εξομολόγηση καρδιάς που μοιράστηκες μαζί μου αλλά και όλο αυτό το έργο που έχεις κάνει στην Γλυφάδα μας !!

Απολαύστε την !!!

Ποια είναι η Σάσα Πατεράκη;

Μια Γυναίκα Κρητικιά από το Ηράκλειο της Κρήτης.
Υπέροχα παιδικά χρόνια με υπέροχους γονείς. Ένα παιδί άτακτο και επαναστάτης.
Οι γονείς προστατευτικοί και αυστηροί.

Ονειροπόλα αθλήτρια με πολλά μετάλλια που πραγματικά τα ευχαριστήθηκα.

Χορωδία, σχολείο εξετάσεις και όλα αυτά που κάνει ένα παιδί μεγαλώνοντας σωστά.
Αργότερα με τα καλλιστεία που μπήκαν στην ζωή μου κατάφερα να πάρω τον τίτλο της Μiss Ελλάς και συνέχισα να ασχοληθώ λίγο παραπάνω με το μόντελινγκ.
Παντρεύτηκα μικρή και έκανα δυο υπέροχα παιδιά. Χώρισα αλλά συνέχισα να ζω την ζωή που ήθελα ως μάνα και ως γυναίκα που δεν το έβαζα ποτέ κάτω.
Ξανά παντρεύτηκα ένα υπέροχο άνθρωπο που θα περάσω μαζί του την υπόλοιπη ζωή μου γιατί είναι αρσενικό και ξέρει να με κρατάει καλά, έτσι ακριβώς όπως κάνουν οι πραγματικοί άντρες.

Είσαι αυτό που λένε γυναίκα με τσαγανό. Πόσο δύσκολο είναι να είσαι στα
πολιτικά δρώμενα;

Πρέπει να είσαι δυνατός άνθρωπος για να αντέξεις….

Πολλές χαρές αλλά και λύπες ζήλιες φθόνος έντονος και τόσα πολλά που πραγματικά δεν τα κρατάω .. Προχωράω για να κάνω αυτό που πρέπει να κάνω γιατί δεν φοβάμαι ακριβώς επειδή είμαι δυνατή και τα όλα έτσι όπως είναι … Με αλήθεια και μόνο αλήθεια …

Πατάω γερά είμαι παρορμητική αλλά στέκομαι όρθια. Αυτό να το θυμούνται και όσοι κατά καιρούς με δυσκόλεψαν πολύ !!

Μια γυναίκα που ασχολήθηκε και με την μόδα. Τι σου άφησε αυτή η εποχή; Τι
σου πήρε; Και θέλω να μου πεις αν πραγματικά ο κόσμος της μόδας και του
μόντελινγκ είναι τελικά όπως λέγεται βρώμικος;

Έκανα όνειρα τα πραγματοποίησα δούλεψα πολλά χρόνια σε ολόκληρη την Ελλάδα μου άφησε η εποχή του 90 την πιο όμορφη μυρωδιά την πιο όμορφη γεύση .γνώρισα κόσμο κορίτσια που κάνω παρέα μέχρι και σήμερα
ναι έχει βρωμιά μεγάλη βρωμιά η νύχτα και τόσα άλλα που εγώ, τα προσπέρασα που έκανα ότι ήθελα ήμουν και είμαι αντράκι δεν λιγοψύχησα δεν παρασύρθηκα δεν ξέρω πως τα κατάφερα και δεν έμπλεξα ποτέ μου.

Εδώ που τα λέμε παίζει και μοίρα τον ρόλο της… Και η δικιά μου έπαιξε για τα καλά..

Προσωπική ζωή υπάρχει;

Πάντα είχα πάντα προλάβαινα και προλαβαίνω λες και είμαι βιονική τρελό παιδί χάχα παρότι δυο γάμους πέρασα υπέροχα αλλά και άσχημες στιγμές τα κατάφερα ρε παιδιά τι να κάνω έπρεπε να συνεχίσω να πάω παρακάτω έφτασα σε ένα σημείο να έχω πια εμπειρίες πολλές εμπειρίες

Έρωτας στην ζωή σου υπάρχει; Τον ζεις ή λόγω γάμου όχι;

Βέβαια υπάρχει και θα υπάρχει βέβαια ο έρωτας έχει δεκαετίες και κάθε εποχή αφήνει μια γεύση διαφορετική όσο μεγαλώνουμε νοσταλγούμε τα προάγουμε αλλά όπως είπα κάθε δεκαετία έχει την δική της μυρωδιά ωραίος ο έρωτας …………………..

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Δήμαρχο Γιώργο Παπανικολάου;

Ένας χαρισματικός άνθρωπος η μοίρα έδωσε σύνθημα όταν γεννήθηκε να κάνει καλό στους συνανθρώπους του, συγκινείται εύκολα αγαπάει, γελάει, αποτελεσματικός ,οργανωτικός, τα έχουμε χάσει μαζί του. πάνω από όλα όμως πολύ καλός άνθρωπος σπανίζει σήμερα να είσαι τόσο καλός εεεε!!!!!!! αυτός είναι τον αγαπώ πολύ σαν τον αδερφό που δεν απέκτησα ποτέ μου.

Πως αποφάσισες να πας μαζί του για δημοτική σύμβουλος;

Έμαθα κοντά του να κάνω πράγματα να είμαι αποτελεσματική έμαθα να προσφέρω έμαθα να στέκομαι στα πόδια μου του χρωστάω πολλά όταν έκανα χημειοθεραπείες αυτός αποφάσισε να με βάλει το 2014 στο ψηφοδέλτιο του . μου έδωσε ζωή είναι ο δεύτερος γιατρός μου στάθηκα στα πόδια μου ξέχασα τον καρκίνο μου και του υποσχέθηκα ότι θα βαδίσω πόρτα πόρτα να βάλω το λιθαράκι μου να εκλεγεί έτσι και έγινε ήθελα να προσφέρω να κάνω πολλά και ο Παπανικολάου μου έδωσε την ευκαιρία μου από την μια με έκανε να ξεχαστώ και από την άλλη μου έδειξε τον δρόμο του αγώνα

Πέρασες μια περιπέτεια υγείας αρκετά σοβαρή και βγήκες νικήτρια Θα μου
μιλήσεις για όλο αυτό της ζωής σου τον δύσκολο αγώνα;

Φεβρουάριος του 2013 λίγες μέρες πριν εκμυστηρεύομαι σε μια πολύ καλή μου φίλη ότι πιάνω στο μπάνιο ψηλαφίζοντας με ένα μπαλάκι αλλά λέω μπα ιδέα μου έτσι ξεκίνησε εκείνο το βράδυ η αγωνία μου την επόμενη μέρα κόντρα εξετάσεις αποτελέσματα σε δυο ώρες διάγνωση όγκος 2.5 εκατοστά στον αριστερό μαστό .η ομάδα των γιατρών εκπληκτική χωρίς δεύτερη κουβέντα τρίτη το βρήκαμε πέμπτη χειρουργείο ..και εκεί στο κόσμο μου ποτέ δεν πίστεψα ότι θα πεθάνω .

 Εκείνο το Φλεβάρη 19 του μηνά το 2013 σε ένα παγωμένο χειρουργείο αλλά με φανταστική γαλλική μουσική, άρχισε η αναισθησιολόγος να μετρά εγώ στα δευτερόλεπτα ύπνος βαθύς όλα πήγαν καλά αλλά είχα ένα όγκο επιθετικό ευτυχώς χωρίς λεμφαδένες . συνήλθα γιατροί νοσοκόμες πάνω από το κεφάλι μου δεν είχα καταλάβει καν τι έκανα. Πάλι δυνατή, πάλι με πιστή μπροστά ο Γολγοθάς ξεκινά χημειοθεραπείες, 


ακτινοβολίες χωρίς μαλλιά χωρίς φρύδια αυτό ήταν το λιγότερο όλα πήγαν κατείχαν πέτυχα τον στόχο μου σκότωσα τον καρκίνο τον έστειλα στο διάολο ήμουν ζωντανή γελαστή τα ξεπέρασα είχα δύναμη η παναγία ήταν κοντά μου την αγαπώ την πιστεύω ήταν δύσκολα αλλά βήμα βήμα τα ξεπέρασα προχώρησα πιο κάτω ευχαριστώ τον θεό για την δύναμη μου.


Μετά από όλο αυτό κάνεις έργο ζωής κάνοντας τον Σύλλογο Γυναικών Γλυφάδας “ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ” κατά του καρκίνου του Μαστού; Πόσο δύσκολο έργο; Γιατί το αποφάσισες;


Δύσκολο αλλά όταν θέλεις πετυχαίνει τον στόχο σου όλα γίνονται αρκεί να υπάρχει θέληση δεν είναι εύκολο να συνεργάζεσαι μόνο με γυναίκες όλο θέλουμε, όλο θέλουμε, να είμαστε μπροστά το αποφάσισα γιατί δεν θέλω να βλέπω ανθρώπους να αρρωσταίνουν.

 Στεναχωριέμαι θέλω να χαμογελά ο κόσμος ήθελα να στείλω τα μηνύματα μου για ενημέρωση για πρόληψη πίστεψα ότι μπορώ να φωνάξω στον κόσμο να σωθεί να προλάβει να ακούσει έβαλα ένα λιθάρι όχι μόνη με πολλές εθελόντριες ζωής νύχτα μέρα παντρέψαμε την ενημέρωση με τις δράσεις με τη χαρά μετρά χαμογελά απερίγραπτη βοήθεια από γιατρούς νοσηλεύτριες εθελόντριες νοσοκομεία δράσεις απίστευτο έργο όνειρο ζωής πια.

Τι θα έλεγες σε όλους αυτούς που σε ζηλεύουν ή δεν σε θέλουν ; Κρατάς κακίες; Θα τους έλεγα ότι η ζωή είναι τόσο μικρή με λίγες στιγμές ευτυχίας δεν υπάρχει δεν σε θέλω υπάρχει το μικρόβιο της ζήλιας του κομπλεξισμού αυτό είναι αρρώστια ευτυχώς δεν το είχα ποτέ μου εγώ θα έλεγα σε αυτούς που με ζηλεύουν να ερχόντουσαν στην θέση μου για 10 λεπτά νομίζω ότι εάν το σκεφθούν θα σταματήσουν να με ζηλεύουν . κακίες δεν κρατώ δεν θέλω να είμαι κακιά δεν θέλω να τιμωρώ ποια είμαι άλλωστε που θα μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο όχι όχι ποτέ άσε τους άλλους να νομίζουν πάλι ο ίδιο έργο θα γυρίσουν

Στις εκλογές θα είσαι εκεί; Θα είσαι ξανά στον Δήμο Γλυφάδας υποψήφια; Τι θα
έλεγες σε όλους αυτούς για να ψηφίσουν εσένα με λόγια καρδιάς;

Ναι θα είμαι ξανά για δεύτερη φορά έβαλα στόχους στην πενταετία που πέρασε είπα στον εαυτό μου ΣΑΣΑ !!!!!!!!πρέπει να αγαπάς να προσφέρεις να βοηθάς να γίνεσαι ένα με αυτόν που σου ζητά βοήθεια έγινα καλύτερος άνθρωπος κλαίω εύκολα ραγίζει η καρδιά μου λέω λοιπόν σe oλους αυτούς που ζητώ την στήριξη τους ότι θα συνεχίσω το έργο μου θα συνεχίσω να είμαι το χαμογελαστό παιδί ότι θα είμαι πάντα όσο μπορώ κοντά τους και θα προσπαθώ για το καλύτερο . ξέρεις ανά ο κόσμος δεν θέλει να τον κοροϊδεύεις δεν θέλει υποσχέσεις θέλεις έργα και πράξεις θέλει να του λες την αλήθεια θέλει να προσπαθείς και ας μην το καταφέρεις . θα συνεχίσω το έργο μου στο τομέα της υγείας θέλω να τους φωνάξω να με στείλουν πάλι στο πλευρό του δήμαρχου να συνεχίσω αυτό που άρχισα θέλω να αγοράσουμε αυτό που υποσχεθήκαμε τον ψηφιδογράφο μαστού βάλαμε στόχο να τον αγοράσουμε μέσα στην χρόνια πολύ δύσκολο είμαστε στην μέση στα μισά λεφτά θα το καταφέρουμε όμως θέλω υγειά στην πόλη μου θέλω χαμογελά υπάρχουν λύσεις εάν τα βλέπεις κατάματα . φίλες και φίλοι θα είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα η στήριξη σας

Μια ευχή που θα έκανες εσύ στον κόσμο από την ψυχή σου για να κλείσουμε
θετικά αυτή την συνέντευξη μας.


΄΄΄΄να είμαστε γνήσιοι μαγκάκια στην ζωή να προσφέρουμε να αγαπάμε να χαμογελάμε εγώ έγινα καλύτερος άνθρωπος μετά την ασθένεια μου…







ΣΦΥΓΜΟΣ TV  ...Εταιρεία 

ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης








ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ # ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

EAK # SERVICE: ΕΑΚ # ΈΚΔΟΣΗ # ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ # ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΕΙΣ # ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ # ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΕΙΣ # ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ # ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ #  ΤΕΝΤΕΣ # ΠΕΡΚΟΛΕΣ # ΜΟΤΕΡ # ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ # ΧΡΗΣΤΟΣ # ΤΑΣΟΣ # ΔΗΜΗΤΡΗΣ # KORILLIS # COMPUTING # LAPTOP #TAMPLETS # SMART # SMARTPHONE # SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius # service # smartphone # iphone # service # Επισκευή # Υπολογιστών # laptop
CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια