ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Δήμητρα Δανιήλ υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό ''Η Γλυφάδα μας'' - Βιογραφικό


Είμαι κάτοικος της όμορφης πόλης μας, της Γλυφάδας, εδώ και 42 χρόνια, από ηλικίας ενός έτους.


Αποφοίτησα από το 4ο Γενικό Λύκειο Γλυφάδας και στη συνέχεια σπούδασα Φαρμακευτική, όπου και εργάστηκα στην αντίστοιχη επιχείρηση του πατέρα μου, συνεχίζοντας παράλληλα και ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου στη Μουσική και στο Σχέδιο.
 Μετά την αποφοίτησή μου από τη σχολή ΟΡΝΕΡΑΚΗ ασχολήθηκα με την παιδική εικονογράφηση βιβλίων.

  Επίσης, ως διπλωματούχος του Λυρικού Τραγουδιού και της Κλασικής Κιθάρας, εργάστηκα τα τελευταία 15 χρόνια ως καθηγήτρια φωνητικής και τραγουδιού στο Δημοτικό Ωδείο Γλυφάδας, όπου οργάνωσα αντίστοιχα τμήματα στα οποία εκπαιδεύτηκαν πολλές γενιές παιδιών μας, συμμετέχοντας με μεγάλη επιτυχία σε αξιόλογες μουσικές και κοινωνικές εκδηλώσεις του Δήμου μας.

 Σπούδασα και εξειδικεύτηκα - λαμβάνοντας μάλιστα πιστοποιήσεις κρατικών φορέων της χώρας μας και της Ιταλίας - στον ευαίσθητο τομέα της “Μουσικοθεραπείας” ενηλίκων, υπερηλίκων και μικρών παιδιών καθώς και ατόμων “ειδικών ικανοτήτων”, προσφέροντας στο κοινωνικό σύνολο την αγάπη μου και την αφοσίωσή μου ως ηθικό καθήκον μου, επιθυμώντας να συνεχίσω το έργο μου αυτό με τον ίδιο ζήλο και όλες μου τις δυνάμεις.

    Είμαι έγγαμη και μητέρα δύο αγοριών.

Αγαπητές φίλες και φίλοι,

   Είναι αυτονόητο και διαχρονικά παραδεκτό πως στη ζωή μας, μα πιο πολύ σε κάθε ανάμειξή μας με τα κοινά όπως στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, απαιτούνται ήθος, ανθρωπιά, συνέπεια, αγωνιστικότητα, σύγχρονη αντίληψη, πρακτικό πνεύμα και πολιτισμική σκέψη. Αρχές, αξίες και ιδιότητες που πρέπει να κυριαρχούν και να συνυπάρχουν στα εκλεγμένα όργανά της, ώστε να συμβάλουν καθοριστικά και αποτελεσματικά στο μέτρο ευθύνης και δυνατότητας που τους αναλογεί, σ’ ένα καλύτερο αύριο για όλους μας, μέσα στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας  και όχι μόνο.

 Υπόσχομαι από καρδιάς, την τήρηση των παραπάνω αρχών καθώς και δίκαιη, ισχυρή, δημιουργική φωνή και παρουσία προς κάθε κατεύθυνση, που θα υπαγορεύει η συνείδησή μου και ακόμη να είμαι κοντά σας με τη δύναμη και την εμπιστοσύνη που εσείς θα μου δώσετε.

   Ζητώ την τιμή της ψήφου σας για να υπηρετήσω τον άνθρωπο, με τις αρχές και αξίες που τηρώ με πίστη στη ζωή μου.


Η σελίδα μου στο facebook




Φιλικά,
Δήμητρα Δανιήλ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια