ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΤΑΞΙ με… «ηγετικά τιμόνια» ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ για συνδρομές, «τσιπάκια» και «διαδρομές» χρημάτων με την κάλυψη του νόμου! – ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΙΝΟΥΝ ΤΑ “NHMATA” ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

Όπως είχαμε προαναγγείλει τις προηγούμενες ημέρες, η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ανοίγει τον φάκελο του κλάδου των Ταξί και εκείνων που «διαχειρίζονται» τον κόπο οδηγών-ιδιοκτητών.



Οι καταγγελίες και τα στοιχεία που έφτασαν στα χέρια μας δείχνουν διαδρομές πολλών εκατομμυρίων και κάποιους που έχουν «ηγετικά τιμόνια» στα χέρια τους, σε αντίθεση με τους οδηγούς του μεροκάματου και του νυχτοκάματου, που προσπαθούν να ζήσουν τις οικογένειές τους.

Το ρεπορτάζ μας έχει πολλές προεκτάσεις αλλά προς το παρόν, θα επικεντρωθούμε στο «ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα» ή αλλιώς το «τσιπάκι», όπως λέγεται στην πιάτσα, το οποίο «κατά νόμον» υποχρεούνται οι οδηγοί ή ιδιοκτήτες να έχουν πάνω στα οχήματά τους,  πληρώνοντας το ανάλογο αντίτιμο στην Ομοσπονδία. 

Το «ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα» – «τσιπάκι» είναι ενδεικτικό παράδειγμα μιας νομότυπης τακτικής που έχει στηθεί, για να μπορεί να έχει «υποχρεωτικά» έσοδα η Ομοσπονδία (με υπουργική μάλιστα απόφαση!) και να διατηρεί «σταθερές καρέκλες» στον κλάδο και γενικότερα στο συνδικαλισμό. 

Τι είναι όμως αυτό το «ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα»; Πρόκειται για ένα «τσιπάκι» που πήρε σάρκα και οστά με υπουργική απόφαση του 2003 (και αντίστοιχη τροποποιητική του 2004), επί υπουργού Μεταφορών κ. Νεράντζη. 

Σύμφωνα με την εν λόγω υπουργική απόφαση, που κανένας δεν άλλαξε μέχρι σήμερα, κάθε Ε.Δ.Χ. οφείλει να φέρει ειδικό ηλεκτρονικό σήμα τύπου αυτοκόλλητης ηλεκτρονικής ετικέτας που θα χορηγεί -όχι το υπουργείο- αλλά… η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ταξί και Αγοραίων) και η οποία θα το προμηθεύεται, θα το παρέχει, θα το εγκαθιστά και θα καθορίζει την αξία του. 

Εκ των υστέρων και βάσει του ίδιου νόμου, η Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. θα πρέπει να παρακολουθεί τη διαδικασία, να λειτουργεί 
πληροφοριακό σύστημα (βάση δεδομένων), να ανταλλάσσει στοιχεία με το Υπ. Μεταφορών, να ορίζει φορείς ελέγχου εξοπλισμένους με τερματικές συσκευές ελέγχου (σκάνερς) ενώ μπορεί και να εκπαιδεύει αυτούς τους φορείς.

 Με λίγα λόγια, η Ομοσπονδία πήρε «εν λευκώ» στα χέρια της μια διαδικασία ιδιαίτερα απαιτητική και φυσικά, επικερδής που αφορά σε 28.000 ταξί ανά την Ελλάδα. Καθένα από αυτά πρέπει να φέρει υποχρεωτικά στο παρμπρίζ το εν λόγω «τσιπάκι» που κατά το νόμο πρέπει να περιλαμβάνει στοιχεία όπως: μοναδικό μηχανογραφικό κωδικό αυτοκινήτου, αριθμό πλαισίου, εργοστάσιο κατασκευής, τύπος οχήματος, όνομα ιδιοκτήτη κτλ., τα οποία να είναι καταχωρημένα και στη βάση δεδομένων. Το πόσο παράλογος όμως είναι αυτός ο νόμος και κυρίως, πού αποσκοπεί θα σας το εξηγήσουμε στην πορεία. 

Το κόστος για το «ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα» ορίστηκε με πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας στα 40 ευρώ. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό μιλάμε για ένα άμεσο έσοδο τουλάχιστον 1.120.000 ευρώ, το οποίο βεβαίως αυξάνεται αναλογικά και κατά περίπτωση (νέα οχήματα, φθορές, μεταβιβάσεις) και έχει εξελιχθεί σε «μόνιμο μηχανισμό είσπραξης». Από τότε λοιπόν που συστάθηκε ο νόμος και μέχρι σήμερα, επιβεβαιώθηκε απλά… η υποχρεωτική παρουσία του συγκεκριμένου «τσιπ».


Ιδιοκτήτες ταξί πληρώνουν το αντίτιμο με κλειστά μάτια, σε πολλές περιπτώσεις «γιατί έτσι λέει ο νόμος», λαμβάνοντας μια απόδειξη «έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης» (!) της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. (Ομοσπονδίας) ενώ τους παρέχεται και μια βεβαίωση χορήγησης από το Σωματείο (π.χ. ΣΑΤΑ) με ισχύ 2 ετών. 

Εδώ και αρκετά χρόνια, από πλευράς συνδικάτων έχει εκφραστεί η άποψη ότι το εν λόγω «τσιπ» αποτελεί ένα «χαράτσι» προς την Ομοσπονδία αλλά και ένα «νομικό τέχνασμα» προκειμένου να μπαίνουν συνεχώς έσοδα στα ταμεία της, για τα οποία βεβαίως -ίδιες καταγγελίες λένε- ότι δεν δίνεται καμία αναφορά, ως προς τη διαχείριση! Οι καταγγελίες αυτές ξεκινούν από το «τσιπάκι» που σας αναφέραμε και φτάνουν μέχρι τις βεβαιώσεις για τα ΚΤΕΟ, τις συνδρομές, τα «γεμάτα» ταμεία, τις εκλογές του κλάδου και τα πρόσωπα που καταλαμβάνουν «καίριες» θέσεις. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, έχοντας πολλά στοιχεία στα χέρια της, ανοίγει το «φάκελο Ταξί» και αναζητά τις «διαδρομές των χρημάτων», σε μια προσπάθεια να ξεσκεπάσει τους τρόπους με τους οποίους «κάποιοι» κρατάνε εδώ και χρόνια τα… βασιλικά σκήπτρα του κλάδου.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΖΗΤΑΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΤΟ «ΤΣΙΠΑΚΙ»

1)Τι πραγματικά εξυπηρετεί το υποχρεωτικό «ηλεκτρονικά αναγνώσιμο σήμα»;
2)Γιατί δεν το παρέχει το υπουργείο αλλά «επιλέχθηκε» η Ομοσπονδία;
3)Ποια εταιρεία βρίσκεται πίσω από την κατασκευή του;

4)Τι περιλαμβάνει η «συμφωνία» μεταξύ της Ομοσπονδίας και της εταιρείας που το κατασκευάζει (κόστος, ποσότητες, προδιαγραφές);

5)Με ποιο σκεπτικό καθορίστηκε η τιμή του;

6)Πόσες αποδείξεις «έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης» έχουν κοπεί; Oι ημερομηνίες τους «συνάδουν» με την αντικατάσταση του «τσιπ»;

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ

1)Γίνεται; Και από ποιους φορείς;

2)Γιατί ο νόμος όρισε την Ομοσπονδία ως «επικεφαλής ελεγκτή» και όχι το Υπουργείο ή την Αστυνομία;

3)Τι πραγματικά «δείχνουν» τα σκάνερς ελέγχου; 4)Τηρείται βάση δεδομένων; Ποιοι τη διαχειρίζονται, πότε ενημερώνεται και ποια η «αλληλεπίδραση»  με το αρμόδιο υπουργείο;

5)Αν κάποιος ιδιοκτήτης βγάλει τις πινακίδες από το Ταξί του, ή κλαπεί, μπορεί το όχημα να αναγνωριστεί από το «τσιπάκι»;

6)Γνωρίζουμε ότι από το 2016 έχει καταργηθεί η υποχρέωση χορήγησης βεβαιώσεων «ηλεκτρονικού αναγνώσιμου σήματος» στα Φ.Δ.Χ. για έλεγχο στα ΚΤΕΟ.
Γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο με τα Ταξί;

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ – ΣΑΤΑ

1)Τι έσοδα υπάρχουν ετησίως από συνδρομές μελών, «τσιπάκια» κτλ;

2)Πώς διαχειρίζονται τα έσοδα και ποια η ανταπόδοση προς τον κλάδο;


3)Έχουν όλα τα μέλη του ΔΣ ελεύθερη πρόσβαση στα οικονομικά στοιχεία και στα βιβλία της, όπως αναφέρει το καταστατικό;

4)Γίνονται τακτικές συνεδριάσεις; Πού αναρτώνται οι αποφάσεις;

5)Ποιες είναι οι αποζημιώσεις των μελών στα διοικητικά συμβούλια;

6)Σε τι ύψος «κυμαίνονται» τα έσοδα από διαφημιστικές καταχωρήσεις, έκδοση περιοδικών κτλ;

7)Υπάρχει δημοσιευμένος οικονομικός απολογισμός – ισολογισμός;

Τα παραπάνω ερωτήματα ΠΡΕΠΕΙ να απαντηθούν από τους αρμόδιους διότι δεν νοείται να στιγματίζεται ολόκληρος ο κλάδος από καταγγελίες και… «σκιές»! Επιπλέον, καλούμε το υπουργείο Μεταφορών να πάρει θέση και να επανεξετάσει νόμους και … «προνόμια». Θα επανέλθουμε με νέες αποκαλύψεις! 






αγορα



ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ # ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ FUN2LEARN # ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ




ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ # ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ #  ΤΕΝΤΕΣ # ΠΕΡΚΟΛΕΣ # ΜΟΤΕΡ # ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ # ΧΡΗΣΤΟΣ # ΤΑΣΟΣ # ΔΗΜΗΤΡΗΣ # KORILLIS # COMPUTING # LAPTOP #TAMPLETS # SMART # SMARTPHONE # SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΒΑΡΙΣΤΡΑ ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  Laptopgenius # service # smartphone # iphone # service # Επισκευή # Υπολογιστών # laptop HAPPY PET - PET  SHOP,  Τροφές,  Κατοικίδιων, Αξεσουάρ, Ενυδρεία, Τροπικά ψάρια
CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια