ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Γονίδης: Η αποκάλυψη για τη σπανακόπιτα και τον αστυνομικό στην καραντίνα

Μία… ιδιαίτερη αποκάλυψη έκανε ο Σταμάτης Γονίδης.


O Γονίδης αποκάλυψε στη Ναταλία Γερμανού τι ακριβώς συνέβη με τον αστυνομικό και…την σπανακόπιτα εν μέσω καραντίνας!

Το συγκεκριμένο περιστατικό είχε κάνει τότε γνωστό μέσα από το Facebook η σύζυγος του τραγουδιστή και όπως τόνισε δεν περίμενε ότι θα γινόταν χαμός!

 «Πραγματικό γεγονός. Βγήκε ο σύζυγος προχθές πρώτη φορά και πήγε να πάρει σπανακόπιτες και ψωμί. Τον σταμάτησε η αστυνομία… εγώ φυσικά τον είχα νόμιμο με την ταυτότητα μαζί και το χαρτί της βεβαίωσης. Τον ρωτάει ο αστυνομικός ”Κύριε Γονίδη πού πηγαίνετε;”

Σταμάτης: Πήγα να πάρω σπανακόπιτες και τσιγάρα.

Αστυνομικός: Στη Βούλα δεν μένετε;

Σταμάτης: Ναι…

Αστυνομικός: Και γιατί δεν πήγατε σε φούρνο της Βούλας;

Σταμάτης: Μας αρέσουν οι σπανακόπιτες που φτιάχνει αυτός ο φούρνος στη Γλυφάδα.

Αστυνομικός: Να σας ζητήσω τώρα την απόδειξη για τις σπανακόπιτες;

Σταμάτης: ΡΕ ΦΙΛΕ ΛΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΑ;;;» είχε γράψει τότε η Κατερίνα Κουργιουξίδου.

Ο Σταμάτης Γονίδης περιέγραψε το αστείο περιστατικό αναλυτικά λέγοντας:

«Είχα τα χαρτιά μου κανονικά και πήγα σε ένα μαγαζί στη Γλυφάδα, επειδή από εκεί μου αρέσει πάρα πολύ η σπανακόπιτα, που φτιάχνουν. Και πήγα να πάρω και για μένα και για τους άλλους εδώ στο σπίτι.

Ένα παλικαράκι αστυνομικός με γνώρισε με ρώτησε “πού πάτε”, του εξήγησα και μου λέει “στη Βούλα δεν μένετε. Γιατί παίρνετε σπανακόπιτες από τη Γλυφάδα”.

Του είπα ότι από εδώ μου αρέσουν και μου είπε “τώρα να σας ζητήσω τις αποδείξεις;” και του απαντάω “λες να τις έχω καμιά εβδομάδα τις σπανακόπιτες και να τις κάνω βόλτα;” και το παλικαράκι γέλασε, κάναμε χιούμορ.

Το είπα στη γυναίκα μου, το πέρασε στο Facebook αλλά δεν περιμέναμε να γίνει τόσος ντόρος».

sportime.gr










ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ # ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ #Θερινά_Μαθήματα_2020 στο #Φροντιστήριο_ΚΥΡΙΤΣΗΣ #FUN2LEARN #ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ



Carousel,  Καρουσελ,  Παιδότοπος,  Παιδικά  Πάρτυ

ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ # ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣ #  ΤΕΝΤΕΣ # ΠΕΡΚΟΛΕΣ # ΜΟΤΕΡ # ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ. ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ΚΟΡΙΛΛΗΣ # ΧΡΗΣΤΟΣ # ΤΑΣΟΣ # ΔΗΜΗΤΡΗΣ # KORILLIS # COMPUTING # LAPTOP #TAMPLETS # SMART # SMARTPHONE # SERVICE ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ CORFU: ΤΑΞΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  RENT A CAR  ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Laptopgenius # service # smartphone # iphone # service # Επισκευή # Υπολογιστών # laptop HAPPY PET - PET  SHOP,  Τροφές,  Κατοικίδιων, Αξεσουάρ, Ενυδρεία, Τροπικά ψάρια
CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια