Η εγκύκλιος του υπουργείου Παιδείας
Εγκύκλιο για την αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2020-2021, υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, η αξιολόγηση για το Α΄ Τετράμηνο θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Σύμφωνα
λοιπόν με την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας:
«Σύμφωνα με
την υπ’ αρ. 167603/ΓΔ4/2020 εγκύκλιο που υπέγραψε η Υφυπουργός, κα Σ. Ζαχαράκη,
η αξιολόγηση των μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Α΄ Τετράμηνο
θα γίνει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
Στο Γενικό
Λύκειο, σύμφωνα με άρθρο 103, παρ.1 του Ν. 4610/2019, για την αξιολόγηση
του/της μαθητή/τριας κατά τετράμηνο ο/η διδάσκων/ουσα συνεκτιμά τη συμμετοχή
του/της στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον
του/της για το συγκεκριμένο μάθημα, την επίδοσή του/της στις γραπτές
δοκιμασίες, τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Αν λείπει κάποιο
από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου
διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων, σύμφωνα με το
άρθρο 103, παρ. 3 του Ν. 4610/2019.
Στο
Επαγγελματικό Λύκειο σύμφωνα με άρθρο 121, παρ.1 του προπεριγραφόμενου νόμου,
για την αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας συνεκτιμώνται η συμμετοχή στην
εκπαιδευτική διαδικασία, η επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο
μάθημα, οι εργασίες που εκπονούνται στο σπίτι ή στο σχολείο, η επίδοση στις
ενδιάμεσες γραπτές, πρακτικές και προφορικές δοκιμασίες, οι προαιρετικές
δημιουργικές εργασίες των μαθητών και ο φάκελος εκπαιδευτικών επιδόσεων και δραστηριοτήτων
κάθε μαθητή όπου αυτός τηρείται, ενώ, αν λείπουν κάποια από τα προαναφερόμενα
στοιχεία, ο προφορικός βαθμός τετραμήνου διαμορφώνεται από τη συνεκτίμηση των
υπαρχόντων στοιχείων, όπως τούτο προβλέπεται στο άρθρο 121, παρ. 2 του Ν.
4610/2019.
Επιπλέον, οι
εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ενθαρρύνονται να
χρησιμοποιούν κάθε πρόσφορο τρόπο διεξαγωγής των γραπτών εξετάσεων και
ηλεκτρονικής αποστολής των θεμάτων αξιολόγησης και των απαντήσεων των
μαθητών/τριών, καθώς επίσης και:
- Το εργαλείο «Ασκήσεις» από
την ηλεκτρονική τάξη-e-class, στο οποίο
περιλαμβάνονται θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, θέματα ανάπτυξης (ελεύθερου
κειμένου) και θέματα συνδυασμού αυτόματης βαθμολόγησης και ανάπτυξης
(ελεύθερου κειμένου).
- Το εργαλείο «Εργασίες» από την
ηλεκτρονική τάξη-e-class: υποβολή από τους/τις μαθητές/τριες αρχείων
απαντήσεων με συγκεκριμένη προθεσμία και ώρα υποβολής κατά τη διάρκεια του
μαθήματος.
- Το εργαλείο «e-me assignments»
της πλατφόρμας e-me: Δημιουργία και ανάθεση εργασιών.
- Το εργαλείο «e-portfolio» της
πλατφόρμας e-me: Οργάνωση και προβολή της δουλειάς μαθητών/τριών.
- Την εφαρμογή «e-me content» της
πλατφόρμας e-me: Δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την
ανάπτυξη διαφόρων τύπων διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων.
- Το εργαλείο της
ψηφοφορίας/δημοσκόπησης (polling) της πλατφόρμας webex.
Δείτε ΕΔΩ τη σχετική εγκύκλιο σε μορφή pdf
Αξίζει να
σημειωθεί ότι για όλα τα ανωτέρω εργαλεία παρατίθενται σύνδεσμοι και
παραρτήματα με οδηγίες χρήσης/παραδείγματα που μπορείτε να δείτε στο ακόλουθο
link:
Το παράρτημα οδηγιών σε μορφή pdf
0 Σχόλια