ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Παναγιώτης Δριμυλης: Η διαχείριση κανόνων κυκλοφορίας μέσα στην Ηλιούπολη είναι πρώτιστης σημασίας

 


Ο κ. Παναγιώτης Δριμυλης βλέπει την αναγκαιότητα, ως υποχρέωση, που πρέπει κάποιος να επιληφθεί ώστε να σταματήσει η αυθαιρεσία απ οπουδήποτε και αν προέρχεται,  ιδιαιτέρως μάλιστα αναφέρεται στην δημοτική Αστυνομία κάνοντας ερωτήματα αλλά και υποδείξεις για μια σώφρονα διαχείριση μέσα στην πόλη.  Σε πάρα πολλά σημεία καυτηριάζει τα κακώς κείμενα συγκεκριμένα θέτει και ερωτήματα όπως

  


-         Που βρίσκεται η ατομική και που η δημοτική ευθύνη σχετικά με την ελεύθερη διέλευση στα πεζοδρόμια, όχι μόνο των ΑΜΕΑ αλλά όλων των πολιτών;

-         Αναφέρεται στους αισθητήρες των πεζοδρομίων  και ζητά ενημέρωση;

-         Ενώ ζητά από την Δημοτική Αστυνομία και θέλει από τον κ. Παναγιώτη Κόκλα «Αντιδήμαρχο Εξυπηρέτησης Του Πολίτη Και Δημοτικής Αστυνομίας» να δώσει άμεσα λύσεις

Δείτε πως βλέπει την πόλη που ζει ο συντάκτης του πιο κάτω κειμένου ο οποίος υπήρξε μάλιστα και υποψήφιος στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές με τον συνδυασμό «Συνεργοί για την Ηλιούπολη»  του κ. Απόστολου Στασινόπουλου.  

«Προς τον αντιδήμαρχο δημόσιας διοίκησης και εξυπηρέτησης του δημότη κ. Παναγιώτη Κοκλα σχετικά με τις δηλώσεις του στο τελευταίο δημ. συμβούλιο.

Όλο το προηγούμενο διάστημα, τους μήνες που διανύουμε υπό το καθεστώς της πανδημίας, έχει γίνει κυρίαρχο ένα ερώτημα, σχετικά με την τήρηση των μέτρων προστασίας. Που είναι η ατομική και που η κυβερνητική ευθύνη; Η κυβέρνηση επενδύει στην ατομική ευθύνη, η αντιπολίτευση στην κυβερνητική ευθύνη. Το αποτέλεσμα είναι το άγαρμπο τέλος των μέτρων προστασίας, τόσο από την κυβέρνηση, όσο από τους πολίτες. Δεν είναι μόνο τα μέτρα που έχουν αυτό το άδοξο τέλος. Είναι το αέναο τέλος κάθε πολιτικής πράξης που δεν καταφέρνει να αγγίξει την κοινωνία και τους πολίτες ανεξάρτητα από την ορθότητα της πράξης ή όχι.

Έκανα αυτό τον αναγκαστικό πρόλογο για να μπω στο ίδιο ερώτημα για άλλο θέμα. Που βρίσκεται η ατομική και που η δημοτική ευθύνη σχετικά με την ελεύθερη διέλευση στα πεζοδρόμια, όχι μόνο των αμεα αλλά όλων των πολιτών; Ποιος ευθύνεται για τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια, ο δημος ή οι ιδιοκτήτες τους ή όσοι παρακολουθούν παθητικά αυτό που συμβαίνει γύρω τους; Έχουν όλοι ευθύνη που πρέπει να επιμεριστει..

Ποια πολιτική έχει εφαρμόσει ο δημος γύρω από το θέμα; Θα σταθώ σε δύο σημεία που γνωρίζω εγώ, αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας το προσθέσει. Το ένα είναι οι πολυδιαφημισμενοι αισθητήρες κίνησης που τοποθετηθηκαν σε κεντρικά σημεία της πόλης τώρα τελευταία. Δεν έχει υπάρξει ακόμα κάποια αναφορά για την αποτελεσματικότητα τους, οπότε περισσεύει η θετική ή αρνητική μου γνώμη όταν δεν υπάρχει η εικόνα. Το δεύτερο είναι τα πρόστιμα της δημ αστυνομίας. Τίθεται το ερώτημα, μπορούν τα πρόστιμα να αλλάξουν την εικόνα της πόλης; Πότε ξεκινάς να κόβεις πρόστιμα και πότε σταματάς; Αν από αύριο βγάλεις όλη αυτή, την μικρή δύναμη της δημ αστυνομίας και κόβει όλη μέρα συνεχώς πρόστιμα, σύντομα θα βρεθείς αντιμέτωπος με την οργή των κατοίκων της πόλης. Μπορεί να καταφέρεις να καθαρίσεις δύο ή τρεις κεντρικούς δρόμους αλλά το πρόβλημα θα παραμείνει σε όλη την υπόλοιπη πόλη. Άσε που ο εορτασμός για τα 400 χρόνια από την επανάσταση του 21 θα σε βρει να συνεχίζεις να κόβεις πρόστιμα.

Οι κάτοικοι της πόλης δεν κάνουν τίποτα παραπάνω από αυτό που έχουν μάθει εδώ και διακόσια χρόνια. Ότι τον δημόσιο χώρο τον καταπατας και τον ληστευεις. Είτε λέγεται κατάληψη πεζοδρομίου είτε λέγεται κατάληψη οικοπέδου και οικοδόμηση αυθαιρετου είτε καταπάτηση του δασικού χώρου για ανέγερση νεκροταφειου.

Που να έβλεπες κ. Κοκλα πέρσι, στην κοπή πίτας της διοικούσας παράταξης, που τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα οικοδεσποτων και καλεσμένων, κάθετα στα πεζοδρόμια έπιαναν τρία τετράγωνα. Με τι σθένος θα πήγαινες την άλλη μέρα να κόψεις πρόστιμα σε κατοίκους; Είμαι βέβαιος ότι το ίδιο θα έβλεπες και στις κοπες πίτας των παρατάξεων της αντιπολιτευσης.

Όταν ο κρατικός μηχανισμός, ο δημος, η εκκλησία είναι οι πρώτοι παρανομουντες, περισσεύει να αποδώσει κανείς ευθύνες στους κατοίκους. Στις κοινωνίες κάνεις ότι βλέπεις και μαθαίνεις. Άραγε υπάρχει το μάθημα της αγωγής του πολίτη στα σχολεία και αν υπάρχει πόση σημασία έχει στην εκπαίδευση των μαθητών; Στο σύγχρονο κράτος που λέγεται Ελλάδα βρισκόμαστε πολύ μακριά ακόμα από την ουσία της λέξης πολίτης.

Αγαπητέ κ. Κοκλα πιστεύω ότι αλήθεια θέλεις να προσφέρεις και έχεις ευαισθησία σε αυτά τα θέματα. Όμως η ευαισθησία και η θέληση δεν εκπληρωνουν την αναγκαία και ικανή συνθήκη που οδηγεί σε καλυτερευση της εικόνας. Χρειάζεται ο τρόπος, αυτό είναι η πολιτική πράξη. Εδώ πρέπει να σκαψεις πολύ βαθιά για να τα καταφέρεις.

Αντιδημαρχε κ. Κοκλα στο παρελθόν είχα την ιδέα για την εκδήλωση που παρευρεθηκες κι εσύ, με τίτλο " Η αναπηρία μέρος της ζωής μας - Δικαίωμα στην πρόσβαση και πρόσβαση στα δικαιώματα '. Σκέφτηκα επίσης πολύ πως μπορούσε να γίνει κάτι. Επί ένα μήνα έβαζα χαρτάκια στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων, στις εξωπορτες και τα γραμματοκιβωτια των οικιων. Μίλησα με κατοίκους. Ξέρω πως εκείνη την περίοδο είχαν αυξηθεί και τα πρόστιμα της δημ αστυνομίας. Πέρασα από τους ίδιους δρόμους πολλές φορές. Κυπρίων Ηρώων, Ηρώων Πολυτεχνείου, Μαρίνου Αντύπα, Σοφοκλή κ Ελευθερίου Βενιζέλου, Ηρως Κωσταντοπουλου, καθώς και άπειρα στενά. Σήμερα ενάμιση χρόνο μετά, τα ίδια αυτοκίνητα που έβλεπα τότε να κατά λαμβάνουν τα πεζοδρόμια, τα ίδια και περισσότερα βλέπω και τώρα.

Είχα έτοιμη πρόταση για τον προκάτοχό σου κ. Στασινόπουλο, όμως έδειξε περισσότερο ενδιαφέρον για το πολιτικό παρασκήνιο του δεύτερου ορόφου του δημαρχείου και το πως θα εδραιώσει στο μέλλον τη θέση του, παρά να ασχοληθεί με την πόλη. Αποδείχθηκε πολύ δύσκολο να τον κάνεις να σηκωθεί από την καρέκλα του.

Για να καταφέρεις να δημιουργήσεις συνειδήσεις και συμπεριφορές πολιτών στους κατοίκους χρειάζεται να δουν το πρόβλημα και να ντραπουν όταν καταλάβουν ότι είναι μέρος του. Πήγαινε στα σχολεία και μίλα στα παιδιά. Ακούνε καλύτερα. Πάρε καθηγητές, παιδιά, ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και βγες στις γειτονιές, όχι στους κεντρικούς δρόμους, όπου δεις αυτοκίνητο να καταλαμβάνει πεζοδρόμιο, βάλε τα παιδιά να βαράνε τα κουδούνια στα σπίτια και να φωνάζουν. Να ξέρεις, συνηθίζουν τα παιδιά εύκολα και αργότερα θα φωνάξουν στους γονείς τους. Βάζε και τα ανάλογα πρόστιμα σε αμετανόητους. Δεν γνωρίζω τον ακριβή αριθμό της λέξης ανάλογα.

Ξεκίνα "επανάσταση ' στην πόλη και κάνε το θέμα, θα βρεις πολλούς να έρθουν μαζί σου. Εγώ θα έρθω πρώτος. Βάλε στη θέση τους διοίκηση και αντιπολίτευση και δώσε τους ευθύνη αν δεν συνδράμουν την προσπάθεια αυτή. Κάνε στους πολίτες τον σεβασμό, συνήθεια, γίνε διαδραστικός ανάμεσά τους και μαζί τους.

Μην ψηφίζεις καταπατήσεις δασικών χωρών, ενώ θέλεις να απελευθερωσεις τα πεζοδρόμια. Δίνεις διφορουμενα μηνύματα.

Ένα είναι το σίγουρο αντιδημαρχε Κοκλα Παναγιώτη. Εσύ και η τωρινή διοίκηση, σίγουρα για ακόμα δύο χρόνια θα έχετε την ευθύνη τόσο για τα πεπραγμένα και την εικόνα της πόλης όσο για το πόση ευθύνη θα αναλογεί στο τέλος της θητείας σας προσωπικά στον κάθε κάτοικο της πόλης.

Με εκτίμηση Παναγιώτη, καλή προσπάθεια και αποτελέσματα σε ότι και να κάνεις

Παναγιώτης Δριμυλης»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια