ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Θεόδωρος Παπαδόπουλος: ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ...


Ο  Θεόδωρος Παπαδόπουλος είναι Φιλόλογος και  Ειδικός Παιδαγωγός  με Ειδίκευση στη Δυσλεξία και  Εκπαιδευτής Ενηλίκων διαμένει στη  ΓΛΥΦΑΔΑ όπου και δραστηριοποιείται με πολύ μεγάλη  εκπαιδευτική  εμπειρία.

" ....ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ" ...



§   ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ  

 


-         Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην Δημόσια και Ιδιωτική Εκπαίδευση

-         Ενισχυτική Διδασκαλία στην Δημόσια Εκπαίδευση

-         Εκπαίδευση Ενηλίκων σε δομές της Δημόσιας Εκπαίδευσης

-         Φιλόλογος σε Δημόσια ΙΕΚ με αντικείμενα διδασκαλίας :

              Παιδιά με Νοητική Υστέρηση,  Παιδιά με Δυσλεξία και Διαταραχές Λόγου, Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες και Προβλήματα Προσαρμογής,  Ψυχοπαθολογία Παιδιών και Εφήβων, Παιδική Λογοτεχνία

-         Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Επιχειρηματικότητας στο Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας ( Κ.Ε.Θ.Ι.)

-         Αξιολογητής - εξεταστής στις εξετάσεις επαγγελματικής  πιστοποίησης των ΙΕΚ του ΕΟΠΠΕΠ και της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης

"Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε,

     τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει."

                                                                                         Μαρία Μοντεσσόρι

·        ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ

 

Ø Σεβασμός στην προσωπικότητα και διαφορετικότητα του μαθητή και αντιμετώπιση του ως ολοκληρωμένου ανθρώπου

Ø Καταπολέμηση κοινωνικών στερεοτύπων, αποκλεισμών και διακρίσεων

Ø Καλλιέργεια κινήτρων, περιέργειας, θέλησης και όρεξης για μάθηση και δημιουργικότητα

Ø Εφαρμογή της πολυαισθητηριακής μεθόδου ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όσο το δυνατόν περισσότερων αισθήσεων και της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με βάση τις ανάγκες και τις ικανότητες του μαθητή

Ø Κριτική ικανότητα, καλλιέργεια φαντασίας και πρωτότυπου πνεύματος

Ø Επιβράβευση , ενθάρρυνση, θετικό πνεύμα

 

·        ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

 

Æ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ : Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου με Δυσλεξία, Μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης. Προετοιμασία για πανελλαδικές εξετάσεις μόνο από την Α' Λυκείου.

Æ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ: Αλλοδαπούς και ημεδαπούς, που ενδιαφέρονται να μάθουν την Ελληνική Γλώσσα , Ιστορία και Πολιτισμό

Æ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία - Έκθεση - Αρχαία Ελληνική   Γλώσσα και Γραμματεία - Λατινικά - Ιστορία - Φιλοσοφία - Θρησκευτικά

Æ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ  ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΕΑΣ  ΥΛΗΣ ΤΟΥ      ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Επικοινωνιακές, γλωσσικές ασκήσεις, εκπαιδευτικά βίντεο, εικόνες     και φωτογραφικό υλικό, σημειώσεις μαθημάτων, βιβλιογραφία, ασκήσεις εμπέδωσης, τεστ αξιολόγησης, φύλλα εργασιών

Æ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ             ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ

ü Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη των μαθητών με έμφαση στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της απόδοσής  τους

ü Συμβουλευτική γονέων, οικογένειας, φιλικού και κοινωνικού περιβάλλοντος

ü Συνεργασία με τους συναδέλφους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων και των θεραπευτών

ü Συμβουλευτική επαγγελματικού προσανατολισμού

·        ΧΩΡΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Ø Στην οικία του μαθητή

Ø Στην οικία - γραφείο του καθηγητή

Ø Διαδικτυακά  και εξ αποστάσεως

                  

 


·        ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

ü " Έμεινα στην Α' Δημοτικού, γιατί δεν ήξερα να γράφω και να διαβάζω. Όλοι έλεγαν ότι δεν θα τα καταφέρω ποτέ να μάθω γράμματα. Με υπομονή και πολλή προσπάθεια κατάφερα να φτάσω στην Α' Λυκείου. Χρωστάω μεγάλη ευγνωμοσύνη στο δάσκαλό μου, που μου έδωσε τις πρώτες βάσεις".

Ειρήνη, μαθήτρια Α' Λυκείου

 

ü "Τα παιδιά στο σχολείο με φώναζαν "καθυστερημένο". Πήγα στις πανελλαδικές με μεγάλο άγχος. Ο καθηγητής μου,  κ. Θοδωρής πίστεψε σε μένα.. Πέτυχα. Είμαι χαρούμενος και έκανα και τους δικούς μου χαρούμενους. Έδειξα επιτέλους την αξία μου. Θα γίνω μουσικός".

Νίκος, πρωτοετής φοιτητής Μουσικών Σπουδών Α.Ε.Ι.

 

"Διαγνώστηκα με δυσλεξία. Οι γονείς μου με πίεζαν να γίνω δασκάλα. Με κατάλληλη καθοδήγηση από τον δάσκαλο μου και σε συνεργασία με τους γονείς και τους καθηγητές μου στο σχολείο, έκανα την επιλογή να γίνω αισθητικός, που ήταν το όνειρο μου. Τελείωσα τις σπουδές μου , δουλεύω σε κέντρο αισθητικής και είμαι ευχαριστημένη από τη δουλειά μου".

 


                        

·        ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ -  ΣΠΟΥΔΕΣ

 

-         Ελληνική Φιλολογία στο Δ.Π.Θ.

-         Θεολογία στο Α.Π.Θ.

-         Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ιστορία της Φιλοσοφίας και στη Θεολογία στο Α.Π.Θ. και στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης της Γερμανίας με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (I.K.Y)

-         Επιμόρφωση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με εκπόνηση επιστημονικής εργασίας και εξειδίκευση στη Δυσλεξία

-         Επιμόρφωση και Πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ ως Εκπαιδευτής Ενηλίκων

-         Άριστη γνώση της Γερμανικής γλώσσας 

-         Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας 

-         Άριστη  γνώση χρήσης  Ηλεκτρονικών Υπολογιστών


·        ΚΟΣΤΟΣ

Μαθητές Δημοτικού και Ενήλικες 10 ευρώ/ ώρα

Μαθητές Γυμνασίου 15 ευρώ/ ώρα

Μαθητές Λυκείου 20 ευρώ/ώρα

 Τηλ.  επικοινωνίας : 6993928000

Hλ. Ταχυδρομείο : maximostheo@yahoo.gr             

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια