Συνεχίζονται τα οργισμένα παράπονα στη Vodafone που εκφράζονται στη σελίδα της εταιρείας στο facebook.
Δείτε χαρακτηριστικά:
Vodafone-Καταγγελίες πελατών: Θα πληρώνουμε ίντερνετ και δεν
έχουμε ποτέ; Έλεος! (εικόνα)
Vodafone-Καταγγελίες πελατών: «Επιεικώς απαράδεκτοι» – «Ο,τι
συμβόλαιο έχω μαζί σας θα ακυρωθεί»
Αυτή τη φορά το σχόλιο – καταγγελία γίνεται με ιδιαίτερα έντονο τρόπο,
κάτω από ανάρτηση
(https://www.facebook.com/vodafonegreece/videos/351981116645996). Συγκεκριμένα,
γράφει πελάτισσα:
«Με το
που άλλαξα πάροχο, δηλαδή έφυγα από την Wind και πήγα στη Vodafone δεν έχω
wi-fi. Εχει περάσει ήδη μία εβδομάδα. Απίστευτη ταλαιπωρία! Θα απευθυνθώ στο
συνήγορο του καταναλωτή ώστε να μπορέσω να φύγω από την εταιρεία άμεσα!»
Η εταιρεία απαντά με τον εξής τρόπο:
«Kαλημέρα. Στείλε μας εδώ https://www.vodafone.gr/epikoinonia/tobi/#chatopen
τον αριθμό σου για να το ελέγξουμε. Στη διάθεσή σου».
Δείτε την εικόνα:
πηγη


0 Σχόλια