ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Σχολεια: Ανατροπή! Τρεις μεγάλες αλλαγές – Τι πρέπει να γνωρίζετε

 


Σχολεια: Με τρεις νέους θεσμούς θα ξεκινήσουν σε λίγες μέρες τα σχολεια της χώρα μας. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε…


Με μεγάλες διαφοροποιήσεις αρχίζουν φέτος τη λειτουργία τους τα σχολεία της Ελλάδας.

Ειδικότερα, εισάγονται σε όλα τα Δημοτικα, Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας: οι Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι/Μέντορες, οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές και οι Όμιλοι.

Δείτε αναλυτικά…

Σχολεια: Τι είναι η κάθε μία από τις τρεις αλλαγές

Οι μέντορες και οι συντονιστές είναι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται εκτός διδακτικού αλλά εντός εργασιακού ωραρίου. Όσο για τους Ομίλους, θα λειτουργούν μετά τη λήξη του ημερήσιου προγράμματος ή και κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Σχολείου, χωρίς όμως «να έχουν “φροντιστηριακό” χαρακτήρα, δηλαδή επέκταση, ενίσχυση ή προετοιμασία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Σχετικά με τους νέους θεσμούς, ο κ. Κόπτσης επισημαίνει, ότι «στόχος είναι να αποκτηθεί πρωτίστως μία οργανωσιακή, πολυεπίπεδη και συνεργατική κουλτούρα στα σχολεία, να αναβαθμιστεί το σχολικό πρόγραμμα, να παρασχεθεί μία ποιοτικότερη εκπαίδευση, να εκσυγχρονίσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα, να εξαλείψουμε στεγανά και παθογένειες του παρελθόντος».

Τι είναι ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας

Ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας ορίζεται με απόφαση του διευθυντή και αντιστοιχεί ένας μέντορας για κάθε 1 με 8 εκπαιδευτικούς, εξηγεί ο κ. Κόπτσης.

Ο ρόλος του προορίζεται «να εμπνεύσει, να υποστηρίξει νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές έως 5έτη υπηρεσία και να συμβάλλει στην ενσωμάτωση στο σχολικό περιβάλλον». Για παράδειγμα, ο μέντορας «πληροφορεί και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στο διδακτικό κομμάτι, οργανώνει δειγματικές διδασκαλίες, βοηθάει για τον ορθό τρόπο επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες» σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.

Τα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέγεται ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας είναι τα παρακάτω με μοριοδότηση: Διδακτική εμπειρία, διδακτορικό δίπλωμα, μεταπτυχιακός τίτλος, προηγούμενη θητεία ως μέντορας /σύμβουλος κλπ, πιστοποίηση επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η ξένη γλώσσα.

Τι είναι ο Ενδοσχολικός Συντονιστής

Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές είναι όργανα συντονισμού του εκπαιδευτικού έργου, περιγράφει ο κ. Κόπτσης. Συντονίζουν τα της διδακτέας ύλης, υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους ανά ομάδες τάξεων ή ειδικοτήτων, παρακολουθούν και εποπτεύουν τον συντονισμό της διδακτέας ύλης, σχεδιάζουν και οργανώνουν διδασκαλίες, εξηγεί.

Επίσης, «εισηγούνται καινοτόμα προγράμματα, παρακολουθούν και εποπτεύουν τις διαδικασίες αξιολόγησης μαθητών, οργανώνουν συναντήσεις εκπαιδευτικών για επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών θεμάτων».

Για 1-10 τμήματα προβλέπεται ένας συντονιστής τάξης και εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον 3 εκπαιδευτικοί ειδικότητας για το Δημοτικό και 4 για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προβλέπεται και ένας συντονιστής ειδικοτήτων.

Ο κ. Κόπτσης σημειώνει, ότι οι Μέντορες μπορούν να αναλαμβάνουν και καθήκοντα Ενδοσχολικών Συντονιστών.

Τι είναι οι Όμιλοι

Οι Όμιλοι συγκροτούνται μετά από απόφαση του διευθυντή του σχολείου και εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων ή από πρόταση εκπαιδευτικών, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.

Κάθε Όμιλος έχει 6-12 μαθητές, ενώ μπορούν να αποτελούνται και από μαθητές διαφόρων σχολείων.

Έχουν ως αντικείμενα σχετιζόμενα με αθλητισμό, τέχνες, χορό, εικαστικά, μουσική, ρομποτική, επιχειρηματικότητα, διδακτικά αντικείμενα.

Το γνωστικό αντικείμενο, τονίζει ο κ. Κόπτσης, θα πρέπει να ανταποκρίνεται κατά το δυνατόν στα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών, «χωρίς οι διδάσκοντες/διδάσκουσες να παραγνωρίζουν το περιεχόμενο και τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις των διδασκόμενων μαθημάτων, σύμφωνα με το αναλυτικό τους πρόγραμμα».

Οι παραπάνω καινοτομίες, υπογραμμίζει ο κ. Κόπτσης, αποσκοπούν «ώστε το σχολείο να γίνει ενδιαφέρον, δημιουργικό, ευχάριστο, χρήσιμο, χρηστικό, αποτελεσματικό και αποδοτικό».

Με ποια μέτρα θα ανοίξουν τα σχολεια

Τα σχολεία ανοίγουν σε λίγες ημέρες και σήμερα από το πρωί συνεδριάζει η επιτροπή εμπειρογνωμόνων για το πώς θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι και πώς θα επιστρέψουν οι μαθητές στα θρανία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή εισηγείται τα σχολεία να ανοίξουν χωρίς την υποχρέωση της μάσκας αλλά και ούτε self test.

Συγκεκριμένα υπάρχει σύσταση για self test όταν υπάρχουν συμπτώματα και αν το τεστ βγει αρνητικό η σύσταση είναι «παραμονή στο σπίτι έως ότου αποχωρήσουν τα συμπτώματα» και η χρήση μάσκας είναι προαιρετική.

Δηλαδή μετά από 2 χρόνια με την πανδημία του κορονοϊού, φαίνεται ότι τα σχολεία επιστρέφουν και αυτά στην κανονικότητα.

Φαίνεται ότι θα ανοίξουν τα σχολεία και δεν θα υπάρχει κανένα μετρό να θυμίζει το παρελθόν.

Τι γίνεται αν υπάρξει κρούσμα στην τάξη

Η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως είπε ότι σε περίπτωση κρούσματος κορονοϊού στα σχολεία, πλέον θα ακολουθείται το υγειονομικό πρωτόκολλο που ισχύει για όλους, δηλαδή η καραντίνα πέντε ημερών και μετά η έξοδος από αυτήν με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Πιο αναλυτικά ανέφερε: «Η Πολιτεία έχει μέτρα για όποιον νοσήσει που είναι καραντίνα πέντε ημερών και μετά έξοδος με μάσκα. Εκεί κινούμαστε και εμείς. Δεν θα κάνουμε κάτι διαφορετικό από ό,τι συνέβη σε όλη την κοινωνία».

Κλείνουν σχολεια – Δείτε τις περιοχές

Μαραζώνει η Ελληνική Περιφέρεια, αφού ακόμη 227 σχολεία αναστέλλουν την λειτουργία τους λόγω έλλειψης μαθητών.

Σοκάρουν τα νούμερα των σχολείων που μένουν χωρίς μαθητές σε 5 από τις 13 Περιφερειακές Ενότητες της χώρας που έχουμε στοιχεία.

Πλέον δεν υπάρχει αμφισβήτηση της «αντίστροφης μέτρησης» για μεγάλο μέρος της χώρας, καθώς υπάρχει μια αλληλουχία στα νούμερα ή ακόμη χειρότερα ένα μοτίβο που δεν φαίνεται να διαφοροποιείται από χρονιά σε χρονιά.

Για παράδειγμα, στην Περιφέρεια Ηπείρου πέρυσι ανέστειλαν την λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2021-2022, 40 νηπιαγωγεία και Δημοτικά.

Φέτος, ακόμη 40 εκπαιδευτικά ιδρύματα ανέστειλαν την λειτουργία τους στην Ήπειρο. Δηλαδή, σε δυο μόλις σχολικές χρονιές και μόνο στη Περιφέρεια Ηπείρου καταγράφονται 80 λιγότερες σχολικές εν λειτουργία μονάδες.

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου επίσης, οι διαφορές της περσινής από την φετινή σχολική χρονιά, ελάχιστες και προς το χειρότερο.

Πέρυσι ανέστειλαν την λειτουργία τους 27 Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία, ενώ φέτος 31.

Αυξήθηκαν δηλαδή.

Σοκ προκαλούν τα νούμερα που αφορούν την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. 73 Νηπιαγωγεία και 40 Δημοτικά σχολεία δεν θα υποδεχθούν φέτος μαθητές. Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, 33 σχολικές μονάδες είχαν μηδενικές εγγραφές και θα παραμείνουν κλειστές.

Στα Δωδεκάνησα και την περιφερειακή Ενότητα Ιονίων Νήσων λιγότερα παιδικά χαμόγελα θα ακουστούν στα σχολεία, αφού 10 δεν θα ανοίξουν ποτέ.

Να σημειώσουμε πως 80 Δημοτικά σχολεία σε όλη την Επικράτεια και σχεδόν 270 νηπιαγωγεία λειτουργούν με τον ελάχιστο αριθμό των 5 μαθητών.

Η ερημοποίηση της Ελληνικής Περιφέρειας προκαλεί θλίψη καθώς η κατάσταση δείχνει μη αναστρέψιμη!

Σχολεια: Μεγάλη ανατροπή με την ημερομηνία που ανοίγουν τον Σεπτέμβριο 2022

Πότε ανοίγουν οι σχολικές μονάδες σε όλες τις βαθμίδες το Σεπτέμβριο του 2022. Η μεγάλη ανατροπή και το κέρδος για τους μαθητές.

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για να ανοίξουν τα σχολεία και οι μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Όπως δήλωσε πρόσφατα η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, τα σχολεία θα ανοίξουν στις 12 Σεπτεμβρίου με την «καλύτερη δυνατή συνθήκη ανθρώπινου δυναμικού όλων των εποχών».

Σχολεία: Μεγάλη ανατροπή με την ημερομηνία που ανοίγουν τον Σεπτέμβριο 2022

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά συνήθως στις 11 Σεπτεμβρίου, ωστόσο, επειδή η συγκεκριμένη ημερομηνία πέφτει φέτος Κυριακή, θα ανοίξουν την αμέσως επόμενη, δηλαδή τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου.

 

Σχολεια: Με τρεις νέους θεσμούς θα ξεκινήσουν σε λίγες μέρες τα σχολεια της χώρα μας. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε…

Με μεγάλες διαφοροποιήσεις αρχίζουν φέτος τη λειτουργία τους τα σχολεία της Ελλάδας.

Ειδικότερα, εισάγονται σε όλα τα Δημοτικα, Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας: οι Παιδαγωγικοί Σύμβουλοι/Μέντορες, οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές και οι Όμιλοι.

Δείτε αναλυτικά…

Σχολεια: Τι είναι η κάθε μία από τις τρεις αλλαγές

Οι μέντορες και οι συντονιστές είναι εκπαιδευτικοί οι οποίοι εργάζονται εκτός διδακτικού αλλά εντός εργασιακού ωραρίου. Όσο για τους Ομίλους, θα λειτουργούν μετά τη λήξη του ημερήσιου προγράμματος ή και κατά τη διάρκεια του Ολοήμερου Σχολείου, χωρίς όμως «να έχουν “φροντιστηριακό” χαρακτήρα, δηλαδή επέκταση, ενίσχυση ή προετοιμασία των μαθημάτων του ωρολογίου προγράμματος», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Σχετικά με τους νέους θεσμούς, ο κ. Κόπτσης επισημαίνει, ότι «στόχος είναι να αποκτηθεί πρωτίστως μία οργανωσιακή, πολυεπίπεδη και συνεργατική κουλτούρα στα σχολεία, να αναβαθμιστεί το σχολικό πρόγραμμα, να παρασχεθεί μία ποιοτικότερη εκπαίδευση, να εκσυγχρονίσουμε το εκπαιδευτικό μας σύστημα, να εξαλείψουμε στεγανά και παθογένειες του παρελθόντος».

Τι είναι ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας

Ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας ορίζεται με απόφαση του διευθυντή και αντιστοιχεί ένας μέντορας για κάθε 1 με 8 εκπαιδευτικούς, εξηγεί ο κ. Κόπτσης.

Ο ρόλος του προορίζεται «να εμπνεύσει, να υποστηρίξει νεοδιοριζόμενους εκπαιδευτικούς και αναπληρωτές έως 5έτη υπηρεσία και να συμβάλλει στην ενσωμάτωση στο σχολικό περιβάλλον». Για παράδειγμα, ο μέντορας «πληροφορεί και καθοδηγεί τους εκπαιδευτικούς στο διδακτικό κομμάτι, οργανώνει δειγματικές διδασκαλίες, βοηθάει για τον ορθό τρόπο επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες» σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.

Τα κριτήρια βάσει των οποίων επιλέγεται ο Παιδαγωγικός Σύμβουλος/Μέντορας είναι τα παρακάτω με μοριοδότηση: Διδακτική εμπειρία, διδακτορικό δίπλωμα, μεταπτυχιακός τίτλος, προηγούμενη θητεία ως μέντορας /σύμβουλος κλπ, πιστοποίηση επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η ξένη γλώσσα.

Τι είναι ο Ενδοσχολικός Συντονιστής

Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές είναι όργανα συντονισμού του εκπαιδευτικού έργου, περιγράφει ο κ. Κόπτσης. Συντονίζουν τα της διδακτέας ύλης, υποστηρίζουν τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους ανά ομάδες τάξεων ή ειδικοτήτων, παρακολουθούν και εποπτεύουν τον συντονισμό της διδακτέας ύλης, σχεδιάζουν και οργανώνουν διδασκαλίες, εξηγεί.

Επίσης, «εισηγούνται καινοτόμα προγράμματα, παρακολουθούν και εποπτεύουν τις διαδικασίες αξιολόγησης μαθητών, οργανώνουν συναντήσεις εκπαιδευτικών για επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών θεμάτων».

Για 1-10 τμήματα προβλέπεται ένας συντονιστής τάξης και εφόσον υπάρχουν τουλάχιστον 3 εκπαιδευτικοί ειδικότητας για το Δημοτικό και 4 για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση προβλέπεται και ένας συντονιστής ειδικοτήτων.

Ο κ. Κόπτσης σημειώνει, ότι οι Μέντορες μπορούν να αναλαμβάνουν και καθήκοντα Ενδοσχολικών Συντονιστών.

Τι είναι οι Όμιλοι

Οι Όμιλοι συγκροτούνται μετά από απόφαση του διευθυντή του σχολείου και εισήγηση του Συλλόγου Διδασκόντων ή από πρόταση εκπαιδευτικών, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γγ του υπουργείου Παιδείας.

Κάθε Όμιλος έχει 6-12 μαθητές, ενώ μπορούν να αποτελούνται και από μαθητές διαφόρων σχολείων.

Έχουν ως αντικείμενα σχετιζόμενα με αθλητισμό, τέχνες, χορό, εικαστικά, μουσική, ρομποτική, επιχειρηματικότητα, διδακτικά αντικείμενα.

Το γνωστικό αντικείμενο, τονίζει ο κ. Κόπτσης, θα πρέπει να ανταποκρίνεται κατά το δυνατόν στα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών, «χωρίς οι διδάσκοντες/διδάσκουσες να παραγνωρίζουν το περιεχόμενο και τις μεθοδολογικές προσεγγίσεις των διδασκόμενων μαθημάτων, σύμφωνα με το αναλυτικό τους πρόγραμμα».

Οι παραπάνω καινοτομίες, υπογραμμίζει ο κ. Κόπτσης, αποσκοπούν «ώστε το σχολείο να γίνει ενδιαφέρον, δημιουργικό, ευχάριστο, χρήσιμο, χρηστικό, αποτελεσματικό και αποδοτικό».

Με ποια μέτρα θα ανοίξουν τα σχολεια

Τα σχολεία ανοίγουν σε λίγες ημέρες και σήμερα από το πρωί συνεδριάζει η επιτροπή εμπειρογνωμόνων για το πώς θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι και πώς θα επιστρέψουν οι μαθητές στα θρανία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιτροπή εισηγείται τα σχολεία να ανοίξουν χωρίς την υποχρέωση της μάσκας αλλά και ούτε self test.

Συγκεκριμένα υπάρχει σύσταση για self test όταν υπάρχουν συμπτώματα και αν το τεστ βγει αρνητικό η σύσταση είναι «παραμονή στο σπίτι έως ότου αποχωρήσουν τα συμπτώματα» και η χρήση μάσκας είναι προαιρετική.

Δηλαδή μετά από 2 χρόνια με την πανδημία του κορονοϊού, φαίνεται ότι τα σχολεία επιστρέφουν και αυτά στην κανονικότητα.

Φαίνεται ότι θα ανοίξουν τα σχολεία και δεν θα υπάρχει κανένα μετρό να θυμίζει το παρελθόν.

Τι γίνεται αν υπάρξει κρούσμα στην τάξη

Η υπουργός παιδείας Νίκη Κεραμέως είπε ότι σε περίπτωση κρούσματος κορονοϊού στα σχολεία, πλέον θα ακολουθείται το υγειονομικό πρωτόκολλο που ισχύει για όλους, δηλαδή η καραντίνα πέντε ημερών και μετά η έξοδος από αυτήν με υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Πιο αναλυτικά ανέφερε: «Η Πολιτεία έχει μέτρα για όποιον νοσήσει που είναι καραντίνα πέντε ημερών και μετά έξοδος με μάσκα. Εκεί κινούμαστε και εμείς. Δεν θα κάνουμε κάτι διαφορετικό από ό,τι συνέβη σε όλη την κοινωνία».

Κλείνουν σχολεια – Δείτε τις περιοχές

Μαραζώνει η Ελληνική Περιφέρεια, αφού ακόμη 227 σχολεία αναστέλλουν την λειτουργία τους λόγω έλλειψης μαθητών.

Σοκάρουν τα νούμερα των σχολείων που μένουν χωρίς μαθητές σε 5 από τις 13 Περιφερειακές Ενότητες της χώρας που έχουμε στοιχεία.

Πλέον δεν υπάρχει αμφισβήτηση της «αντίστροφης μέτρησης» για μεγάλο μέρος της χώρας, καθώς υπάρχει μια αλληλουχία στα νούμερα ή ακόμη χειρότερα ένα μοτίβο που δεν φαίνεται να διαφοροποιείται από χρονιά σε χρονιά.

Για παράδειγμα, στην Περιφέρεια Ηπείρου πέρυσι ανέστειλαν την λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2021-2022, 40 νηπιαγωγεία και Δημοτικά.

Φέτος, ακόμη 40 εκπαιδευτικά ιδρύματα ανέστειλαν την λειτουργία τους στην Ήπειρο. Δηλαδή, σε δυο μόλις σχολικές χρονιές και μόνο στη Περιφέρεια Ηπείρου καταγράφονται 80 λιγότερες σχολικές εν λειτουργία μονάδες.

Στην Περιφέρεια Πελοποννήσου επίσης, οι διαφορές της περσινής από την φετινή σχολική χρονιά, ελάχιστες και προς το χειρότερο.

Πέρυσι ανέστειλαν την λειτουργία τους 27 Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία, ενώ φέτος 31.

Αυξήθηκαν δηλαδή.

Σοκ προκαλούν τα νούμερα που αφορούν την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. 73 Νηπιαγωγεία και 40 Δημοτικά σχολεία δεν θα υποδεχθούν φέτος μαθητές. Στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, 33 σχολικές μονάδες είχαν μηδενικές εγγραφές και θα παραμείνουν κλειστές.

Στα Δωδεκάνησα και την περιφερειακή Ενότητα Ιονίων Νήσων λιγότερα παιδικά χαμόγελα θα ακουστούν στα σχολεία, αφού 10 δεν θα ανοίξουν ποτέ.

Να σημειώσουμε πως 80 Δημοτικά σχολεία σε όλη την Επικράτεια και σχεδόν 270 νηπιαγωγεία λειτουργούν με τον ελάχιστο αριθμό των 5 μαθητών.

Η ερημοποίηση της Ελληνικής Περιφέρειας προκαλεί θλίψη καθώς η κατάσταση δείχνει μη αναστρέψιμη!

Σχολεια: Μεγάλη ανατροπή με την ημερομηνία που ανοίγουν τον Σεπτέμβριο 2022

Πότε ανοίγουν οι σχολικές μονάδες σε όλες τις βαθμίδες το Σεπτέμβριο του 2022. Η μεγάλη ανατροπή και το κέρδος για τους μαθητές.

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για να ανοίξουν τα σχολεία και οι μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Όπως δήλωσε πρόσφατα η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, τα σχολεία θα ανοίξουν στις 12 Σεπτεμβρίου με την «καλύτερη δυνατή συνθήκη ανθρώπινου δυναμικού όλων των εποχών».

Σχολεία: Μεγάλη ανατροπή με την ημερομηνία που ανοίγουν τον Σεπτέμβριο 2022

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά συνήθως στις 11 Σεπτεμβρίου, ωστόσο, επειδή η συγκεκριμένη ημερομηνία πέφτει φέτος Κυριακή, θα ανοίξουν την αμέσως επόμενη, δηλαδή τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου.

πηγη

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια