ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Πρόβλημα για Aegean, Ryanair – Βγήκε νέα ελληνική αεροπορική εταιρεία

 


Aegean Ryanair: Ανταγωνιστής στην Ελλάδα έρχεται από το πουθενά για τις δύο μεγάλες εταιρείες. Πως λέγεται και ποια είναι τα πρώτα βήματα.


Cycladic λέγεται η νέα αμιγώς ενδονησιωτική ελληνική αεροπορική εταιρία που μπαίνει με αξιώσεις σφήνα στα πόδια των μεγάλων ανταγωνιστριών της, όπως της Aegean και της Ryanair.

Με τα υπερπολυτελή ολοκαίνουργια και ολιγομελή της αεροσκάφη θα καλύπτει την αγορά των νησιών (όχι μόνο των Κυκλάδων), ενώ οι τιμές των εισιτηρίων της θα είναι άκρως δελεαστικές.

Τη δική της αμιγώς ενδονησιωτική αεροπορική εταιρεία αποκτά η Ελλάδα. Το όνομα αυτής είναι Cycladic και έως ένα βαθμό, αποκαλύπτει και την αγορά που θέλει να καλύψει.

Έως ένα βαθμό διότι θα πετάει και στα Δωδεκάνησα αλλά και από και προς Αθήνα.

Aegean Ryanair: Που θα κυμανθούν οι τιμές

Ξεκινάει με ολοκαίνουργα μικρά αλλά υπερπολυτελή για το μέγεθός τους αεροσκάφη που θυμίζουν περισσότερο ιδιωτικά τζετ και λιγότερο συμβατικές αεροπορικές εταιρείες. Ωστόσο υπόσχεται μέσο κόστος εισιτηρίου για απλή διαδρομή κάτω από 200 ευρώ.

Τοποθετείται έτσι αυτομάτως στην αγορά της λεγόμενης προσιτής πολυτέλειας, αλλά παράλληλα υπόσχεται να δώσει και λύσεις στα πραγματικά προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των νησιών του Αιγαίου που φιλοξενούν πλήθος δημόσιων φορέων και υπηρεσιών νευραλγικής σημασίας για την οικονομία, τη Δικαιοσύνη, και όχι μόνο, της νησιωτικής χώρας.

Το εγχείρημα μαρτυράει μεταξύ όλων αυτών όμως πως ο ελληνικός τουρισμός εξελίσσεται και μαζί και οι ανάγκες των Ελλήνων και ξένων ταξιδιωτών για μετακινήσεις μεταξύ κορυφαίων προορισμών της χώρας. Είναι προφανώς αυτές οι ανάγκες που αποτελούν τη βάση για την ανάπτυξη της νέας μικρής αλλά φιλόδοξης αεροπορικής εταιρείας.

Όπως αναφέρει η «Καθημερινή», η Cycladic αποτελεί επένδυση που υλοποιεί σχήμα συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Λυκιαρδόπουλου, γνωστού μεταξύ άλλων και για τις επενδύσεις του στις ιχθυοκαλλιέργειες.

Aegean Ryanair: Τι αεροσκάφη θα χρησιμοποιούνται

Σε αυτό το πρώτο στάδιο του επιχειρηματικού σχεδίου η αεροπορική θα χρησιμοποιήσει τρία καινούργια μονοκινητήρια high wing turboprop Cessna Grand Caravan EX, όπως ακριβώς ονομάζεται το μοντέλο των αεροσκαφών αυτών, τα οποία, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, κοστίζουν άνω των 3 εκατομμυρίων ευρώ το καθένα.

Τα δύο από αυτά τα αεροσκάφη θα εκτελούν συγκεκριμένα τακτικά δρομολόγια. Εισιτήρια για αυτές τις πτήσεις θα μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να αγοράζουν είτε online είτε μέσω πρακτορείων.

Θα έχουν τους δικούς τους κωδικούς, όπως όλες οι πτήσεις, και το check in θα γίνεται κανονικά στα γραφεία επίγειας εξυπηρέτησης των αεροδρομίων, όπως όλων των άλλων εμπορικών πτήσεων. Το τρίτο Cessna Grand Caravan EX θα παραμένει ελεύθερο προς εκμίσθωση προκειμένου να εκτελεί ιδιωτικές πτήσεις.

Η χωρητικότητα του κάθε Cessna Grand Caravan κυμαίνεται, ανάλογα με τις ανάγκες, από 8 έως 12 επιβάτες, και βέβαια θα διαθέτει δύο πιλότους. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δύο από τους οκτώ πιλότους που έχει προσλάβει η Cycladic είναι γυναίκες. Ο κάθε επιβάτης θα μπορεί να μεταφέρει κανονικά αποσκευή έως 23 κιλών.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο χρόνος πτήσης Σαντορίνη – Μήλος είναι 20΄, ενώ πηγές της εταιρείας υπόσχονται ότι πρόθεση της Cycladic είναι το μέσο κόστος του εισιτηρίου να κρατηθεί κάτω από τα 200 ευρώ, ωστόσο προσθέτουν πως μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με τη ζήτηση.

H Cycladic θα πετάει αρχικά μόνο μεταξύ συγκεκριμένων νησιών των Κυκλάδων, της Ρόδου και της Κρήτης. Τα δύο αεροσκάφη που θα πραγματοποιούν αυτά τα δρομολόγια θα έχουν ως βάση τους την Πάρο. Οι ιδιωτικές πτήσεις για τις οποίες έχει δεσμευτεί το τρίτο αεροσκάφος θα μπορούν, μεταξύ άλλων, να αναχωρούν και να φθάνουν στην Αθήνα.

Η εταιρεία έχει ένα ευέλικτο πλάνο που, εκτός από την προοπτική μεγέθυνσης του στόλου αεροσκαφών της, προβλέπει και τη δυνατότητα να μπορούν να προστεθούν και άλλοι προορισμοί βάσει πάντοτε της εξέλιξης της ζήτησης.

Aegean Ryanair: Πότε ξεκινάνε οι πτήσεις

Οι πρώτες πτήσεις θα ξεκινήσουν εντός του Οκτωβρίου και στο αρχικό στάδιο θα συνδέονται μεταξύ τους Χανιά, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Μύκονος, Πάρος, Ρόδος και Σύρος, αλλά κατά τους χειμερινούς μήνες θα προστεθούν και κάποιοι ακόμη προορισμοί, ενώ το καλοκαίρι θα συμπεριληφθεί και η Μήλος.

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει τα απαραίτητα slots στα αεροδρόμια και έχει ολοκληρώσει όλη την προετοιμασία που απαιτείται, όπως είναι, για παράδειγμα, η βάση συντήρησης των αεροσκαφών και η στελέχωση όλων των μονάδων λειτουργίας της.

Κύκλοι της διοίκησης της εταιρείας δηλώνουν στην «Καθημερινή» ότι «το όραμα είναι να αυξηθεί η σύνδεση των ελληνικών νησιών μεταξύ τους με γρήγορο και εύκολο τρόπο, ενώ σκοπός είναι όχι μόνο η δημιουργία ενός αποκλειστικά τουριστικού προϊόντος αλλά και μιας υπηρεσίας που θα διευκολύνει τις κινήσεις των μόνιμων κατοίκων των νησιών όλο τον χρόνο.

Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμο τουρισμό αν οι ενέργειες των ανθρώπων του κλάδου δεν βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητα των κατοίκων στους εκάστοτε προορισμούς».

Στα μελλοντικά σχέδια της Cycladic δεν είναι μόνο η αγορά και άλλων αεροσκαφών, όπως προαναφέρθηκε, αλλά και η επένδυση σε ηλεκτρικά αεροπλάνα. Η αεροπορική θα λειτουργεί σε 12μηνη βάση, ενώ διευκρινίζεται αρμοδίως πως «δεν εκτελεί δρομολόγια σε επιδοτούμενους προορισμούς» και «αποτελεί καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία και επένδυση».

Ποιες αεροπορικές αυξάνουν τις συνδέσεις με την Αθήνα

Ειδικότερα, η Wizz Air ανακοίνωσε μόλις την περασμένη εβδομάδα τα σχέδιά της για επανεκκίνηση των πτήσεων από το αεροδρόμιο Λούτον προς την Αθήνα αυτό το χειμώνα.

Τα καθημερινά δρομολόγια προς την Ελληνική πρωτεύουσα θα ξεκινήσουν στις 30 Οκτωβρίου του 2022 και τα εισιτήρια θα είναι διαθέσιμα στη σελίδα του αερομεταφορέα και μέσα από την εφαρμογή του για κινητά τηλέφωνα, με τιμές που ξεκινούν από 79,99 λίρες το άτομο.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρίας μάλιστα, η Αθήνα είναι μία από τις αρχαιότερες πόλεις στον κόσμο, γεμάτη από αρχαίους θησαυρούς αλλά και σύγχρονα σημεία ενδιαφέροντος. Γι’ αυτό και αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους επιβάτες που επιθυμούν να ανακαλύψουν την καρδιά της Ελλάδας».

Αντίστοιχα τις προθέσεις του για την προσθήκη πτήσεων με προορισμό την Αθήνα κατά τη διάρκεια του χειμώνα είχε ήδη κάνει ξεκάθαρες από την αρχή της σεζόν και ο όμιλος της Jet2, ο οποίος τον περασμένο Απρίλιο έδωσε για πρώτη φορά το σήμα για τη σύνδεση της Αθήνας με βρετανικά αεροδρόμια.

Στο χειμερινό πρόγραμμα της, η Jet2 προσφέρει 28 δρομολόγια, συμπεριλαμβανομένων νέων δρομολογίων από το Στάνστεντ προς την Αθήνα καθώς και πρόσθετες πτήσεις προς την ελληνική πρωτεύουσα από το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ.

Σύμφωνα με δηλώσεις που έκανε τον Απρίλιο κατά την ανακοίνωση της σύνδεσης Ελλάδας – Βρετανίας ο Steve Heapy, CEO των Jet2.com και Jet2holidays, «η ζήτηση από τους πελάτες μας για πτήσεις και city breaks προς την Αθήνα είναι μεγάλη και πιστεύουμε ότι θα έχουμε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία».

Στο ίδιο πλαίσιο και η επίσης χαμηλού κόστους Eurowings συμπεριέλαβε την Αθήνα στο χειμερινό πρόγραμμά της. Η γερμανική αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι αυξάνει κατά 30% τον αριθμό των πτήσεών της με προορισμό μεγάλα ευρωπαϊκά αστικά κέντρα, μεταξύ των οποίων και η ελληνική πρωτεύουσα, από τον Σεπτέμβριο κι έπειτα.

Πήγε καλά το καλοκαίρι για την Ελλάδα

Η δυναμική του προορισμού Ελλάδα στον κλάδο των αερομεταφορών φάνηκε άλλωστε ήδη από το καλοκαίρι, όπου νέες αεροπορικές προσέθεσαν την Αθήνα στο πρόγραμμά τους.

Πέρα από την Jet2.com τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών εμπιστεύτηκαν η BA’s EuroFlyer, θυγατρική του βρετανικού αερομεταφορέα British Airways, με δρομολόγια που συνδέουν την Αθήνα με το Γκάτγουικ, η Air Albania η οποία προσέθεσε στο πτητικό της έργο το δρομολόγιο Αθήνα-Τίρανα, η γερμανική Condor, που εγκαινίασε δύο νέες πτήσεις από το Ντίσελντορφ και τη Λειψία, αλλά και η νορβηγική low cost αεροπορική Flyr, η οποία ξεκίνησε τις πτήσεις Όσλο – Αθήνα στις 30 Ιουνίου.

 πηγη


ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια