ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Αλλάζουν όλα! Ο μεγάλος κίνδυνος για Σκλαβενίτη, ΑΒ, LIDL – Τι συνέβη

 


Σούπερ μάρκετ: Σπουδαία απόφαση ελήφθη από τον όμιλο Metro , ο οποίος μέσω της αλυσίδας καταστημάτων λιανικής MyMarket αναπτύσσει και το δίκτυό του στον τομέα των franchise με τα My Market Local.

 ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 

 

Ξεκίνησαν οι εγγραφές και επανεγγραφές των τμημάτων τένις του ΓΣΗ Ηλιούπολης (Φώτος)#FUN2LEARN #ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Φροντιστηριο Ξενων Γλωσσων ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Φροντιστηριο Ξενων Γλωσσων ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Φροντιστηριο Ξενων Γλωσσων ΕΥΡΩΓΝΩΣΗ ΤΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ

Το γεγονός αυτό, βάζει δύσκολα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετς και δεν αποκλείεται να δούμε και την οικονομική τους… κατάρρευση, καθώς ο όμιλος Metro διεκδικεί με αξιώσεις μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα των μεγάλων παικτών.

Η METRO μέσω της αλυσίδας καταστημάτων λιανικής My market εισέρχεται στον επιχειρηματικό χώρο των καταστημάτων της γειτονιάς, μέσω του μοντέλου franchising και την ονομασία: My market Local.

«Για την ανάπτυξη του δικτύου των My market Local, η εταιρεία επενδύει σε ανθρώπους με τους οποίους μοιράζεται κοινές αξίες.

Σούπερ μάρκετ: Επεκτείνεται ο όμιλος

Ο κάθε νέος franchisee παραλαμβάνει, με το κλειδί στο χέρι ένα κατάστημα, που λειτουργεί στα πρότυπα, τις αρχές και τη σχέση εμπιστοσύνης των εταιρικών καταστημάτων, εξασφαλίζοντάς του σιγουριά, σταθερότητα, επαγγελματική ανέλιξη και αξιοπρεπή έσοδα.

Παράλληλα, υπάρχει συνεχής καθοδήγηση από την εταιρεία για τη στήριξη των νέων συνεργατών, στα πρώτα τους βήματα», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, η απόφαση είναι μία στρατηγική κίνηση επέκτασης του δικτύου της, η οποία στοχεύει σε ανάπτυξη 280 σημείων σε όλη την Ελλάδα σε βάθος 10ετίας, ενώ για το πρώτο διάστημα, το πλάνο ανάπτυξης επικεντρώνεται στην Αττική.

Η πρωτοβουλία, δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους που θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους επιχείρηση, να κάνουν το επιχειρηματικό βήμα με τα My market Local, με πολύ μικρό αρχικό κεφάλαιο.

«Τα My market Local, επικεντρώνονται στην εγγύτητα και την ευκολία, τόσο για τον επιχειρηματία που θα προχωρήσει στην επένδυση, όσο και για τον καταναλωτή που θα επιλέξει το κατάστημα για τις αγορές του, διατηρώντας παράλληλα τη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η αλυσίδα.

Το πρώτο κατάστημα λειτουργεί ήδη από τον Μάιο του 2021 στην Κυψέλη, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία του 2ου My market Local στην Καλλιθέα», καταλήγει η ανακοίνωση. Περισσότερες πληροφορίες στο www.mymarket.gr/franchise.

Σούπερ μάρκετ: Στα 4 δισ. ευρώ οι πωλήσεις του ομίλου Σκλαβενίτη το 2021

Συνεχίστηκε η ανοδική πορεία του ομίλου σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης και το 2021 κατακτώντας για άλλη μία φορά την κορυφή του κλάδου του λιανεμπορίου.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε σήμερα ο όμιλος εμφάνισε πωλήσεις ύψους 3,98 δισ. ευρώ έναντι 3,79 δισ. το 2020.

Σε ότι αφορά στα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων αυτά ανήλθαν σε 292,7 εκατ. ευρώ από 261,4 εκατ. ευρώ το 2020 ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 92,5 εκατ. ευρώ, ποσοστό 2,3% επί του συνολικού κύκλου εργασιών.

Σε ότι αφορά τη μητρική εταιρεία, δηλαδή τις Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 3,3 δισ. ευρώ από 3.15 δισ. το 2020. Τα Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων ανήλθαν σε 251,2 εκατ. ευρώ έναντι 224,9 εκατ. το 2020 και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 82,3 εκατ. ευρώ, ποσοστό 2,5% επί του συνολικού κύκλου εργασιών.

Στην επιστροφή σε κερδοφορία, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, συνέβαλε το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, που ακολουθεί η Επιχείρηση.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από ένα επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 63 εκατ. ευρώ, το 2021 η ΕΥΣ συνέχισε να θέτει σε προτεραιότητα: την οργανική ανάπτυξη του δικτύου της, ιδρύοντας 6 νέα καταστήματα σε Σκιάθο, Ρίο, Σπάρτη, Γιαννιτσά, Τρίκαλα και Νάουσα, την ανακαίνιση σε περισσότερα από 80 καταστήματα σε διάφορες περιοχές της χωράς και την ενδυνάμωση της ψηφιακής της παρουσίας, μέσω της επέκτασης του eMarket σε τρεις νέες περιοχές (Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα).

Υπενθυμίζεται πως τον Σεπτέμβριο του 2021, η Επιχείρηση προχώρησε σε υπογραφή νέας επιχειρησιακής σύμβασης για την περίοδο 2021-2023 με αυξήσεις αποδοχών και παροχές άνω των 15,7 εκ. ευρώ. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς δημιουργήθηκαν πάνω από 1.300 νέες θέσεις εργασίας, με τον Όμιλο να απασχολεί περισσότερους από 31.700 εργαζομένους στο τέλος του 2021 (από 30.251 το 2020) και την ΕΥΣ περισσότερους από 27.400 (από 26.051 το 2020).

Οι κινήσεις το 2022 και τα σχέδια για το 2023

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2022 η εταιρεία προχώρησε σε συμφωνία με την ΣΕΠ Παπαδόπουλος στα Ιωάννινα για την απορρόφηση 9 καταστημάτων και στη δημιουργία νέου e-hub στην περιοχή της Κηφισιάς για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών στη Βορειοανατολική Αττική.

Μέχρι το τέλος του 2022 και για το 2023, στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σκλαβενίτης περιλαμβάνεται η δημιουργία 3 νέων καταστημάτων στη Νέα Φιλαδέλφεια, στη Μυτιλήνη και στη Γλυφάδα, οι επενδύσεις για έργα ψηφιακού μετασχηματισμού και εξοικονόμησης ενέργειας μέσω νέου εξοπλισμού στα καταστήματά της, η περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών, μέσω νέου Κέντρου Μαναβικής και Παρασκευαστηρίου Ετοίμων Φαγητών στην περιοχή της Αττικής καθώς και η επέκταση του ηλεκτρονικού καταστήματος, το οποίο είναι διαθέσιμο και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

Σήμερα, ο Όμιλος Σκλαβενίτης απασχολεί περισσότερους από 33.000 εργαζόμενους και το δίκτυο του Ομίλου απαρτίζεται από τις Εταιρείες Ε.Υ.Σ. (440 καταστήματα και 4 κέντρα διανομής παραγγελιών eMarket), ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Κύπρου (18 καταστήματα), ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ (40 καταστήματα) και The MART (13 καταστήματα). Το μερίδιο αγοράς του στον κλάδο των σούπερ μάρκετ υπολογίζεται γύρω στο 30%.

Ο Όμιλος Σκλαβενίτη «μπαίνει» στον χώρο της ενέργειας 

Στον χώρο της ενέργειας εισέρχεται ο Όμιλος Σκλαβενίτη, όπως προκύπτει από τις τελευταίες κινήσεις που γίνονται τόσο σε επίπεδο συμφωνιών, όσο και καταστατικού της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση της τακτικής Γενικής Συνέλευσης της «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη Α.Ε.Ε.», που πραγματοποιήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου, δρομολογήθηκε η τροποποίηση του καταστατικού, όσον αφορά το άρθρο 2 περί του σκοπού της επιχείρησης.

Στο αναδιατυπωμένο άρθρο περιλαμβάνονται, πέραν των άλλων σκοπών, ως νέοι:

Η κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση εγκαταστάσεων και συστημάτων παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, η αυτοπαραγωγή και η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με συμψηφισμό κατανάλωσης.

Η αποθήκευση και η εμπορική διάθεση ενέργειας.

Όπως προστίθεται στο καταστατικό, για την επίτευξη του σκοπού της (γενικότερα) η εταιρεία μπορεί, μεταξύ άλλων, να προβαίνει σε «συμμετοχή και συνεργασία με οποιοδήποτε πρόσωπο, αντιπροσώπευση άλλης επιχείρησης» κ.α.

Είναι προφανές ότι η δραστηριοποίηση στην αγορά ενέργειας της μεγαλύτερης εταιρείας στον χώρο λιανικής πώλησης τροφίμων, ειδών ευρείας κατανάλωσης και διαρκών αγαθών και ταυτόχρονα του μεγαλύτερου εργοδότη στην Ελλάδα, με περισσότερους από 33.000 εργαζόμενους, δίκτυο 510 καταστημάτων, αλλά και έναν τζίρο που το 2021 έφτασε τα 4 δισ. ευρώ, αποκτά ιδιαίτερο βάρος, ιδιαίτερα υπό τις σημερινές συνθήκες της εκτόξευσης του ενεργειακού κόστους.

Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της Σκλαβενίτης περιλαμβάνει στον στρατηγικό σχεδιασμό της για το επόμενο διάστημα, μεταξύ άλλων και σημαντικές επενδύσεις σε έργα ψηφιακού μετασχηματισμού και εξοικονόμησης ενέργειας.

Στο συγκεκριμένο πεδίο εκτιμάται ότι θα επικεντρωθούν, κατά την πρώτη περίοδο, οι «ενεργειακές δραστηριότητες» του Ομίλου, με καταρχήν στόχο τον περιορισμό του υπέρογκου ενεργειακού κόστους.

Η συνεργασία με τη ΔΕΗ

Το ενδιαφέρον της διοίκησης του Ομίλου Σκλαβενίτη για τον χώρο της ενέργειας έχει διαφανεί εδώ καιρό, ενώ υπενθυμίζεται ότι μόλις προ τριών ημερών, στις 27 Σεπτεμβρίου, ανακοινώθηκε η συνεργασία της «Σκλαβενίτης» με τη ΔΕΗ blue στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Ειδικότερα, η συνεργασία έχει στόχο την τοποθέτηση 687 σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, που θα καλύπτουν 1.374 θέσεις φόρτισης,- καθώς κάθε φορτιστής θα εξυπηρετεί συγχρόνως έως και 2 οχήματα-, σε 119 καταστήματα της αλυσίδας σε όλη την Ελλάδα.

Το project αυτό έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται με τις κατάλληλες κατασκευές σε μεγάλα καταστήματα του δικτύου και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2022-23, δημιουργώντας ένα εκτενές δίκτυο σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στην Ελλάδα.

Όπως ανακοινώθηκε, οι σταθμοί φόρτισης θα βρίσκονται στους χώρους στάθμευσης μεγάλων και μεσαίων καταστημάτων της Σκλαβενίτης, ενώ η συνεργασία περιλαμβάνει και την εγκατάσταση ταχυφορτιστών σε επιλεγμένα καταστήματα της επιχείρησης.

Έτσι, οι οδηγοί θα μπορούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας ΔΕΗ blue και να φορτίσουν το όχημά τους κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων, αλλά και τις υπόλοιπες ώρες, εφόσον ο χώρος στάθμευσης διαθέτει ελεύθερη πρόσβαση.

Σημειώνεται ότι η ΔΕΗ blue, στον έναν χρόνο λειτουργίας της, διαθέτει σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα, με περισσότερα από 750 σημεία φόρτισης, ενώ το πλάνο της προβλέπει την εγκατάσταση 10.000 σημείων φόρτισης σε ορίζοντα πενταετίας.

πηγη


ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια