Οι εταιρείες τεχνολογίας διαθέτουν ήδη αρκετά δεδομένα για εμάς, γεγονός το οποίο συμβάλλει σε αυτό.
Οι ανησυχίες εντείνονται για το κατά πόσον «εισβάλλει» η τεχνολογία στη ζωή και τα προσωπικά δεδομένα μας, μέσω των κινητών που υπάρχουν σε κάθε σπίτι
«Μποτάκια
και λογισμικά τεχνητής νοημοσύνης, αυτοκίνητα, ιστοσελίδες και εφαρμογές
συλλέγουν δεδομένα για τη δραστηριότητα, την τοποθεσία μας, ακόμη και φωνητικά
μηνύματα ή βίντεο από το σπίτι μας, συχνά χωρίς τη συνειδητή μας συναίνεση.
Αυτές οι πληροφορίες χρησιμοποιούνται για διαφημίσεις ή άλλους σκοπούς που δεν
φαντάζεστε», επισημαίνουν ειδικοί.
Ο
καθηγητής David Choffnes από το Πανεπιστήμιο Northeastern μελέτησε
πώς οι εφαρμογές και οι
λεγόμενοι «φωνητικοί βοηθοί» συλλέγουν δεδομένα, ενώ,
υποστηρίζει ότι οι πιθανότητες να βλέπουμε μία «ανατριχιαστικά ακριβή
διαφήμιση» εξαιτίας του μικροφώνου της συσκευής μας είναι ελάχιστες.
Οι εταιρείες διαθέτουν
ήδη αρκετά δεδομένα για εμάς. Από την τοποθεσία μας, τον χρόνο που περνάμε σε
συγκεκριμένα μέρη, έως και πληροφορίες που αγοράζουν από άλλες πηγές, όπως η
ηλικία των παιδιών ή το ιστορικό των αγορών μας, δημιουργούν ένα πλήρες προφίλ
σας.
«Φωνητικοί
βοηθοί» –όπως η Siri, η Alexa και
το Google Assistant– ενισχύουν τη δυσπιστία γύρω
από τη διαφάνεια των εταιρειών απέναντι στα προσωπικά δεδομένα.
Αρκετές
εταιρείες έχουν παραδεχθεί ότι χρησιμοποιούν μικρό μέρος των ηχογραφήσεων για
να βελτιώσουν την τεχνολογία τους. Αν και συνήθως αυτές οι ηχογραφήσεις είναι
σύντομες, η ιδέα ότι κάποιος μπορεί να ακούει τμήματα των συνομιλιών μας
σίγουρα παραμένει ανησυχητική.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK
0 Σχόλια