ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

ΩΡΑ ΕΚΛΟΓΩΝ - ΩΡΑ ΥΠΕΡΤΑΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΘΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ !

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΛΥΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΙΑ: Θέλω να είμαι χρήσιμη «Στην ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ και στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ πρωτίστως»…… μέσα από τους αγώνες μου και τη δοκιμασμένη  πολιτική πορεία μου μέχρι τώρα….!!!


'Eχοντας μάθει στην ζωή μου να είμαι ανέκαθεν Αξιοπρεπής ,Αληθινή ,Υπερήφανη και Ασυμβίβαστη και να προτάσσω την Ελλάδα και την Ορθοδοξία μας υπεράνω όλων ,αλλά και αναλαμβάνοντας πάντοτε την πλήρη ευθύνη των γραφομένων μου, αλλά και των αποφάσεών μου ,φρονώ και ειμαι πεπεισμένη ότι η περίπτωση ανάδειξης του ΣΥΡΙΖΑ ως πρώτου κόμματος κατά τις επικείμενες Βουλευτικές Εκλογές , θα ήταν τουλάχιστον ολέθρια και καταστροφική γιά την Πατρίδα και το 'Εθνος μας!!!!!!



Γιά τον λόγο αυτό,έχοντας ήδη η ίδια απορρίψει μόλις πρόσφατα τις προτάσεις τριών άλλων πολιτικών κομμάτων ( το ενα από τα οποία ευρίσκεται ήδη στο Ελληνικό κοινοβούλιο ),η στάση μου παραμένει ακλόνητη και πάντοτε υπερ των Ελληνικών συμφερόντων πρωτίστως!

Σύνθημά μου και παραίνεσή μου σε όλους εσάς ,τους καλούς και αφοσιωμένους Φίλους και Φίλες μου (που τόσο με στηρίξατε τον περασμένο Μάιο αναδεικνύοντάς με 4η επιλαχούσα στον Κεντρικό Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής) ,στους πολύ περισσότερους ακόμη ,που μού είχαν υποσχεθεί να με στηρίξουν και με ακολουθούν σταθερά όλο αυτόν τον καιρό , στις 26 μου ομάδες στο διαδίκτυο -που συμπεριλαμβάνουν όλους τους ''ορκισμένους ΄΄φίλους μου ,αλλά και τους αγνούς (ακόμη και άγνωστους σε εμένα Ελληνες Πολίτες,οι οποίοι με έχουν κυριολεκτικά "κατακλύσει" με τα αναρίθμητα μηνύματά τους στήριξής μου και επιδοκιμασίας τους γιά την στάση μου,ρωτώντας με τί να ψηφίσουν ) - είναι =

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΟΣΟ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
!!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ,ΩΣ ΑΛΛΟΙ ''ΠΟΝΤΙΟΙ ΠΙΛΑΤΟΙ'' , ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΝΔ, ΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΓΓΥΟΜΕΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
!!!!!!!!!!!
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ,ΟΜΩΣ , ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΝΔ , ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
!!!!!!!!!!!!

ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ,ΔΗΛΑΔΗ , ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ ΝΔ ,ΣΑΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ , ΑΔΙΚΕΣ , ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ,ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ '' ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ( ? ) ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠHΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ( υπ΄ όψιν ότι κ Πρωθυπουργός κατήρτισε μόνον τα Ψηφοδέλτια της Επικρατείας ).

Με αίσθημα υπέρτατης Ευθύνης -υπεράνω όλων -
γιά την Πατρίδα,
γιά την Ορθοδοξία
και γιά το Εθνος μας !!!!!!!!!


ΣΣ . Και ας με κατανοήσουν κάποιοι και κάποιες Φίλοι μου Υποψήφιοι ανά την Ελληνική Επικράτεια ,που ενδεχομένως μπορεί να αξίζουν ,αλλά καμμιά φορά ,ως γνωστόν , '' μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά'',όπως λέει και ο θυμόσοφός μας λαός !!!!!!!!!!

Καλή Επιτυχία , λοιπόν , σε όλους τους ανιδιοτελείς -πρωτίστως- και αληθινούς Υποψήφιους και Υποψήφιες , τους '' ταγμένους'' και στρατευμένους υπεράνω όλων εις την Πατρίδα μας και εις τους Ελληνες Πολίτες !!!!!!!!!!


" ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ '' !!!!!!!!!

ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΓΑΛΑΖΙΑ ΝΙΚΗ !!!!!!!

Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΓΕΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ



Στηρίξτε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ τε την προσπάθεια μας με ένα LIKE! ΣΤΟ 

ΠΗΓΗ


Ο Κώστας Μητρόπουλος σκιτσάρει την επικαιρότητα από τα Νέα


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια