ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Τι να μην κάνεις στα Social Media

Είναι γνωστό πως τα  Social Media είναι ένα ισχυρό εργαλείο που οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να προσεγγίσουν περισσότερο κόσμο και να περάσουν το μήνυμά τους σε ένα μεγάλο κοινό.




Έρευνες δείχνουν πως άνω από το 75% των ενηλίκων που είναι online χρησιμοποιούν το Facebook και πάνω από τους μισούς χρησιμοποιούν άλλα  Social Media. Επιπλέον, το 97% των καταναλωτών αναφέρει ότι τα Social Media επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς τους. Εάν λοιπόν δεν μεταφέρεις τη σωστή εικόνα ή το σωστό μήνυμα στα Social Media, η επιχείρησή σου θα μπορούσε να χάνει ένα κομμάτι πελατών!
Χρησιμοποιείς όμως αποτελεσματικά και σωστά το Facebook; Δες παρακάτω τι πρέπει να αποφεύγεις για να μην δυσαρεστείς το κοινό σου.
1. Πολύ μεγάλη αυτοπροβολή

Οι περισσότερες επιχειρήσεις μικρότερου ή μεσαίου μεγέθους δεν έχουν κάποιον υπάλληλο που να ενημερώνει με συγκεκριμένο περιεχόμενο τη σελίδα τους στο Facebook. Συνήθως αυτή τη δουλειά την κάνει ένας από τους υπόλοιπους υπαλλήλους ή ίσως και ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης. Ο υπάλληλος όμως και ο ιδιοκτήτης έχουν και άλλες δουλειές, όπως το να τρέχουν την επιχείρηση!

Αυτό σημαίνει συνήθως ότι οι ενημερώσεις δεν προγραμματίζονται, ούτε τις σκέφτεται κανείς ιδιαίτερα και τις περισσότερες φορές αποτελούνται από ένα μήνυμα προσφοράς, ειδικής έκπτωσης ή δώρου. Έτσι βομβαρδίζουν το κοινό τους σχεδόν αποκλειστικά με μηνύματα πώλησης που επαναλαμβάνονται και κουράζουν.
2. Πολύ «προσωπική» προσέγγιση

Ένα άλλο πράγμα που κάνουν οι επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό τους είναι να χρησιμοποιούν αναφορές σε κοινωνικά δρώμενα, ειδήσεις, ανέκδοτα, αργκό κλπ. Αυτή η προσέγγιση είναι ωραία και προσθέτει μια πιο προσωπική σχέση και μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά.

Ωστόσο, αν δεν γίνει σωστά ή γίνει υπερβολική, μπορεί να προκαλέσει αντίθετα αποτελέσματα. Οι χρήστες ενοχλούνται εύκολα και αν διαφωνούν έντονα για το περιεχόμενο που μοιράζεσαι ή μοιάζεις να προσπαθείς να επωφεληθείς από κάτι που δεν έχει καμία σχέση με την επιχείρησή σου, μπορεί να θυμώσουν πολύ.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποφεύγεις μια πιο προσωπική και άνετη προσέγγιση,  απλά προσπάθησε να κρατάς ουδέτερη στάση, να μην θίγεις κάποιον και να δημοσιεύεις θέματα που ταιριάζουν ως ένα βαθμό και με την επιχείρησή σου. Αντί να προσπαθείς να "είσαι" η συζήτηση, να συμμετέχεις στη συζήτηση.
3. Εμφάνιση αραιά και πού

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους πρέπει η δημοσίευση posts στο Facebook να γίνεται με συνέπεια. Ο κυριότερος λόγος είναι ο αλγόριθμος Facebook. Αν postaρεις μόνο όταν έχεις το χρόνο, όταν το θυμάσαι ή όταν θέλεις να προωθήσεις μία προσφορά, οι ενημερώσεις σου θα είναι απίθανο να φτάσουν μπροστά σε πολλούς ανθρώπους.

Ο αλγόριθμος Facebook χρησιμοποιεί εκτός από το περιεχόμενό των posts και την αλληλεπίδραση του κοινού με αυτά και την τακτικότητα των posts, ως μέτρο για το αν θα εμφανίζονται στις ροές ειδήσεων των ακολούθων της σελίδας σου. Όσο περισσότερο postάρεις, τόσο περισσότερο περιεχόμενο υπάρχει για να δει το κοινό σου, τόσο περισσότερες δυνατότητες υπάρχουν για αλληλεπίδραση. Όλα αυτά εξασφαλίζουν ότι τα posts σoυ θα εμφανιστούν συνήθως μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους στις ροές ειδήσεων.
4. Κακή εξυπηρέτηση πελατών
Η Sprout Social σε έρευνά της, ρώτησε 1.000 καταναλωτές για το ποια θα ήταν η κύρια επιλογή τους για επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μια εταιρείας. Το 90% δήλωσε ότι έχει χρησιμοποιήσει τα Social Media για να επικοινωνήσει με ένα brand. Επιπλέον, οι καταναλωτές τείνουν να προσεγγίζουν τα Social Media όταν έχουν κάποιο πρόβλημα με ένα προϊόν / υπηρεσία, πριν από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο επικοινωνίας, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου και του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το 73% των ανθρώπων είχαν αρνητική εμπειρία με μια επιχείρηση στα Social Media. Το 36% των ανθρώπων χρησιμοποίησε τα Social Media για να ντροπιάσει μια εταιρεία για κακή υπηρεσία και το 30% των ανθρώπων πήγε σε έναν ανταγωνιστή όταν δεν έλαβε απάντηση από την επιχείρηση.

Από την άλλη πλευρά, οι επιχειρήσεις που ανταποκρίνονται στους πελάτες τους στα Social Media και παρέχουν καλή εξυπηρέτηση πελατών, έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα. Το 75% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα μοιράζονται μια καλή εμπειρία στα Social Media και το 70% θα ήταν πιο πιθανό να χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την υπηρεσία.

Εάν η επιχείρησή σoυ λαμβάνει σοβαρά υπόψη της τη χρήση του Facebook και των Social Media γενικότερα, για την αύξηση των πελατών και τη δημιουργία εσόδων, ήρθε η ώρα να ξανασκεφτείς το πώς χειρίζεσαι την επικοινωνία με τους πελάτες online.
Γνωρίστε τις επιχειρήσεις της περιοχή σας.......  κάντε έξυπνες αγορές
Με ένα κλίκ στις κάρτες τους 


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


ΠΗΓΗ

ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΝ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ 

ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΕΑΚ SRVICE ΘΩΜΑΣ ΜΑΓΙΑΦΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ



Η ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ KYR


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια