ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου: Η Αργυρουπολίτισσα της Βουλής των Ελλήνων

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Πρόκειται αναμφισβήτητα, για το πρόσωπο που ξεχώρισε στην χθεσινή Ολομέλεια του Κοινοβουλίου, με θέμα τη συζήτηση για το πολυνομοσχέδιο.



Ο λόγος για την Αργυρουπολίτισσα, Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, την βουλευτή που έδωσε το «Ναι» στα προαπαιτούμενα για την ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης και, λίγο αργότερα, εντάχθηκε στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.

Ποια είναι όμως η Αργυρουπολίτισσα βουλευτής;
Η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου γεννήθηκε το 1951 στον Πειραιά. Έχει πραγματοποιήσει σπουδές Λογιστικής σε ιδιωτική σχολή, ενώ ασχολείται επαγγελματικά με το εμπόριο κοσμημάτων, διατηρώντας καταστήματα σε Αργυρούπολη και Κύθηρα.

Είναι μητέρα τριών παιδιών και έχει τέσσερα εγγόνια.

Η πρώτη φορά που πολιτεύεται είναι οι εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2015, όπου εκλέγεται βουλευτής Β’ Πειραιά με το κόμμα του Βασίλη Λεβέντη, την «Ένωση Κεντρώων».

Στις 10 Ιουλίου 2017, με επιστολή της προς τον Πρόεδρο της Βουλής, ανακοίνωσε την ανεξαρτητοποίησή της από την κοινοβουλευτική ομάδα της Ένωσης Κεντρώων.

Με δελτίο τύπου που εξέδωσε, εξηγεί τους λόγους που την ώθησαν σε αυτήν της την κίνηση, επισημαίνοντας ότι: «Δυστυχώς, η δίχρονη αυτή πορεία δεν ήταν όπως είχα οραματιστεί, καθώς πρώτιστο μέλημά μου πάντοτε ήταν -και παραμένει- το να εκτελώ ευσυνείδητα και αποτελεσματικά το δύσκολο έργο που έχω αναλάβει και να μπορώ να ανταπεξέλθω στις ευθύνες μου, απέναντι στους Έλληνες πολίτες.

Αντιθέτως, όλο αυτό το διάστημα αισθάνθηκα, ότι προσπαθώ ουσιαστικά μόνη μου, χωρίς τους απαραίτητους και κατάλληλους συνεργάτες, να παραμείνω πιστή στις υποχρεώσεις μου, αλλά και στα ιδεώδη μου και στις αρχές μου.

Ευελπιστώ, ότι η ανεξαρτητοποίησή μου θα μου δώσει την απαραίτητη ελευθερία κινήσεων, για να πετύχω ως Ελληνίδα Βουλευτής, όλα όσα οφείλω στον ελληνικό λαό».

Το «Ναι» στο πολυνομοσχέδιο άνοιξε τις πόρτες του ΣΥΡΙΖΑ
Στη χθεσινή συνεδρίαση της Δευτέρας, 15 Ιανουαρίου, η ανεξάρτητη βουλευτής στήριξε την κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα, ψηφίζοντας «Ναι» στα προαπαιτούμενα για να κλείσει η τρίτη αξιολόγηση.

Εξηγώντας τους λόγους που την οδήγησαν να ψηφίσει θετικά και να ενταχθεί στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, η Κα Μεγαλοοικονόμου δήλωσε στην «ΕΡΤ»: «Ήταν προσωπική μου απόφαση την οποία σκέφτηκα πάρα πολύ. Δεν ήθελα οι θυσίες του ελληνικού λαού να πάνε χαμένες. Δεν έχω μιλήσει με τον πρωθυπουργό», ενώ τόνισε πως υπήρχαν «πάρα πολύ θετικά μέτρα, όπως αυτό για το κτηματολόγιο».

Ως απάντηση στην επίθεση που δέχθηκε από τον πρόεδρο της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλη Λεβέντη, η Κα Μεγαλοοικονόμου δήλωσε πως τον εκτιμά και τον σέβεται.

«Με την Ένωση Κεντρώων δε διαφώνησα πολιτικά αλλά με τις επιλογές του, διότι έκανε κακό στο κόμμα η επιλογή του να κάνει αντιπρόεδρο της Βουλής τον υιό του. Εκεί ήταν το αποκορύφωμα», τόνισε.

Υψηλοί τόνοι από τον Β. Λεβέντη
«Πιστεύαμε ότι ο Κος Τσίπρας είχε ένα ήθος. Τώρα έχασε και αυτό το ηθικό πλεονέκτημά του», ήταν η τοποθέτηση του προέδρου της Ένωσης Κεντρώων σχετικά με την ένταξη της πρώην βουλευτή του στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ.

«Το βράδυ των εκλογών θα λάβει την απάντηση», συμπλήρωσε με μια δόση ειρωνείας ο Κος Λεβέντης.

Σε συνέχεια των χθεσινών του δηλώσεων ο Βασίλης Λεβέντης, μιλώντας στον «ALPHA», δήλωσε ότι «το ηθικό όταν διαφωνείς με το κόμμα σου κι έχεις εκλεγεί με λίστα να παραδίδεις την έδρα».

«Αυτή η γυναίκα πρέπει να αισθάνεται ένα μίσος προς εμένα. Προς τον ευεργέτη καμιά φορά αντί να υπάρχει ευγνωμοσύνη, ο θεός εμφυτεύει μίσος. Εγώ την έβαλα στην Βουλή βάζοντάς την πρώτη στη λίστα. Την έβαλα ως πατριώτισσα της μητέρας μου από τα Κύθηρα. Από κει παρασύρθηκα και θεώρησα ότι θα είναι πιστή, αφοσιωμένη και τίμια. Δεν την ήξερα από πιο παλιά. Στο γραφείο μου ήρθε λίγες μέρες πριν τις εκλογές. Δεν ήταν πολιτικοί οι λόγοι. Άλλαξε όταν έβαλα αντιπρόεδρο τον Μάριο», κατέληξε.

Θ. Μεγαλοοικονόμου: «Αν μου γίνει πρόταση από το ΣΥΡΙΖΑ, ναι θα είμαι υποψήφια»
Σε συνέντευξή της στους δημοσιογράφους Μπάμπη Κούτρα και Βασίλη Χιώτη στο «Θέμα 104.6», η βουλευτής υποστήριξε πως «δεν έθεσα καμία προϋπόθεση. Θεώρησα ότι αυτό έπρεπε να πράξω τη δεδομένη στιγμή που γίνονται καλά τα πράγματα. Όταν γίνουν εκλογές το 2019 και μου γίνει πρόταση από το ΣΥΡΙΖΑ, ναι θα είμαι υποψήφια».

«Αν μου γίνει πρόταση για την κυβέρνηση και θεωρήσω ότι μπορώ να βοηθήσω τους συμπολίτες θα το δεχθώ», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

«Μου είχαν γίνει προτάσεις και από άλλα μεγάλα κόμματα – πριν από μία εβδομάδα βρισκόμουν σε μια εκδήλωση Κρητών που ο πρόεδρος μου πρότεινε να κάνουμε πολιτικό γάμο με τη Νέα Δημοκρατία – μου έχει γίνει πρόταση και από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και από γνωστούς που με είχαν καλέσει να πάω στην εκλογή που γινόταν αλλά δεν πήγα».

Κλείνοντας την τοποθέτησή της η βουλευτής, Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου, επέλεξε να κάνει μια παρομοίωση: «Είμαι άτομο που αποφασίζω μόνη μου και δεν επηρεάζομαι από κανέναν. Καλώς ή κακώς είμαι Ταύρος στο ζώδιο. Δέχομαι τα σπαθάκια σαν τον ταύρο και στο τέλος χάνει ο ταυρομάχος».




 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ






 μανωλης πετροχειλος


ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΙΔΙΟΥ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

ΓΕΥΣΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 


ΑΘΗΝΑΙΟΝ ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ


ΣΠΙΤΙ ΚΗΠΟΣ  

ΕΑΚ SRVICE CARPTETS4U: ΝΤΥΣΤΕ, ΖΕΣΤΑΝΕΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΓΑΜΟΥΣ ΒΑΠΤΙΣΗΣ & ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΕΝΕΤΣ ΣΤΟΡΙΑ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ ΕΠΙΠΛΟ ΧΥΤΤΑΣ POT PLANS ΚΟΡΑΚΙΤΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΤΕΝΤΕΣ


ΓΕΝΙΚΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

ARIMAR TRAVEL ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ARIMAR TRAVEL ΥΛΙΚΑ & ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ DECOUPAGE - ΕΙΔΗ HOBBY Η&Β ΜΠΟΤΟΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΛΑΓΟΣ ΠΑΡΚΕΤΑ ERIODIM ΕΙΔΗ ΡΑΠΤΙΚΗΣ ΤΖΑΜΑΣ ΓΛΥΦΑΔΑΣ MARAS COLLECTIONS ΕΙΔΗ ΓΑΜΟΥ ΒΑΠΤΙΣΗΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

CAR SERVICE ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ GLASS DRIVE ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΩΝ

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ 

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΟΡΘΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ KLIOMED ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ ΕΙΔΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια