Το δικό του success story που είχε άγχος, κούραση,
προβληματισμούς, δάκρυα και τελικά χαμόγελα αποφάσισε τις προηγούμενες ημέρες
να μοιραστεί ο Χρηστάρας με άλλους 22 νέους -και από την
πρώτη μέρα λειτουργίας- πετυχημένους επιχειρηματίες στον τομέα της
μικρής εστίασης και πιο συγκεκριμένα στο πιο διαδεδομένο εθνικό μας προϊόν. Το
σουβλάκι.
Το σουβλάκι -σε όλες του τις εκδοχές- χαρακτηρίζεται
το «εθνικό» μας φαγητό, και όχι τυχαία. Εδώ και δεκαετίες το
σουβλάκι συντροφεύει κάθε παρέα και αποτελεί το πιο λαχταριστό -ελληνικής
καταγωγής- έδεσμα σε κάθε ευκαιρία. Θα παίρναμε όρκο, πως δεν υπάρχει
κάποιος που να μην το έχει δοκιμάσει. Το σουβλάκι σύμφωνα με αναλυτές της
εγχώριας αγοράς, θεωρείται η ελληνική εκδοχή του fast food με διαχρονική αξία.
Πρόκειται ίσως για το πλέον διαδεδομένο προϊόν στην ελληνική αγορά, που
παράλληλα έχει προκαλέσει έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον τα τελευταία χρόνια.
Τι
διαφορά όμως έχει ένα νέο σουβλατζίδικο από ένα ήδη «φτασμένο» σουβλατζίδικο;
Θα κάνουμε μια απλή εκτίμηση που συμβαίνει καθημερινά. Ένας νέος
επιχειρηματίας, βρίσκει ένα μαγαζί που του κάνει «κλικ». Έχει ένα
σεβαστό ποσό και ξεκινάει να το «στήνει» για να κάνει τη δική
του πετυχημένη επιχείρηση.
Ονειρεύεται, προγραμματίζει, κάνει σενάρια κατά τη
διάρκεια της κατασκευής του, ανάμεσα από σκόνη, λάσπη και γυψοσανίδες, πως όλοι
όσοι γειτνιάζουν ή ζουν γύρω από το νέο του εγχείρημα, περιμένουν πως και πως
να ανοίξει η επιχείρησή του.
Η μέρα που ανοίγει το καλογυαλισμένο
κατάστημά του φτάνει. Ήδη έχει βγει κατά πολύ από τον προυπολογισμό
του κατά τη διάρκεια του κατασκευαστικού, ενδεχομένως έχει δανειστεί για να
καλύψει τις τρύπες που δημιούργησε και να μην μείνει στη μέση η κατασκευή και
περιμένει να «ρεφάρει» από την κοσμοσυρροή που θα προκαλέσει
το γεμάτο ανοικτά φώτα νέο του κατάστημα. Έχει δημιουργήσει τα πρώτα
διαφημιστικά φυλλάδια, έχει μοιράσει σε όλη την περιοχή και αναμένει να έχει 20
έως 40 παραγγελίες ημερησίως.
Η επιχείρηση ξεκίνησε να λειτουργεί. Συνήθως με πολύ προσωπικό, πάρα πολύ
όρεξη και γεμάτα τα ψυγεία με πρώτες ύλες για να εξυπηρετήσει τους δεκάδες
υποψήφιους πελάτες του. Τα τηλέφωνα για παραγγελίες δεν σπάνε, κόσμος πολύς δεν
μπαίνει στην επιχειρηση και τα ταμεία που κάνει κατά τις πρώτες ημέρες -πλην
των εγκαινίων- είναι απογοητευτικά. Βρίσκεται ήδη από τις πρώτες δυο
εβδομάδες κατά πολύ εκτός προυπολογισμού.
Ψάχνει λύσεις και βρίσκεται
σε πανικό. Μειώνει προσωπικό, σβήνει τα μισά φώτα για να μην
καταναλώνει ρεύμα, κάνει λάθη, χάνει τον ύπνο του και την όρεξή του για το
δημιούργημά του. Το πιο τραγικό; Ψάχνει νέους προμηθευτές με
ποιο φθηνό προϊόν για να μπορέσει να σταθεί. Άρα, ρίχνει και την ποιότητα.
Και εκεί ξεκινά
η κατρακύλα. Η αντίστροφη μέτρηση. Με τραγικό αποτέλεσμα,
τέτοιου είδους επιχειρήσεις να έχουν μεσοσταθμικά 1 έτος επιβίωσης και να
κλείνουν με χρέη σε δημόσιο και προμηθευτές δεκάδων χιλιάδων ευρώ.
Η παραπάνω ιστορία δεν είναι «φανταστική». Συμβαίνει και το
ζούμε καθημερινά, στις 9 στις 10 επιχειρήσεις που ξεκινούν να λειτουργούν από
το «μηδέν». Λίγοι όταν στήνουν μια επιχείρηση μπορούν να
υπολογίσουν και να στηρίξουν οικονομικά την λειτουργία του σε περίπτωση που
κάτι δεν πάει όπως το υπολογίζει.
Ο εν δυνάμει πελάτης δεν θέλει να δοκιμάσει πλέον. Θέλει να πάει
στο ήδη δοκιμασμένο. Στο ήδη επιβραβευμένο από το κοινό. Ο λόγος είναι
απλός. Τα ευρώ πλέον για τον καθένα μας είναι πολύτιμα. Όλοι μάθαμε να τα
υπολογίζουμε πολύ περισσότερο την τελευταία δεκαετία. Άρα, κανείς δεν τα
πετάει. Θέλει εκεί που θα τα δώσει να τον ευχαριστήσουν. Για να τα ξαναδώσει.
Για να κερδίσεις το κοινό θέλει δυο απλά πράγματα. Σφίξιμο
δοντιών και γερό στομάχι.Καμία
πετυχημένη επιχείρηση δεν ξεκίνησε
με sold out πωλήσεις.
Ο ιδιοκτήτης που η επιχείρησή του πέτυχε πέρασε όλα τα στάδια της
επιχειρηματικότητας. Κούραση, ιδρώτα, αγωνία, απελπισία, στρες και άγχος. Το
μυστικό της αναγνώρισης και της επιτυχίας δεν ήταν κάτι μαγικό. Είχε
στρατηγική, γερό στομάχι και καλό μάρκετινγκ ώσπου να έρθει η πολυπόθητη
επιτυχία.
Franchise
«ο Χρηστάρας» – Το πιο αναγνωρισμένο καλαμάκι της Αττικής! Γιατί όμως;
Γιατί απλά «ο Χρηστάρας» και η οικογένειά του, πέρασε
όλα τα προαναφερθέν στάδια. Και τα πέρασε με «άριστα».
Έφτασε
λοιπόν η ώρα να μεταλαμπαδεύσει την επιτυχία του σε άλλους 22 επιχειρηματίες
στην Αττική. Με ξεκάθαρους όρους, μακριά από τα καθιερωμένα πολυεθνικά και
«ξύλινα» franchise, χωρίς υπερβολές και τρελές απαιτήσεις.
Ο
Χρηστάρας έτρεξε, ίδρωσε, στερήθηκε πριν από εσάς για εσάς. Για να βγείτε
στην αγορά έτοιμοι να κάνετε και εσείς μια πετυχημένη επιχείρηση. Να μοιραστεί
μαζί σας όλα τα «μυστικά» της επιτυχίας του, να μοιραστεί μαζί
σας όλες τις καινοτομίες του και να σας δώσει με μια χαμηλή επένδυση τα εφόδια
να ζείτε αξιοπρεπώς και γεμάτοι χαμόγελα μέσα από το δικό σας κατάστημα «ο
Χρηστάρας»!
Πάμε στο…
ρεζουμέ!
Ο Χρηστάρας, το πιο διάσημο καλαμάκι της Αττικής (και
όχι μόνο), στα πλαίσια ανάπτυξης του δικτύου του σε όλη την Αττική και την
Περιφέρεια, δίνει την ευκαιρία σε νέους και ορεξάτους επιχειρηματίες, να
φτιάξουν το δικό τους «Χρηστάρα» μαθαίνοντας όλα τα «μυστικά» των
γεύσεων του με πολύ χαμηλό ρίσκο επένδυσης και εντυπωσιακά επιχειρηματικά
πλεονεκτήματα.
Όλη η τεχνογνωσία, τα επιλεγμένα κρέατα και οι «μυστικές
συνταγές» της κουζίνας του «Χρηστάρα», θα δοθούν σε
ανθρώπους -με αυστηρά κριτήρια επιλογής-, σε περιοχές εντός Αττικής (στην πρώτη
φάση επέκτασης). Ανθρώπους που έχουν πραγματική όρεξη και θέληση να συνεχίσουν
την επιτυχημένη πορεία του.
Τα καταστήματα που θα προτιμηθούν, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 70
τ.μ. στο εσωτερικό τους, με δυνατότητα τραπεζοκαθισμάτων, να διαθέτουν
μεγάλη πρασιά για τουλάχιστον 15 τραπεζοκαθίσματα, να βρίσκονται σε κεντρικό –
ημικεντρικό σημείο και να μπορούν να εκδώσουν άδεια υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Ο εξοπλισμός και το «στήσιμο» των καταστημάτων θα γίνει από εξειδικευμένη
τεχνική εταιρία, ενώ η εκπαίδευση από ανθρώπους με μεγάλη εμπειρία στον χώρο.
Θα προτιμηθούν άνθρωποι με εμπειρία στον χώρο της εστίασης, ακόμα και
ιδιοκτήτες υφιστάμενων ψητοπωλείων με τις προαναφερόμενες προδιαγραφές και
άνθρωποι με όρεξη για πραγματική δουλειά.
Το ωράριο λειτουργίας των επιχειρήσεων θα είναι είτε ολοήμερο (12
το μεσημέρι με 12 το βράδυ) είτε απογευματινό (6 το απόγευμα
με 12 το βράδυ), ενώ υπάρχει η δυνατότητα τις Κυριακές τα καταστήματα να
παραμένουν κλειστά.
Η τροφοδοσία των επιχειρήσεων με κρέατα και πρώτες ύλες θα γίνεται
καθημερινά από επιλεγμένους και αυστηρά δοκιμασμένους συνεργάτες του «Χρηστάρα».
Περιοχές
ενδιαφέροντος:
- Αγία Παρασκευή
- Αχαρνές
- Μαρούσι
- Χαλάνδρι
- Κηφισιά – Δροσιά – Νέα Ερυθραία
- Νέα Φιλαδέλφεια
- Νέα Ιωνία
- Πετρούπολη
- Περιστέρι
- Νίκαια
- Πέραμα
- Πειραιάς (κέντρο)
- Αιγάλεω
- Κορυδαλλός
- Ελευσίνα
- Μοσχάτο
- Καλλιθέα
- Αθήνα (κέντρο)
- Νέος Κόσμος
- Ηλιούπολη – Αργυρούπολη
- Γλυφάδα
- Γλυκά Νερά – Παιανία
ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Επωνυμία εταιρίας: Σουβλάκια «o Χρηστάρας»
Tηλ. Υπεύθυνου franchise: 210 3003432
Υπεύθυνος Ανάπτυξης: G POiNT ADV
ΚΑΛΕΣΤΕ
ΣΤΟ 2103003432 ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
Δείτε
το concept των καταστημάτων:
0 Σχόλια