Απογοητευτική η κατάσταση στη γέφυρα της
Χαλκίδας καθώς το κατάστρωμά της σε αρκετά σημεία έχει υποστεί εμφανείς φθορές,
ενώ μικρά τμήματα του τσιμεντένιου φλοιού έχουν αποκολληθεί, πέφτοντας στη
θάλασσα.
Οι οδηγοί ανησυχούν, ιδιαίτερα αυτοί που
διέρχονται καθημερινά από τη γέφυρα της Χαλκίδας λόγω της εικόνας που
παρουσιάζει η καλωδιωτή κατασκευή τους τελευταίους μήνες.
Τα τμήματα που έχουν αποκολληθεί βρίσκονται
πολύ κοντά στα σημεία όπου τα καλώδια «δένουν» με το κατάστρωμα της κρεμαστής
γέφυρας. Παράλληλα, σε άλλα σημεία της, η κατασκευή έχει υποστεί διάβρωση σε
τέτοιο βαθμό, ώστε να αποκαλύπτονται τα σίδερα που βρίσκονται εντός της
τσιμεντένιας κατασκευής αναφέρει σε δημοσίευμα της η Realnews.
Το πρόβλημα είναι γνωστό στους αξιωματούχους
του υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και σε εκείνους της Περιφέρειας
Στερεάς Ελλάδας, οι οποίοι παραδέχονται την ύπαρξη φθορών, επισημαίνοντας
ωστόσο ότι δεν υπάρχει οποιοδήποτε ζήτημα για την ευστάθεια και τη φέρουσα
ικανότητα της γέφυρας. Το υπουργείο
υποδομών και μεταφορών παραδέχεται ότι υπάρχει εμφανής υγρασία στο κάτω πέλμα
της γέφυρας, η οποία ωστόσο δεν έχει επιρροή στην στατικότητα της.
Η Υψηλή Γέφυρα της Χαλκίδας ξεκίνησε να
κατασκευάζεται το 1987 και δόθηκε στην κυκλοφορία τον Ιούλιο του 1993, με
κόστος 1 δισ. δραχμές. Το μήκος της φτάνει τα 695 μέτρα, το πλάτος της τα 12,5,
ενώ οι πυλώνες της ορθώνονται 100 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
thecaller.gr
0 Σχόλια