Έτσι, οι πωλήσεις του ομίλου, το δεύτερο μήνα
του 2021, κατέγραψαν πτώση κατά περίπου -34% σε σχέση με τον
αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Αυτό σημαίνει ότι οι
συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς
εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον
σχετικά αισιόδοξο Ιανουάριο του 2021.
Πέρυσι, τον Φεβρουάριο 2020, όλα τα
καταστήματα σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος ήταν
ανοιχτά. Επιπλέον, οι πωλήσεις για τον μήνα
αυτό είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού
των Αποκριών όπου ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου.
Φέτος, τον Φεβρουάριο του 2021, από το δίκτυο
των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις
«κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική,
Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά μεγαλύτερο
μέρος του μήνα.
Σήμερα με τα 31 καταστήματα στην Ελλάδα από τα
52 να παραμένουν κλειστά μία ακόμα Αποκριάτικη περίοδος φαίνεται να χάνεται
οριστικά.
Η πρόκληση «ελέγχου» τώρα έχει να κάνει με την
περίοδο του Πάσχα….
0 Σχόλια