ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Σάλος με τον Σκλαβενίτη – Ποια απόφαση έφερε κύμα αντιδράσεων

 


Σούπερ μάρκετ: Σε καταγγελία για τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν προχώρησε το Σωματείο Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις του Ομίλου Σκλαβενίτης στη Βόρεια Ελλάδα.


Δείτε τι αναφέρει η ανακοίνωση του Σωματείου Εργαζομένων της γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ.

«Εργαζόμενοι χτυπάνε την κάρτα τους στις οκτώ ώρες εργασίας και συνεχίζουν να εργάζονται», καταγγέλλει συγκεκριμένα το Σωματείο Εργαζομένων, σε ανακοίνωσή του για τον πρώτο μήνα εφαρμογής της «ψηφιακής κάρτας εργασίας».

Σύμφωνα με το σωματείο, που παρουσιάζει συνοπτικά «λίγα μόνο από τα περιστατικά που αναφέρονται καθημερινά», «εργαζόμενοι έχουν κληθεί να εργαστούν στο ρεπό τους με την επισήμανση “Δε θα χτυπήσεις κάρτα”», ενώ στο κατάστημα για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, ζητάνε από τους οδηγούς «να εργαστούν πέραν του ωραρίου τους, αφού χτυπήσουν πρώτα την κάρτα τους». Το ίδιο έχει παρατηρηθεί «στους εργαζόμενους που ετοιμάζουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, να “χτυπάνε” την κάρτα τους, είτε έχουν τελειώσει την παραγγελία, είτε όχι και να συνεχίζουν μετά».

«Αυτά είναι μερικά παραδείγματα για το τι γίνεται στην πράξη. Αποτελούν όμως άλλη μια απόδειξη ότι δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα από αυτούς, τωρινούς και προηγούμενους που έχουν βάλει τη σφραγίδα τους σε αυτή τη μαυρίλα, σε αυτή την ασυδοσία», υπογραμμίζει, σχολιάζοντας τις μεγαλοστομίες του υπουργείου Εργασίας για «επανάσταση στην αγορά εργασίας» για «μεταρρύθμιση με έντονο κοινωνικό πρόσημο», για «εγγύηση και σεβασμό του ωραρίου και των υπερωριών του εργαζομένου».

«Και τα λένε όλα αυτά, αυτοί που κατάργησαν το 8ωρο, νομοθέτησαν την 10ωρη εργασία, το διακεκομμένο ωράριο, τις απλήρωτες υπερωρίες, απογείωσαν τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας, επέκτειναν την κατάργηση της Κυριακάτικης αργίας και σε άλλους κλάδους εκτός του εμπορίου, υποβάθμισαν και απαξίωσαν την επιθεώρηση εργασίας. Αυτοί που σε συνέχεια όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων τσάκισαν εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις κάνοντας νόμο κάθε απαίτηση της εργοδοσίας», επισημαίνει το Σωματείο και καταλήγει:

«Μονόδρομος για εμάς είναι η οργάνωση μας στο Σωματείο, η συμμετοχή μας στους αγώνες για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας, για να έχουμε κατακτήσεις. Τώρα είναι η ώρα χωρίς καμία αναμονή να αντεπιτεθούμε και να διεκδικήσουμε υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς μας, μείωση του εργάσιμου χρόνου, κατάργηση της εξαήμερης εργασίας, ωράρια και προγράμματα σταθερά και όχι όπως βολεύει την εργοδοσία, πληρωμή των υπερωριών μας».

Σούπερ μάρκετ: Έρχονται αυξήσεις σε 40 κατηγορίες

40 κατηγορίες ειδών πρώτης ανάγκης πρόκειται να λάβουν αύξηση έως και 20% σε δύο δόσεις, τον μήνα Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο, φέρνοντας περικοπές στις αγορές των πολιτών, οι οποίοι πλέον φροντίζουν να αγοράσουν τα άκρως απαραίτητα για το νοικοκυριό τους.

Μάλιστα, οι προβλέψεις για το χειμώνα που έρχεται είναι αρκετά δυσοίωνες, με την κυβέρνηση να αναζητά ήδη τρόπους ελάφρυνσης των νοικοκυριών, των χαμηλόμισθων και των συνταξιούχων.

Από τον Αύγουστο, στον πρώτο γύρο των ανατιμήσεων, αναμένεται να αυξηθούν οι τιμές στα εξής αγαθά:

Ο πρώτος γύρος ανατιμήσεων

Τον Αύγουστο αναμένεται να αυξηθούν οι τιμές στα εξής αγαθά:

Τα προϊόντα τομάτας και η κέτσαπ 15%
Οι φρέσκες σαλάτες 12%
Τα χαρτικά 3% – 11%
Τα παξιμάδια 10%
Τα γιαούρτια 9%
Τα δημητριακά 8%

Μικρότερες αλλά διόλου αμελητέες από 4 και έως και 6% εκτιμάται πως θα είναι οι αυξήσεις σε πολλά ακόμη βασικά προϊόντα για κάθε νοικοκυριό όπως τα αλλαντικά, ο καφές, οι φρυγανιές, το γάλα.

Αν οι εκτιμήσεις επαληθευτούν, ο Σεπτέμβρης θα φέρει βαρύ το οικονομικό του αποτύπωμα στα νοικοκυριά που μήνες τώρα «γονατίζουν» από το ντόμινο της ακρίβειας καθώς οι νέες προβλεπόμενες αυξήσεις θα είναι μεγάλες φτάνοντας ακόμη και στο 20%.

Ο δεύτερος γύρος ανατιμήσεων

Τον Σεπτέμβριο αναμένεται να ανατιμηθούν τα εξής αγαθά:

– Τα κρουασάν, τα τσουρέκια, οι μαρμελάδες και τα κέικ έως και 20%.
– Τα καθαριστικά πανάκια και τα κρασιά έως 14%.
– Τα τυριά έως 12%.
– Τα αλκοολούχα ποτά ως 10%.
– Τα σαπούνια, το αλουμινόχαρτο, τα υγρά πιάτων και τα αποσμητικά έως 9%.
– Τα ζυμαρικά, τα καθαριστικά, τα μαλακτικά ρούχων, οι χυμοί και οι οδοντόκρεμες έως 8%.
– Οι ρυζογκοφρέτες 7%.
– Το ρύζι, το τσάι και το βούτυρο 5%.

Σουπερ μαρκετ: Η καινούργια μόδα με το online delivery

Τι γίνεται με το online delivery των σουπερ μαρκετ στην Ελλάδα;

Στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου η πανδημία λειτούργησε αναμφισβήτητα καταλυτικά, με τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να καλούνται να προσαρμοστούν πολύ σύντομα στις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Σχεδόν 2,5 χρόνια η εικόνα τoυ online delivery δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνη της προ πανδημίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown το 2020, το «μεγάλο στοίχημα» για τα σούπερ μαρκετ ήταν να παραδώσουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε όσο το δυνατόν λιγότερες μέρες, σήμερα η «μάχη» δίνεται στην ταχύτητα παράδοσης κάτω από 60′ λεπτά.

Τι ισχύει για κάθε μία από τις μεγάλες αλυσίδες

Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο – πέραν των επενδύσεων σε υποδομές και ψηφιακά κανάλια – έπαιξαν και οι συνεργασίες που «γεννήθηκαν» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, οι οποίες μέχρι τότε λειτουργούσαν κυρίως για την παράδοση φαγητού. Συνεργασίες που όχι μόνο συνεχίστηκαν μετά την άρση των περιορισμών αλλά διευρύνθηκαν ενώ δημιουργήθηκαν και νέες.

ΑΒ Βασιλόπουλος

Πιο πρόσφατη αυτή της ΑΒ Βασιλόπουλος με την Wolt η οποία ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα αρχικά σε 5 καταστήματα στην Αττική και συγκεκριμένα σε Ελληνικό, Πετράλωνα, Περισσό, Βριλήσσια και Νέα Ερυθραία και σύντομα αναμένεται να επεκταθεί. Τόσο εντός Αττικής όσο και σε άλλες πόλεις της χώρας, όπως Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα, Βόλο, Ηράκλειο και Χανιά.

Μέσα από την πλατφόρμα της Wolt oι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα ΑΒ και να τις παραλαμβάνουν σε περίπου 40 λεπτά, όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος πέραν του ηλεκτρονικού της καταστήματος, AB Εshop, μέσω του οποίου εξυπηρετεί τις online παραγγελίες, είχε εγκαινιάσει πρόσφατα τη συνεργασία της και με την πλατφόρμα InstaShop, σε περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ενώ μέσα στην πανδημία είχε αναπτύξει συνεργασία με την delivery.gr

My Market

Mε την πλατφόρμα Wolt συνεργάζεται και η αλυσίδα Μy Market του Ομίλου ΜETRO ξεκινώντας αρχικά πιλοτικά, στις αρχές του 2022, με ένα κατάστημα στην Αττική, στην περιοχή των Αμπελοκήπων.

Η υπηρεσία έχει ήδη επεκταθεί πλέον σε 10 καταστήματα της αλυσίδας σε Αθήνα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη ενώ προστίθενται διαρκώς και νέα σημεία.

Και στην περίπτωση των Μy Μarket η συνεργασία με τη Wolt λειτουργεί συμπληρωματικά και παράλληλα με το e-shop της αλυσίδας παρέχοντας στους καταναλωτές γρηγορότερες παραδόσεις στις ηλεκτρονικές τους παραγγελίες.

Σκλαβενίτης

Τον «χορό» των συνεργασιών με τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες είχε ανοίξει την περίοδο του πρώτου lockdown τον Μάρτιο του 2020 η αλυσίδα Σκλαβενίτης με την e-food αρχικά στην Αττική και σιγά σιγά σε πολλές περιοχές της χώρας.

Αξίζει δε να σημειωθεί, ότι λίγους μήνες νωρίτερα από αυτή τη συνεργασία η Σκλαβενίτης δεν διάθετε καν δικό της online κατάστημα ενώ είχε μόλις προχωρήσει στην εξαγορά της πλατφόρμας caremarket μέσω της οποίας εξυπηρετούσε τις πρώτες online παραγγελίες.

To sklavenitis.gr εγκαινιάστηκε στο τέλος του 2020, εξυπηρετώντας αρχικά την Αττική ενώ στη συνέχεια επεκτάθηκε σταδιακά σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα με νέες περιοχές να αναμένεται να προστεθούν και εντός του 2022.

Mασούτης

Η αλυσίδα Μασούτης τέλος, πέραν του e-shop της μέσω του οποίου μάλιστα έχει πλέον αναπτύξει συνεργασίες και με άλλες επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, εγκαινίασε μέσα στο 2020 τη συνεργασία της με την πλατφόρμα Box.gr για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Με την ίδια πλατφόρμα συνεργάζεται, επίσης από την ίδια περίοδο, και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Κρητικός».

 πηγη


ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια