ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Χάος στην Κυλλήνη με βλάβη στο πλοίο «Ανδρέας Κάλβος» για Ζάκυνθο, ταλαιπωρία ωρών για τους επιβάτες

 

Ταλαιπωρία για εκατοντάδες επιβάτες του πλοίου «Ανδρέας Κάλβος» στο λιμάνι της Κυλλήνης, με καθυστέρηση δύο ωρών λόγω μηχανικής βλάβης του πλοίου - Ευθύνες φέρει και το λιμεναρχείο για τους ελέγχους του απόπλου.


Μεγάλη είναι η ταλαιπωρία των εκατοντάδων επιβατών του πλοίου που είχε προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης στις 10:30 το πρωί. Δύο ώρες αργότερα, κι ενώ το πλοίο γέμισε, δεν είχε ξεκινήσει το δρομολόγιό του.

Σύμφωνα με πληροφορίες που συνέλεξαν οι επιβάτες, αφού δεν είχαν την σωστή και πρέπουσα ενημέρωση, το πλοίο της πολυδιαφημισμένης εταιρίας που εκτελεί το δρομολόγιο Κυλλήνη - Ζάκυνθος, παρουσίασε μηχανική βλάβη και έτσι ταξίδεψε από το νησί.

Στην Κυλλήνη, αρχικά ακούστηκε ότι θα έρθει άλλο πλοίο, στην συνέχεια όμως άρχισε να φορτώνει επιβάτες και οχήματα. Από τα μεγάφωνα μεταδόθηκε η πληροφορία ότι θα υπήρχε καθυστέρηση λόγω επιθεώρησης από το λιμεναρχείο και μετά καμία άλλη ενημέρωση.

Όμως, οι επιβάτες έμαθαν από δικές τους πηγές ότι το πλοίο αποφάσισαν να αποπλεύσει με την βλάβη και γι' αυτό θα καθυστερούσε και η διάρκεια του δρομολογίου.

Εύλογα λοιπόν οι επιβάτες ανησύχησαν και έτσι υπάρχει πια η απορία εάν το λιμεναρχείο πραγματοποίησε αυτόν τον έλεγχο και αν βρήκαν το πλοίο αξιόπλοο να συνεχίσει το δρομολόγιό του.

Οι εκατοντάδες επιβάτες ήδη ζητούν ενημέρωση για την ασφάλειά τους και ποιος διαβεβαιώνει για αυτήν καθώς και για τα δικαιώματά τους από μία εταιρία που διαφημίζει τα προτερήματά της.

Καλό θα ήταν στην πράξη να ενημερώσει σωστά τους ταλαιπωρημένους επιβάτες, να τους πει την αλήθεια και να εφαρμόσει τις υποχρεώσεις της.

 

Η ΕΚΠΟΙΖΩ για τα δικαιώματα όσων ταξιδεύουν με πλοίο

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ενημερώνει τους καταναλωτές για τα δικαιώματα που έχουν ταξιδεύοντας με πλοίο

1.) Ακύρωση/Τροποποίηση του Εισιτηρίου από τον επιβάτη

Ακύρωση Εισιτηρίου

Εάν θέλετε να ακυρώσετε το εισιτηρίο σας, πριν κάνετε το ταξίδι σας, τότε δικαιούστε την επιστροφή κάποιου ποσού από την αρχική τιμή, ανάλογα με το χρόνο ακύρωσής.

Προσοχή:

- Σας επιστρέφεται όλο το ποσό του εισιτηρίου (τόσο οι κρατήσεις, όσο και ο ΦΠΑ).

- Εάν δεν ταξιδέψετε λόγω δική σας ευθύνης, χάνετε το εισιτήριο.

Τροποποίηση του εισιτηρίου

Μπορείτε να τροποποιήσετε το εισιτήριο σας (π.χ. αλλαγή ημερομηνίας ταξιδίου) έως και 48 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις για άλλη ημερομηνία. Εάν το νέο εισιτήριο είναι φθηνότερο από το αρχικό, ΔΕΝ δικαιούστε επιστροφή της διαφοράς.

2.) Ακύρωση ταξιδιού

Με υπαιτιότητα της εταιρείας

Εάν ακυρωθεί το δρομολόγιο σας από την εταιρεία, τότε δικαιούστει αποζημίωση ή άλλες αντίστοιχες παροχές κατ' επιλογή σας εφόσον:

- Δεν ενημερώθηκατε μία εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ακυρωθέντος δρομολογίου ή

- Δεν ενημερώθηκατε τουλάχιστον 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση και δεν προωθήθηκατε με άλλο μέσο στον προορισμό σας εντός 12 ωρών από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ακυρωθέντος δρομολογίου.

Λόγω βλάβης ή ζημίας του πλοίου

Εάν ακυρωθεί το δρομολόγιο σας λόγω βλάβης του πλοίου, δικαιούστε:

- Εάν ενημερωθείτε εγκαίρως και εφόσον συμφωνήσετε να πάτε στον προορισμό σας με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας εντός 24 ωρών ή

- Να υπαναχωρήσετε και να σας επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου ή

- Εφόσον δεν επιλέξετε να πάτε στον προορισμό σας ή δεν υπαναχωρήσετε, δικαιούστε δωρεάν διατροφή και διαμονή στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον είναι αναγκαία η διανυκτέρευση

- Χρηματική αποζημίωση διπλάσιας της τιμής εισιτηρίου, εφόσον με ευθύνη της εταιρείας δεν πήγατε στον προορισμό σας εντός 24 ωρών.

3.) Καθυστέρηση του πλοίου

Καθυστέρηση Αναχώρησης

Σε περίπτωση καθυστέρησης αναχώρησης του πλοίου για πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα, λόγω ευθύνης της εταιρείας, τότε δικαιούστε:

- Να μην ταξιδέψετε με αυτό το πλοίο και να σας επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου, τόσο του επιβάτη όσο και του οχήματος εάν υπάρχει ή

- Να σας παρασχεθεί δωρεάν διατροφή και διαμονή μέχρι να αναχωρήσει το πλοίο

- Αποζημίωση 25%-50% επί της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με το χρόνο καθυστέρησης

- Αποζημίωση διπλάσια της τιμής του εισιτηρίου επιβάτη/οχήματος, εάν με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν φτάσατε στον προορισμό σας εντός 24 ωρών από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Καθυστέρηση κατά την διάρκεια του ταξιδιού

Εάν, λόγω βλάβης/ζημιάς του πλοίου ή ευθύνη της εταιρείας έχετε καθυστέρηση κατα τη διάρκεια του ταξιδιού, δικαιούστε:

- Να διακόψετε το ταξίδι σας και να επιστραφεί η τιμή του εισιτηρίου που αναλογεί για το υπόλοιπο της διαδρομής ή

- Να συνεχίσετε το ταξίδι σας και να λάβετε αποζημίωση 25%-50% επί της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με χρόνο καθυστέρησης.

Στον παράκάτω πίνακα, θα βρείτε αναλυτικά την αποζημίωση που δικαιούστε, ανάλογα με το χρόνο καθυστέρησης άφιξης:

 


Παράδειγμα

ταξίδι: Πειραιάς- Νάξος

προγραμματισμένη διάρκεια: 5 ώρες

κόστος εισιτηρίου: 40€

διάρκεια ταξιδιού: 7 ώρες

καθυστέρηση: 2 ώρες

Αποζημίωση: το 25% του εισιτηρίου = 10€

Διακοπή του ταξιδίου

Εάν διακοπεί το ταξίδι σε ενδιάμεσο λιμάνι εξαιτίας βλάβης του πλοίου και εφόσον δεν προωθήθηκατε στον προορισμό σας και δεν άσκησατε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, δικαιούστε:

- Δωρεάν τροφή και διαμονή, καθ’ όλο το χρόνο αναμονής σας μέχρι τη συνέχιση του ταξιδίου ή

- Αποζημίωση διπλάσια της τιμής του εισιτηρίου ή άλλη αντίστοιχη παροχή μετά από συμφωνία με την εταιρεία.

Απώλεια πλοίου ανταπόκρισης

Εάν καθυστερήσει ή ματαιωθεί το ταξίδι και χάσετε την ανταπόκριση για τη συνέχιση του ταξιδιού σας, δικαιούστε:

- να πάτε με τον προσφορότερο τρόπο στον τελικό προορισμό σας με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας, αφού πρώτα έχετε ενημερώσει την εταιρεία για την ανταπόκρισή σας

- δωρεάν διατροφή και διαμονή στο λιμάνι της ανταπόκρισης, με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας, όταν αναγκάζεστει να αναχωρήσετε την επόμενη ημέρα.

4.) Έκπτωση στα εισιτήρια

Έκπτωση στα εισιτήρια δικαιούνται:

 

5.) Κυλικεία στα πλοία

Τα κυλικεία των πλοίων, υποχρεούνται να παρέχουν τα παρακάτω είδη σε καθορισμένες ανώτατες τιμές και να έχουν αναρτήσει σε εμφανές μέρος τον τιμοκατάλογο:

 

- Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

-Ισχύουν μόνο σε περιπτώσεις όρθιων πελατών και τα κυλικέια υποχρεούνται να αναγράφουν: «Για όρθιους πελάτες διατίθενται εμφιαλωμένα νερά, σάντουιτς, τόστ, καφέδες και τσάι σε ελεγχόμενες τιμές».

- Δεν ισχύουν για το κυλικείο επιβατών Α' θέσης.

- Οι τιμές είναι διαφορετικές για τους χώρους με καθήμενους πελάτες, καθώς τους παρέχονται και άλλες υπηρεσίες.

- Η τιμή του καφέ δεν διαφέρει εάν προστεθεί γάλα.

 

Τα παραπάνω δικαιώματα προκύπτουν από το Ν.3709/2008 και την τροποποίησή του από το αρθρο 35 του Ν.4150/2013.

πηγη


ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ











Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια