ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

20/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Γιατί συγχωνεύουν τάξεις στα σχολεία - Το έγγραφο «φωτιά» που δείχνει εξοικονόμηση προσωπικού

 

Το ντοκουμέντο που αποκαλύπτει τι πραγματικά συμβαίνει με τις συγχωνεύσεις 1000 τάξεων

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

#FUN2LEARN #ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ Συμφωνική - Μαθητική ορχήστρα - Σύνολο ξύλινων και χάλκινων πνευστών - Σύνολα έγχορδων και πνευστών Σίσσυ Τσατσούλη: Εδώ και 42 χρόνια βάζουμε τα θεμέλια στην ξενόγλωσση εκπαίδευση στην Ηλιούπολη Ξένες Γλώσσες Langoo ….. και μιλάς παντού Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών Ε.Β.Ε ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ: Είναι Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Που Ήρθε Να Προσφέρει - H άλλη προσέγγιση στις Ξένες Γλώσσες. Φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών Ε.Β.Ε ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ: Είναι Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Που Ήρθε Να Προσφέρει - H άλλη προσέγγιση στις Ξένες Γλώσσες. Κέντρο Ξένων γλωσσών «Μαρία Παντελή» 30 χρόνια επιτυχίες ….10 λόγοι να μας επιλέξετε!!!.Γύμναθλος Ηλιούπολης: Γενική Γυμναστική, που στοχεύει στη βελτίωση της φυσικής κατάστασης.

Το πρώτο κουδούνι στα σχολεία χτύπησε, οι μαθητές επέστρεψαν στα θρανία όμως οι συγχωνεύσεις τμημάτων αποτελούν το φλέγον ζήτημα που μονοπωλεί τις συζητήσεις καθώς η αιφνιδιαστική οδηγία του Υπουργείου για συρρικνώσεις τάξεων ισοπεδώνει την κανονικότητα στην εκπαίδευση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σχολεία με αίθουσες μόλις 30 τετραγωνικών καλούνται να φιλοξενούν 25 μαθητές Νηπιαγωγείου/Δημοτικού και 28 σε Γυμνάσια και Λύκεια σε συνθήκες που κάθε άλλο παρά τιμούν την εκπαιδευτική διαδικασία και την απρόσκοπτη παράδοση μαθημάτων. «Δεν είμαστε σαρδέλες, είμαστε παιδιά, θέλουμε σχολεία δεν θέλουμε κλουβιά»! φώναζαν χθες μαθητές που μαζί με τους γονείς τους προχώρησαν σε διαμαρτυρία για τις συγχωνεύσεις τμημάτων στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής στο Αιγάλεω.

 

Όπως τονίζει η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Αττικής «Απαιτούμε και διεκδικούμε τη συγκρότηση τμημάτων με σεβασμό σε κάθε παιδί με μαθησιακές δυσκολίες, με σεβασμό στο σύνολο των παιδιών που δικαιούνται κατάλληλες, σύγχρονες και ασφαλείς συνθήκες μάθησης και όχι σαρδελοποιημένα τμήματα. Οι ανάγκες των παιδιών δεν μπορούν να υπολογίζονται στο ζύγι κόστους- οφέλους. Καλούμε το Υπουργείο να ανταποκριθεί στα δίκαια αιτήματα μας. Τις «βέλτιστες πρακτικές» του και τα αριθμητικά στοιχεία που παρουσιάζει για να δείξει ότι η Ελλάδα είναι πολύ μπροστά στην παιδεία, τα βλέπουμε στους πρώτους σοβάδες που έπεσαν πριν ακόμα ξεκινήσουν τα σχολεία!»

Οργή γονέων για τα χιλιάδες καταργημένα τμήματα

Χαρακτηριστική είναι η καταγγελία μητέρας στο Dnews που αναφέρει ότι «Το Υπουργείο με το έτσι θέλω αποφάσισε συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων, υποβαθμίζοντας για ακόμη μια φορά το δημόσιο σχολείο. Σε ένα σχολείο που αποτελείται εξ’ ολοκλήρου από κοντέινερ ζητούν να στοιβαχτούν μέσα σε μια αίθουσα 36τμ, 24 παιδιά και ο δάσκαλος τους. Για να μην μιλήσουμε για το γεγονός ότι κάποια παιδιά από αυτά έχουν διαγνώσεις το οποίο σημαίνει ότι θα έχουν παράλληλη στήριξη άρα και παραπάνω δασκάλους μέσα στην αίθουσα. Δεν θα περάσει αυτή η αδικία εις βάρος των μαθητών, θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να έχουν τα παιδιά μας το εκπαιδευτικό περιβάλλον που αυτονόητα δικαιούνται.»

 


Γονείς και εκπαιδευτικοί ενώνουν τις δυνάμεις τους σε όλη την επικράτεια, πασχίζοντας να εισακουστεί το αίτημά τους και να μπει τέλος στις τάξεις συνωστισμού που επιστρατεύητηκαν για να μειωθούν τα λειτουργικά κόστη και να περικοπούν οι προσλήψεις αναπληρωτών.  «Μόνο 1.000 είναι τα σχολεία όπου θα γίνουν συγχωνεύσεις», διαβεβαίωσε ο πρωθυπουργός το Σάββατο στη ΔΕΘ. «Δεν είναι ούτε 1.600», είπε, χθες, η υφυπουργός Παιδείας, Ζέττα Μακρή ενώ ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 επιχειρεί να διασκεδάσει τις αντιδράσεις, επικαλούμενος ότι οι περικοπές τμημάτων εξυπηρετούν λόγους....εκπαιδευτικούς και σε καμία περίπτωση δεν τίθεται ζήτημα εξορθολογισμού των δαπανών για την Παιδεία. 

Πιερρακάκης: Οι συγχωνεύσεις είναι εξορθολογισμός για καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα 

«Δεν γίνεται να έχουμε τους περισσότερους εκπαιδευτικούς στην ΕΕ και ταυτόχρονα τα περισσότερα κενά. Κάτι κάνουμε λάθος. Έχουμε 71.000 τμήματα και το πρόβλημα αφορά μόνο περίπου 900 τμήματα. Πρέπει να σεβόμαστε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων τα οποία δαπανώνται στην παιδεία. Οι λόγοι των συγχωνεύσεων είναι εκπαιδευτικοί και όχι οικονομικοί. Και στις περισσότερες περιπτώσεις καταργήσεων τμημάτων και μεταγραφών σε άλλο σχολείο, οι αποστάσεις από την παλιά σχολική μονάδα στη νέα είναι περίπου 200 μέτρα. Αν δεν το κάνουμε, σε λίγες μέρες θα έχουμε πάλι περισσότερα κενά από όσα πρέπει» σχολίασε χαρακτηριστικά. Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχε παραδεχθεί ότι «Κάνουμε έναν εξορθολογισμό για να παρέχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα σε κάθε μαθήτρια και σε κάθε μαθητή.» 

Το έγγραφο «φωτιά» που επικαλείται εξοικονόμηση προσωπικού 

dnews.gr


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ







Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια