Μετρό: Κατεβασμένα ρολά θα κρατήσουν για μια μέρα ορισμένοι σταθμοί του μετρό. Δείτε ποιοι είναι και πότε θα παραμείνουν κλειστοί.
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Για άλλη μια
φορά η Γραμμή 3 του Μετρό θα αναγκαστεί να παραμείνει κλειστή για 24 ώρες.
Συγκεκριμένα,
γίνονται λόγω των δοκιμαστικών δρομολογίων για την επέκταση της εν λόγω γραμμής
προς τον Πειραιά προχωρά η ΣΤΑ.ΣΥ.
Δείτε
αναλυτικά…
Μετρό:
Ποιοι σταθμοί κλείνουν – Η ημερομηνία
Kλειστοί θα
παραμείνουν την ερχόμενη Δευτέρα 19/09/2022 και όχι την Κυριακή 18/09/2022,
όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί, οι σταθμοί «ΝΙΚΑΙΑ», «ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ» και «ΑΓ.
ΒΑΡΒΑΡΑ» και η Γραμμή 3 θα λειτουργεί στο τμήμα «ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ – ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ»
σύμφωνα με νέα ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.
Οι
κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του Μετρό τίθενται σε ισχύ, λόγω της
διενέργειας δυναμικών δοκιμών από τον επίσταθμο Αγ. Μαρίνας μέχρι το Δημοτικό
Θέατρο, στο πλαίσιο της επικείμενης λειτουργίας της επέκτασης της Γραμμής προς
Πειραιά.
Οι επιβάτες
θα εξυπηρετούνται στο τμήμα Αγ. Μαρίνα – Νίκαια από την προσωρινή λεωφορειακή
γραμμή «Χ50 Αγ. Μαρίνα – Νίκαια», στη δημιουργία της οποίας προχωρά ο ΟΑΣΑ.
Παραπληροφόρηση
για το σταθμό του Μετρό στα
Εξάρχεια
«Η πλατεία
Εξαρχείων έχει έκταση 2.984 τ.μ. και ο χώρος που θα χρησιμοποιηθεί, αφού
κατασκευαστεί ο σταθμός, είναι 243 τ.μ.». Αυτό τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και
Μεταφορών Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Σκάι για τον
σταθμό και τη Γραμμή 4, απαντώντας στην «παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για
την κατασκευή του σταθμού στα Εξάρχεια», όπως είπε.
Ο υφυπουργός
Υποδομών υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
συνεργάζεται με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε ένα μεγάλο έργο και συγκεκριμένα,
υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας με το Δήμο Αθηναίων σύμφωνα με το οποίο θα
φυτευθούν 2.000 δέντρα επιπλέον αυτών που προβλέπονταν». Επιπλέον, όπως γνωστοποίησε
ο κ. Καραγιάννης, «θα υλοποιηθούν αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί για την αισθητική
αναβάθμιση όλων των πλατειών στις οποίες θα κατασκευαστούν σταθμοί μετρό».
«Ακόμα μία
πρωτοτυπία της Γραμμής 4 είναι ότι οι σταθμοί γίνονται μικρότεροι, ενώ ένα
σημαντικό μέρος της εκσκαφής θα γίνει υπόγεια προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη
μικρότερη δυνατή όχληση των περίοικων και των επαγγελματιών» πρόσθεσε ο κ.
Καραγιάννης.
Συμφώνησε με
το σχετικό σχόλιο ότι η νέα γραμμή μετρό θα είναι μία «παριζιάνικη γραμμή»,
καθώς θα βρίσκεται μέσα στον αστικό ιστό, ωστόσο, όπως είπε «στο Παρίσι
υπάρχουν 4 σταθμοί Μετρό ανά 1 τ.χλμ., ενώ την ίδια ώρα στην Αθήνα ανά 1 τ.χλμ.
δεν έχουμε φτάσει να διαθέτουμε έναν σταθμό μετρό».
Αλλάζει η
εικόνα του κυκλοφοριακού
Δίνοντας την
ευρύτερη εικόνα για τη σημασία του έργου, ο υφυπουργός Υποδομών ανέφερε ότι με
τη Γραμμή 4 του Μετρό «θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 άνθρωποι, ενώ 55.000
οχήματα θα αποσυρθούν από τους δρόμους».
Εξήγησε ότι
«η χωροθέτηση των σταθμών του Μετρό γίνεται με επιστημονικό τρόπο και μετά από
εκπόνηση μελετών που λαμβάνουν υπόψη ένα σύνολο παραμέτρων».
Συνολικά, ο
στόχος, κατά τον κ. Καραγιάννη είναι «να ανατρέψουμε την εικόνα του
κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας με τη νέα γραμμή του Μετρό και τις
επεκτάσεις προς Πειραιά που παραδίδουμε στην κυκλοφορία το επόμενο διάστημα και
την επέκταση προς Ίλιον που θα προκηρύξουμε μέσα στο 2022».
Έρχεται
WiFi και σήμα στο μετρό
Μεγάλες
αλλαγές έρχονται για όσους χρησιμοποιούν το μετρό, αφού θα μπορούν να μπαίνουν
στο Ίντερνετ και να παίρνουν κλήσεις.
Τα έργα
είχαν ξεκινήσει το μακρινό 2014 κι εγκαταλείφθηκαν, όμως τώρα πήραν ξανά
μπροστά οι μηχανές.
Δείτε πότε
θα είναι έτοιμο…
Για την
ακρίβεια, με πρωτοβουλία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, μπαίνει σε
τροχιά υλοποίησης το έργο για την παροχή σήματος κινητής τηλεφωνίας σε όλο το
δίκτυο του Μετρό. Ήδη η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) έχει υπογράψει την
σχετική συμφωνία με την Cosmote και την εταιρεία διαχείρισης παθητικών υποδομών
κινητής Vantage Towers με στόχο μέσα σε 2,5 χρόνια να έχει εγκατασταθεί ο
απαραίτητος εξοπλισμός για την κάλυψη δικτύου 4G/5G σε όλο το μήκος των γραμμών
του Μετρό.
Μέχρι το
τέλος του έτους μάλιστα εκτιμάται ότι θα έχει εγκατασταθεί ο σχετικός
εξοπλισμός για να καλυφθούν οι πέντε πρώτοι σταθμοί και οι σήραγγες μεταξύ
τους, με την αρχή να γίνεται από τον σταθμό του Ελληνικού. Ωστόσο η ολοκλήρωσή
του έργου θα απαιτήσει χρόνο, δεδομένου ότι οι εργασίες δεν μπορούν να
πραγματοποιούνται παρά μόνο τις μεταμεσονύχτιες ώρες, όπου το Μετρό δεν
λειτουργεί.
Συμπληρωματικά
στο προαναφερθέν έργο θα λειτουργήσει και μια ακόμα δράση, που θα προσφέρει
δωρεάν πρόσβαση στο Internet στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς.
Πρόκειται για το WiFi4GR, μέσω του οποίου θα αναπτυχθούν σημεία ασύρματης
ευρυζωνικής πρόσβασης στο διαδίκτυο σε δημόσιους, πολυσύχναστους χώρους. Στο
πλαίσιο του έργου θα εγκατασταθούν WiFi hotspots σε 2.500 σημεία σε όλη την
Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και στους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού. Οι
ανάδοχοι για το έργο έχουν ήδη επιλεγεί και οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα
στους επόμενους μήνες με στόχο οι εγκαταστάσεις να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το
τέλος της χρονιάς.
Αξίζει να
σημειωθεί ότι η ελεύθερη πρόσβαση στο Internet στους σταθμούς του Μετρό, δεν
είναι κάτι νέο. Ήδη από το 2014 είχε ξεκινήσει η πρώτη προσπάθεια εγκατάστασης
WiFi Hotspots σε 7 σταθμούς, σε συνεργασία με τη HOL. Το έργο ωστόσο δεν
επεκτάθηκε ποτέ ούτε και συντηρήθηκε, με αποτέλεσμα να σταματήσουν να
λειτουργούν τα WiFi Hotspots.
0 Σχόλια